Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RoosG schreef:Ik heb gewacht tot mijn vriend thuis was en die was er 100% zeker van dat het nep was. Maar pff ik was helemaal in de war haha. Krijg dan toch een soort wantrouwen, dat ze het bij de winkel idioot vinden en er maar gewoon echte shoarma op doen ofzo. Dus daarna wel opgegeten!
LilChar schreef:Een jaar of twee geleden, toen ik nog wel eens kaas at, bestelde ik een kaastosti bij een zwembad.
Ik kreeg toen een hamkaas tosti. Hier zei ik toen iets van, en toen gooide ze die weg en bracht ze een kaastosti. Dit vond ik echt zo stom en vervelend! Ik eet geen vlees maar wil het ook niet gekocht hebben want ik wil niet meewerken aan die industrie. En toen werd er dus gewoon iets weggegooid plus dat er twee broodjes waren gemaakt voor mij. Dan ga ik wel echt twijfelen van, had ik het niet beter op kunnen eten. Dan was dat tweede broodje niet nodig en is het beest niet gestorven om ook nog eens in de prullenbak te verdwijnen.
Nou heel verhaal maar dat zijn dingen waar ik dan aan denk, wat ik belangrijker vind. Ik weet het niet.