Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dressagelady schreef:Ik vind je lijstje netjes Madeira! Eet je na het avondeten niets meer?En de aanhouder wint! Je bent al zo mega veel afgevallen, die laatste kilo's komen vanzelf als je gewoon lekker gezond blijft eten en voldoende blijft bewegen!
KarinvdM schreef:O: pré-ontbijt: banaan
B: 6.3 km hardlopen
O: havermout, speltvlokken, chia, hennepzaad, maca, kaneel, lijnzaad met yoghurt en verse ananas
B: paardrijden
T: galiameloen
L: kropsla met komkommer, paprika, tomaat, kappertjes en wat dressing met 100 gram zalm uit blik (stond al jaren in de kast, zat ooit eens in een pakket, was over datum omdat ik nooit wist wat ik er mee moest. Leek me nog wel geschikt voor de katten. Blikje net open gemaakt, zag er nog prima uit en smaakte ook nog goed en ik vond het erg lekker door de sla.De katten hebben dus pech
) Bevroren kwark op een stokje na.
B: huishouden
T: Watermeloen
A: twee speltboterhammen met kruidenkaas, sla, paprika en komkommer en een plak 50+ geitenkaas
T: misschien nog wat fruit of een speltkoekje
D: Groene thee, water en slimpie
Ayla schreef:+ 'n bakje (2 à 3 bolletjes) caramel/vanille ijs.O: 3 boterhammen met hagelslag + 1 glas halfvolle melk
T: 1 banaan
L: stuk stokbrood (15/20cm) met ham en kaas uit de oven + 1 glas jus d'orange
T: 1 appel + 1 gevulde koek
A: sperzieboontjes met wat Indonesische satésaus, aardappelen met jus en 'n braadworstje
D: bakje magere yoghurt met een eetlepel aardbeien halvajam
De hele ochtend geleerd, naar school geweest van half 1 tot 3, paardjes gevoerd/gepoetst en 3 kwartier gefietst. Straks ga ik nog weg en fiets ik zo'n 10 min. Nu weer leren helaas
Many schreef:Ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is om je yoghurt 'zo' te eten. Heb je wel eens geprobeerd er wat kaneel doorheen te doen? Dat maakt het iets zachter. En anders wat rozijntjes, een appeltje, (geprakte) banaan? Wordt het ook lekker zoet van!