Ben er nu nog steeds heel erg vatbaar voor, dus die 3-4x per week hardlopen wat ik altijd deed kan ik nu wel vergeten .. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We hebben verse koude schotel, varkenshaasjes, veel soorten vis, en natuurlijk ook hamburgertjes, stokbrood en worstjes. Daarbij lekker salade en rauwkost en als toetje verse aardbeien en ananas met ijs (of als ik zin heb om gezond te doen met yoghurt
)

Ik ben alleen bij les 22 gestopt, aangezien ik me constant aan het focussen was op wanneer ik nou mocht gaan wandelen (die les was toen 2x 15min lopen met 1x 2min wandelen ertussen). Ik ben toen gewoon in één keer 5km gaan lopen, dat ging prima 
Het gaat inderdaad heel erg traag. Maar gezien mijn knie (zwakke knie, 3 operaties aan gehad ect.) wil ik het heel langzaam opbouwen om te kijken tot waar ik kan
Ik doe het trouwens zonder muziek, heb gewoon schema gedownload en dan loop ik samen met mijn moeder en die klokt dan zeg maar
.dressagelady schreef:Ik vind je lijstje netjes Madeira! Eet je na het avondeten niets meer?En de aanhouder wint! Je bent al zo mega veel afgevallen, die laatste kilo's komen vanzelf als je gewoon lekker gezond blijft eten en voldoende blijft bewegen!

Ik heb inderdaad afgelopen zondag best veel/ongezond gegeten, een ‘off day’, nu weer aan de bak 
Kwam er net achter dat ik mijn aardappelen van 3? weken geleden nog in de aardappelbak heb staan. Kun je nagaan hoevaak ik aardappel eet
Dus misschien toch maar ff puree van te maken kijken of het nog wat word en in te vriezen. Dus misschien dat ook maar als avond eten erbij.

Ik had 3 uur scheikunde practicum en had honger, dus had een boterham van de lunch gewisseld met een appel. 
Heen en weer fietsen voornamelijk. 
KarinvdM schreef:O: pré-ontbijt: banaan
B: 6.3 km hardlopen
O: havermout, speltvlokken, chia, hennepzaad, maca, kaneel, lijnzaad met yoghurt en verse ananas
B: paardrijden
T: galiameloen
L: kropsla met komkommer, paprika, tomaat, kappertjes en wat dressing met 100 gram zalm uit blik (stond al jaren in de kast, zat ooit eens in een pakket, was over datum omdat ik nooit wist wat ik er mee moest. Leek me nog wel geschikt voor de katten. Blikje net open gemaakt, zag er nog prima uit en smaakte ook nog goed en ik vond het erg lekker door de sla.De katten hebben dus pech
) Bevroren kwark op een stokje na.
B: huishouden
T: Watermeloen
A: twee speltboterhammen met kruidenkaas, sla, paprika en komkommer en een plak 50+ geitenkaas
T: misschien nog wat fruit of een speltkoekje
D: Groene thee, water en slimpie
Ayla schreef:+ 'n bakje (2 à 3 bolletjes) caramel/vanille ijs.O: 3 boterhammen met hagelslag + 1 glas halfvolle melk
T: 1 banaan
L: stuk stokbrood (15/20cm) met ham en kaas uit de oven + 1 glas jus d'orange
T: 1 appel + 1 gevulde koek
A: sperzieboontjes met wat Indonesische satésaus, aardappelen met jus en 'n braadworstje
D: bakje magere yoghurt met een eetlepel aardbeien halvajam
De hele ochtend geleerd, naar school geweest van half 1 tot 3, paardjes gevoerd/gepoetst en 3 kwartier gefietst. Straks ga ik nog weg en fiets ik zo'n 10 min. Nu weer leren helaas
) + 40 gr. havermoutMany schreef:Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is om je yoghurt 'zo' te eten. Heb je wel eens geprobeerd er wat kaneel doorheen te doen? Dat maakt het iets zachter. En anders wat rozijntjes, een appeltje, (geprakte) banaan? Wordt het ook lekker zoet van!
. Klinkt lekker!
Misschien is het inderdaad ook wel een kwestie van wennen
.
.