Ik moet echt de tomaten gaan verpotten, ze groeien op dit moment bijna een cm per dag!
zelfde geld voor de komkommers, die gaan ook als een malle! 
Ik moet echt gaan bedenken hoe ik mijn "balkontuintje" ga inrichten, haha!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zelfde geld voor de komkommers, die gaan ook als een malle! 

en weet ik veel wat nog meer....een flinke tuin zeg maar..haha maar echt heel leuk om daar de groentes uit te halen...we hebben overal te veel van, ook om aan de varkens te voeren. Op het moment een aantal rijen tuinbonen die ik zelf niet lekker vind, portugese kool en net aardappels gezet. de 3 soorten uien liggen klaar om de grond in te gaan...maar nog even rijen uitzetten.
die kun je ook drogen.
Ik had namelijk onder het mom van baadt het niet dan schaadt het niet (enigszins uitgedroogde) knoflookteentjes bij mijn rozen in de grond gestoken tegen luis. Ik zag een grote dikke stengel, dacht wat is dit voor uitgezaaide plant/onkruid? Dat bleek dus een knoflook te zijn, nou ja, in wording dan... Heb hem weer in de grond gezet.
8nnemiek schreef:Worteltjes kun je zaaiendie kunnen nu rechtstreeks op de grond worden uitgezaaid, zodra ze zijn gekiemd eventueel nog even uitdunnen, en de wortels kun je oogsten zodra je ze nodig hebt, de rest laat je zitten. Ideaal. Ik zaai ze ook voor de nijnen en de paarden.
En mais, daar zijn ze ook gek op!
.