Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:13

Ik drink ook al mijn water met siroop, behalve op m'n stage Lachen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:14

Ja idd Tong uitsteken haha nouja als die maar lekker was! Ik had er laatst ook een keer een op!
Mijn dag
O: magere yoghurt met muesli en rozijnen
T: eierkoek met becel light
L: 2 volkorenbolletjes met pindakaas en becel light met kipfilet
T: appel, 3 mini stroopwafeltjes (37 kcal per ding, valt mee)
D: onbekend

beweging: iig half uur fietsen en heb 3 uur buiten gereden! (voornamelijk gestapt)

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:16

hé meiden, ben ik weer even! m'n dag tot nu toe:
o: geen tijd...
t: sultana
l: 2 bb zuivelspread
t: 4 café noir

wat nog komen gaat:
t: weet nog niet...
a: weet nog niet....

ben nog steeds niet erg lekker. weet niet of ik vanavond ga sporten of dat ik lekker m'n huisje ga opruimen zodat het wat meer leeg is in m'n hoofd... tips?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:18

Jessica&Sunshine, welkom!

Enne, sunshine..

Doe zoetstof op je broodje aardbeien, doe ik ook Vingers aflikken
Vruchtensappen niet drinken, alleen sappen die bestaan uit 100% vruchtensap en dus geen toegevoegde suikers.
Smoothies hetzelfde verhaal.. of maak ze zelf, beetje zoetstof, klaar Haha!

Vegetarier ben ik ook, in veel van die burgers van Tivall en Valess zitten veel eiwitten, ook goed voor je.
En als je 1x per week friet eet, prima, maar eet het dan met ketchup en neem er geen kaassouflé of vegetarische loempia of weet ik veel wat bij, alleen friet.

Met dit weer lopen wij alleen 's ochtends en rond deze tijd, als het een beetje afkoelt grote stukken met de hond.
Tussendoor echt maximaal 20 minuten rondje gras, rennen op de hei doet ze maar als het wat minder heet is. Haha!

Als je maag knort, ben je al te laat.. Je moet nooit 'honger' hebben, gewoon genoeg eten, al ben je op dieet. Eet netjes 3 maaltijden, genoeg kleine tussendoortjes etc. Ik weet niet of je ergens calorieën telt, maar dat zou je kunnen doen om een beetje een idee te krijgen. Zorg dat je er minimaal 1500 per dag binnen krijgt en ga meer bewegen, helpt echt Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:19

Ik zou voor het lege hoofd gaan gollem, opruimen dus...kan het niet allebei? Lachen

Oh jee, de vlinders in mijn buik fladderen rond! Ik moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is dat ik dit zo heb gevoeld... over 2 uur staat ie al op de stoep Nagelbijten / Gniffelen Ik werk tot 17.30, dan snel snel naar huis, douchen aankleden opmaken.... pfff hahhaah

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:25

Braaaa hier ook enorme vlinders, en ik zie hem pas dinsdag weer Verdrietig Clown

@ Siz; omdat de hele klas instemde voor Magnums en ik scooter kon rijden naar de AH Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:26

Hahaha oke vandaar Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:29

Ben trouwens zelf ook weer opzoek naar een scooter, maar wat een drama zeg om er eentje te vinden die én hier in de buurt staat én die een beetje in mijn budget past Nagelbijten / Gniffelen

Iemand hier trouwens wel eens gesurfd? Is dat een beetje goede work-out?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:32

Ilse vertel Lachen dat met je stagebegeleider is niks meer geworden? Nog nooit van mijn leven gedaan, maar volgens mij is het wel echt intensief!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:33

Word je lijn alleen niet beter van he scooters... Tong uitsteken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:37

Haha nee dat is inderdaad niks meer geworden, ik kwam hem laatst hier op de Grote Markt tegen, wist niet hoe gauw ik weg moest komen *LOL*

Dat is waar Lot, maar ik ben nou eenmaal lui aangelegd, en geld voor een auto heb ik al helemaal niet, en om nou in september elke dag om 6 uur 's ochtends naar mijn stage te fietsen zie ik ook niet zitten Nagelbijten / Gniffelen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:38

nee idd, ik ken het hoor! Soms denk ik ook, het zou wel weer makkelijk zijn Haha! Ik woon namelijk in de polder opzich en de stad en dichtsbijzijnde dingen zijn mi half uur fietsen, dus vrienden zie je ook niet zo veel als je altijd al voor het donker terug moet zijn dan Knipoog (ben beetje een schijterd, dus fiets niet graag om 10 uur nog naar huis alleen Tong uitsteken )

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:42

Ja precies, ik baal nu echt dat ik 2 jaar geleden mijn scooter verkocht heb, kon ik toen natuurlijk ook niet weten Clown
Maar idd wat je zegt, ik ben niet zo lang geleden hier weer 's nachts achtervolgt (thank god was ik samen met een vriendin, ik scheet 7 kleuren *LOL* ) en dan is het toch wel prettig als je wat meer vaart kan maken Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:43

Gatverdarrie, lijkt me doodeng Scheve mond Ik heb gewoon zo'n aftandse brommer gekocht van 200 euro Haha! maar rij er ook alleen mee naar stal

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:44

Ja prettig was anders Nagelbijten / Gniffelen
Blijft toch Den Haag he, hoe graag ik hier ook woon, je moet blijven oppassen 's nachts Lachen

Ik heb er zo ongeveer 400 euro voor over, want verzekering is ook niet goedkoop Scheve mond

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:51

Ik heb ooit een scooter voor 250 hier op bokt gekocht, 100 euro verzekering voor een jaar. Kapt dat ding er na 3 keer rijden mee... Ik kreeg 60 euro terug toen, maar ja die verzekering was ik kwijt! Daar begin ik dus nooit meer aan, ik spaar gewoon voor een auto'tje...

