Ach ja, het is warm, je wordt zweterig, warm en klam, snel buiten adem......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Net seks. :J
ladyjoy schreef:Nou een speeltje helpt voor mij niet hoor.. misschien voor eventjes maar dan wil ik toch the real thing
sokje87 schreef:Net seks.![]()
sokje87 schreef:Nou, ik hoef ook geen knuffels en romantisch gedoe hoor.![]()
sokje87 schreef:Geknuffel en romantisch kan ervoor en erna wel, maar dat gedram moet niet tijdens.
Ben ik te wild voor denk ik.
Humphrey schreef:Jawel, dat helpt. Maar ik vind het heel erg moeilijk om die in te plannen. Ten eerste, wát voor tussendoortje? En wanneer moet ik daarvoor tijd vrij zien te krijgen?Zou het niet helpen als je mss wat meer tussendoortjes inplant? Dan ben je eigenlijk constant aan het eten en krijg je mss minder last van die vreetbuien? Is maar een suggestie natuurlijk, bij mij werkt het iig.
Annetje schreef:Ik ben trouwens ook meer van het lief en romantisch van te voren, daarna niet meer.
Annetje schreef:Humphrey schreef:Jawel, dat helpt. Maar ik vind het heel erg moeilijk om die in te plannen. Ten eerste, wát voor tussendoortje? En wanneer moet ik daarvoor tijd vrij zien te krijgen?Zou het niet helpen als je mss wat meer tussendoortjes inplant? Dan ben je eigenlijk constant aan het eten en krijg je mss minder last van die vreetbuien? Is maar een suggestie natuurlijk, bij mij werkt het iig.
Humphrey schreef:Vandaag (tot nu toe):
O: Allbran met sojamelk
T: Handje druiven, glaasje multivruchtensap
L: Kom met 1 banaan, 2 kiwi's, sojayoghurt en muesli
T: 1 mb met blokje kaas
30 min hardlopen, wat is het warm buiten![]()
D: Groentenlasagne
T: Nog geen idee, ga met een vriendin naar Ladies@the movies
ukje schreef:tamietje, je bent niet de enige die nog binnen wil zwemmen buiten vindt ik veel te koud.
sokje87 schreef:Goed van je!
Ik gister in de bios ook, moeders en oom een ijsje en ik niet. Ook niets genomen bij de Burger King en thuis lekker eitje gebakken.
We gaan lekker!