Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myra schreef:@ Luuz: snowboarden, onwijs gaaf!! Wou dat ik het wat vaker deed, heb het maar 2x gedaan maar dat was zo tof! Jammer dat het zo duur is.
Die kotsneiging heb ik zeker, maar.. ik kan niet kotsenniet dwangmatig zeg maar, erg raar
Wist je dat boulimia-patienten in hun vreetkicks ook de hele diepvries leeg eten, bevróren..?
Ilse schreef:O/T: All Bran Choco met magere melk
L: Tosti kaas, van 2 volkorenboterhammen en wat oude kaas, flesje Heinz Sunshine
T: Aantal toastjes met verschillende soorten vis (verjaardag)
D: Volkoren macaroni met rode saus en runder gehakt, gevulde sla en als toetje een bakje Optimel yoghurt
T: Mandarijntjes
Luuz schreef:Myra schreef:@ Luuz: snowboarden, onwijs gaaf!! Wou dat ik het wat vaker deed, heb het maar 2x gedaan maar dat was zo tof! Jammer dat het zo duur is.
Die kotsneiging heb ik zeker, maar.. ik kan niet kotsenniet dwangmatig zeg maar, erg raar
Wist je dat boulimia-patienten in hun vreetkicks ook de hele diepvries leeg eten, bevróren..?
Dat heb ik ook! Dat ik dan zoveel heb gegeten dat ik voor het lekkere gevoel eigenlijk zou moeten kotsen, zo misselijk, maar ik kan het ook niet.. Misschien maar beter ook hoor..
Die bevroren vrieskist leeggeten.. Dat zou ik NOOOOOOIT doen geloof ik
Patriesja: Zo slecht is die dag van je echt niet hoor!! En een eierkoek als lunch?![]()
LMR: Welkom!!
Het snowboarden was gister echt supergezellig en mn nieuwe board bevalt erg goedOok trouwens geen warme choco met apfelstrudel op gister, heel netjes gewoon 2 cola light
Vanmorgen lekker met Amber gewandeld met zadel op haar rug, en ze was nog redelijk braaf ook
O: melk met havermout, speculaasje en balisto
L: 4 bb met slankie, tomaat, choco, pinda en een speculaasje (redelijk veel!)
T:fruit en soep ook direct als avondeten want ik moet om 4 uur werken..
T: misschien nog wat toastjes..
LittleAnn schreef:Klinkt als een goed weekend LJ, geniet ervan meis!!! Heb je al besloten over het auto'tje?
Citaat:Ben vandaag flink wezen shoppen. Paps trakteerde. Heb weer vanalles nieuw en kan er weer een tijdje tegenaan met nieuwe kleren
LittleAnn schreef:Dames het optreden was een ramp.... door organisatorisch gedoe kon een van ons niet dansen, dus het was een rommeltje...Maar goedVandaag geen planning want ik hou me er toch niet aan...