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:55

Scootertijdperk.. dat klinkt lang geleden! Haha!
Ik had er ook eentje, heeft me 2 jaar lang overal gebracht! En daarna meteen autotje, toch wat comfortabeler (en droger! Lachen )

Hoe maken jullie je smoothies??

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:02

Ik ben blij dat ik een autootje heb Haha!
Kan niet zonder mijn kliko!! Voor mijn werk heb ik hem echt wel nodig, ik ga geen 20 km fietsen namelijk Tong uitsteken

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:07

Henzz ik maak ze tegenwoordig niet meer zelf, ik vind dat mijn vriend Albert ze toch echt lekkerder kan maken hahah en ik heb er ook geen tijd meer voor. Toen ik dat nog wel deed nam ik altijd magere yoghurt, vers sap, bijvoorbeeld sinaasappel, meloen en aardbeien Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:19

Ilse schreef:
Ja prettig was anders Nagelbijten / Gniffelen
Blijft toch Den Haag he, hoe graag ik hier ook woon, je moet blijven oppassen 's nachts Lachen

Ik heb er zo ongeveer 400 euro voor over, want verzekering is ook niet goedkoop Scheve mond

Nee verzekering is voor die van mij 200 euro, echt belachelijk.
Ik heb wel een vrij dure scooter gekocht (bouwjaar 2004) omdat ik er toch vrij veel gebruik van maak en kan hem over een paar maandjes voor bijna hetzelfde geld kwijt aan een vriendje van mijn broertje Haha!

Jessica15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:31

vandaag begonnen met mijn eerste dag afvallen:D

o 2 broodjes met kaas
t 2 volkoren koekjes
t appel
l 2 broodjes met osseworst
t 2 volkoren koekjes
a kip met opgebakken aardapellen en sla
t-

en dit een lange tijd volhouden Tong uitsteken geen frisdrank geen snoepjes en chips..Tong uitsteken

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:37

ik heb ook een brommertje, dat ding vreet geld aan reparaties!
ik ben dan ook aan het sparen voor een degelijk autootje (eerst eens slagen Tong uitsteken )

jessica: geen snoep e.d. wordt makkelijk, als je de eerste dag maar doorkomt. vertel iedereen in e omgeving dat je op je lijn let en dat je het niet waardeerd als mensen je gan pushen, verleiden of wat dan ook.
heeft mij geholpen. de mensen die er stom over doen zijn echt verlend!
laatst nog ben ik een keer uit mijn dak gegaan, ze zaten maar te zeuren van neem ook koekjes.
dat moeten ze echt niet doen, ieder zijn keuze en ze maken t niet makkelijker. wel voel ik me exta sterk als ik nee zeg en doe Haha!

Jessica15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:39

denice schreef:
ik heb ook een brommertje, dat ding vreet geld aan reparaties!
ik ben dan ook aan het sparen voor een degelijk autootje (eerst eens slagen Tong uitsteken )

jessica: geen snoep e.d. wordt makkelijk, als je de eerste dag maar doorkomt. vertel iedereen in e omgeving dat je op je lijn let en dat je het niet waardeerd als mensen je gan pushen, verleiden of wat dan ook.
heeft mij geholpen. de mensen die er stom over doen zijn echt verlend!
laatst nog ben ik een keer uit mijn dak gegaan, ze zaten maar te zeuren van neem ook koekjes.
dat moeten ze echt niet doen, ieder zijn keuze en ze maken t niet makkelijker. wel voel ik me exta sterk als ik nee zeg en doe Haha!

het word de komende tijd wel moeilijk maar gelukkig heb ik zo lieve moeder die me helpt en alleen maar gezonde dingen nu koopt !:P me vader is dol op chocola enz. maar dat koopt ze niet meer ! blije ik dus..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:40

ja inderdaad, dat helpt allemaal al mee!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:43

Ik ben altijd sportief op de fiets geweest, nu woon ik overal ook op max. 15 minuten fietsen vandaan *LOL*

Heb m'n geld al klaarstaan voor een klein autootje, na de zomer ga ik kijken Hyper!
Wordt een heel klein, goedkoop, wrs oud karretje. Ik ga er vanuit dat ik er 2 jaar in kan rijden en dattie dan op is, sowieso komt er dan toch een mooiere auto als ik klaar ben met m'n opleiding en aan het werk ga Ja

Heb net heerlijk gegeten en heb nog een hoop kcal over, dus vanavond ga ik een lekkere vlaflip maken: 100ml yoghurt, 100ml vla en geraspte appel met kaneel erdoor Vingers aflikken