Passival schreef:
Maar poison, hoe doe je dat dan? gewoon alles eten en toch afvallen? ik ben jaloers op je, als ik alles maar eet enzo dan zou ik zo 100 kg wegen volgens mij, dit terwijl ik naar mijn mening nog wel veel beweeg :S
Ehm... ik eet bijna alles zeg maar, maar niet zoveel als ik wil.
Op verjaardagen enzo laat ik echt geen stuk vlaai staan (vlaai is het lekkerste wat er is
)
Maar ik eet zowiezo niet echt grote maaltijden geloof ik.
Als ik zie wat sommige in een lunch of ontbijt alleen al eten, bv. 4 boterhammen met beleg en 2 eieren. Dat vind ik veel.
Ik eet nooit meer als 1 boterham tegenlijk.
En als ik zin heb ik een ei pak ik die later.
Dus veel kleine porties maken.
Bij het avondeten als we niet zo lekker eten dan eet ik weinig(halve aardappel net als vroeger) maar als we heel lekker eten dan eet ik gewoon zoveel ik wil. Vindt het zonde om te laten staan 
Maar als ik zin heb in wat lekkers pak ik het soms gewoon.
Verschil met vroeger is dat ik nu 2 snoepjes pak en eerst een hele zak.
Dat ik toen at terwijl ik geen zin had (gewoon verslaafd aan eten) en nu niet meer.
En natuurlijk pak ik eerder een stuk komkommer als een koekje.
Maar als ik echt heel trek heb erin pak ik het gewoon, anders blijf ik er de hele dag aan denken en krijg ik vast weer een vreetkick 
Het is moeilijk uit te leggen, maar het komt er gewoon op neer dat je moet wennen om kleine porties te eten. Als je snoept het bij 1 of 2 snoepjes laten want daar wordt je echt niet dik van.
Ik eet zo rond de 1000 Kcal op een dag meestal.
maar ik heb het na een paar dagen/week ook moeilijk hoor! dan krijg ik altijd een giga vreetkick 
Niet omdat ik honger heb maar ben gewoon verslaafd aan eten! vooral savonds.