Ach, paard inrijden...veulen kopen was voor mij misschien ook niet ideaal want heb bij lange na niet de ervaring om een paard in te rijden, maar ik zoek tzt gewoon goede begeleiding en dan heb ik er wel vertrouwen in dat het goedkomt Plus dat ik tegen die tijd toch wel weer ergens een paar lessen neem om weer een beetje 'erin te komen'...is toch dan alweer paar jaar geleden dat ik op een paard heb gezeten
Heb alleen maar gebakken aardappeltjes op vanavond wel flink wat hoor, maar ik vond die saus bij de roti echt niet lekker Dus nou ja, dan maar zo Geen trek ook, kon echt merken dat het vies benauwd is
reigersburgh ken ik wel ja. ik heb geen eigen paard; ik heb een leasepaard. ik rij noob nu ruim 5 jaar (en pruts nog steeds haha)
lekker bijtanken vannacht dus sanne! fijn als je kan gaan bijrijden. lekker weer in de weer zijn met de paardjes.
patricia, de studie loopt redelijk vast. ben al 11 weken aan het touwtrekken over de goedkeuring van mijn onderzoeksplan deel 1 (zwolle goedgekeurd, utrecht afgekeurd). nu heb ik volgende week gesprek met alle betrokken partijen, maar gezien ik maar een simpel studentje ben zal ik wel aan het korste einde trekken en bij jou?
Oh dat zou leuk zijna ls je een paardje kon bij gaan rijden Sanne!
Ik heb zó het idee dat ik iets vergeet met inpakken van mn koffer Maar heb gewoon mn kleding, toilettas doe ik donderdagochtend pas, heb wat boeken, schoenen/slippers, ondergoed, fototoestel, paspoort/portemonnee en al die onzin...ik weet het niet En hetmoet morgneochtend allemaal klaar staan want word om half 10 al opgehaald door Niels en zn ouders om naar een bruiloft te gaan en ben dan pas savonds laat weer terug
Zou leuk zijn zeg Sanne! Gebakken aardappels, wat kan je nu beter nemen gekookt of gebakken ? Denk wel erg vet gebakken ? Je ging toch maar 4 daagjes Ingrid, dan hoeft er ook niet zo veel mee
Angelique, balen dat je plan nog niet goedgekeurd is! Ik moet nog steeds mn onderzoeksplan schrijven... en twee herkansingen dus nog niet echt opgeschoten... maar ja wil wel in februari nu echt afstuderen.. Wil hierna nog duaal SPH gaan doen denk ik...
Ba; balen dat je plan nog steeds neit is goedgekeurd Patries: Wat een mooi paardje
Ingrid; lekker hoor, op vakantie! Geniet ervan
MM; Hoe is het met daims? heeft ie nog wat over gehouden aan zn 2e bezoek aan de sloot?
Ik heb net een heel mini klein stukje in de auto van mn vriend gereden, was voor het eerst dat ik in een auto zat, en zelf ging gassen.. Vond het erg spannend, ben alleen een klein stukje achter & vooruit gegaan maar het ging wel goed!
Benangelique een bijrijdpaard is ook leuk toch En je moddert vast niet zo aan als ik Slaap lekker!
Patriciaa Met Daims qua sloot heeft hij er niks aan over gehouden. Wel nog problemen met kreupelheid, maar goed, hij moet nu toch maar eens ingereden worden Fijn dat het autorijden wel goed ging
denice
Geplaatst: 08-09-09 21:56
benangelique schreef:
reigersburgh ken ik wel ja. ik heb geen eigen paard; ik heb een leasepaard. ik rij noob nu ruim 5 jaar (en pruts nog steeds haha)
Ik heb een paar maanden op reigersburgh gestaan..
Pivanti, ik reed al wedstrijden hoor! Ik heb ze alleen even op een laag pitje gezet ivm vakantie, training etc..
Net hardgelopen! zelfde rondje, wel sneller. Gelukkig nog vooruitgang haha..
Patriciavt
Geplaatst: 08-09-09 21:58
Potverdorie... voel niet 1, maar 2 koortslipblaasjes opkomen
oh, das balen.. Gelukkig heb ik het nog nooit gehad, mijn vriend laatst voor het eerst, wat een rotdingen! Ik ben er echt niet bij in de buurt gekomen!