Air up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yesterday

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-22 19:23

Ik heb hem nu 3 dagen in gebruik, heb de lime pod erop en het bevalt goed! Ik heb elke dag minimaal 3 flessen leeg gedronken op het werk, normaal drink ik veel te weinig.
Ik ben benieuwd hoe lang in met 1 pod doe, er is al meer dan 5 liter door heen, maar de smaak is nog altijd goed!
Binnenkort wat nieuwe smaken bestellen om uit te proberen!

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 23:42

ik heb de air up inmiddels bijna een jaar en merk wel dat ik hem tegenwoordig minder snel gebruik. misschien toch maar wel weer oppakken. wat ik nu wel heb is een watermeloen pod waar bij het plastic vliesje aan de bovenkant loslaat… hebben jullie dat ook wel eens en kun je die dan nog gebruiken?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 08:12

Dat plastic vliesje is alleen maar een sticker met opdruk lijkt me dus de pod zal er niet minder van worden. :)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 10:16

iiSunshine schreef:
ik heb de air up inmiddels bijna een jaar en merk wel dat ik hem tegenwoordig minder snel gebruik. misschien toch maar wel weer oppakken. wat ik nu wel heb is een watermeloen pod waar bij het plastic vliesje aan de bovenkant loslaat… hebben jullie dat ook wel eens en kun je die dan nog gebruiken?

Ik gebruik hem inderdaad ook minder, maar probeer toch nog steeds wel minimaal 1 fles per dag leeg te drinken. Op school gaat het op theorie dagen super, maar op praktijk dagen heel slecht. Ik kan de fles niet op tafel zetten en ieder kwartier even wat drinken en om nou ieder kwartier naar m'n kluis te lopen om te drinken tijdens proeven is ook niet handig. Met werk erbij gaat het dan echt perfect en heb ik de fles leeg voor ik er erg in heb.
Het ligt bij mij dus echt heel erg aan de situatie waar ik de fles gebruik.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 10:18

Ik heb afgelopen weekend ook een set besteld met wat extra pods. Ik heb van beide bestellingen nu een verzendbevestiging gekregen maar nergens staat een track&trace code, of kijk ik heel verkeerd?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 10:22

DearDarling schreef:
Ik heb afgelopen weekend ook een set besteld met wat extra pods. Ik heb van beide bestellingen nu een verzendbevestiging gekregen maar nergens staat een track&trace code, of kijk ik heel verkeerd?

Heb je al bij ongewenste e-mail gekeken?

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 10:23

Jolien87 schreef:
DearDarling schreef:

Heb je al bij ongewenste e-mail gekeken?

Ja ik heb een mail waarop ik kan klikken op
“Volg hier je pakker”
Maar dan moet ik vervolgens een trackingnummer invullen en die heb ik niet

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 15:00

Ik heb ze een berichtje gestuurd en de code ontvangen inmiddels, als het goed is komt alles vandaag binnen, ben heeeeeel benieuwd!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 15:41

iiSunshine schreef:

Ik heb ook een aantal pods waarbij de sticker bovenop loslaat, maar dat heeft geen effect op de werking van de pod.

Ik gebruik hem echt nog wel dagelijks, ik zit nog steeds op gemiddeld drie flessen per dag. Momenteel heb ik de sinaasappel/vanille erop zitten, het Split ijsje. Die is toch wel erg lekker :9

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 17:07

Mijn man jat de mijne steeds. Dus heb nu een tweede besteld voor vaderdag. Met Citroen, Cassis, Sinaasappel-Vanille en IJskoffiepods erbij. Ben erg benieuwd naar de ijskoffie haha :')

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 19:16

Ik heb de mijne sinds vandaag ook binnen. Eerst de Kola geprobeerd in combinatie met bruiswater, maar bah, ik kon er echt niets van cola in herkennen. Vervolgens de Sinaasappel-Vanille geprobeerd na alle enthousiaste reacties die ik hier gelezen had. Die vond ik ook maar bwoaaah, na een halve fles ging de smaak al tegen. Vervolgens bosvruchten erin gestopt, en dat is wel een succes. Zowel met gewoon als met bruisend water.

Andere smaken die nog liggen te wachten zijn mandarijn, watermeloen, perzik en framboos-citroen.

Na een valse start uiteindelijk wel tevreden met m'n aankoop. Ik hoop op deze manier toch wat minder frisdrank te drinken.

Wat fijn dat jouw drinkgedrag zo sterk verbeterd is, Tazzey! Merk je ook een verschil op vlak van je gezondheid?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 19:19

Nee, ik merk nog niet echt veel verschil behalve dat ik nu continu op en neer naar het toilet moet. :') Ik denk dat het wel langer kan duren voordat ik daar echt verschil in ga zien.

Domiinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 08:32

Ik heb nog 15% korting. Heeft er iemand interesse?

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 18:07

Tot wanneer is die geldig wil 1 juli bestellen

Domiinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 14:03

lemanthia schreef:
Tot wanneer is die geldig wil 1 juli bestellen

Tot 29-6 dus net niet :)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:09

Ik heb hem gisteren ook besteld. Collega had er 1 gekocht en ik was wat sceptisch en vind hem eigenlijk wel lomp. Maar toen kwam ik dit topic tegen en met zoveel mensen die het een goed product vinden toch ook maar besteld. Ik heb een oranje met zwarte lus besteld. Daar zitten 3 pods splitijsjes bij en een 5 pack pods met o.a. ook splitijsje. Ik zou wel graag een splitijsje willen ruilen voor een koffie pod. Iemand die wil ruilen als ik het binnen heb?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 11:45

Kwam op fb toevallig een advertentie tegen van een groene air up met perzik pod. Toevallig wilde die dame pas een spelletje voor de switch van me overkopen,maar net toen ze wilde gaan had haar vriend de Kids overgehaald om toch voor de nieuwere versie te gaan. Dus ik pb gestuurd met de vraag of ze misschien wilde ruilen tegen het spelletje. Raakte hem verder ook niet kwijt en dat wilde ze wel. Dus vanavond ga ik hem ruilen. Ben benieuwd.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 22:18

Ik ben heel benieuwd! Heb deze gister besteld met de smaken cola, kerst en cassis.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 00:48

Zo benieuwd hoe kerst smaakt :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:58

truus1957 schreef:

Dat smaakt naar chocolademelk en egg nog <|-

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 11:43

Als er nog iemand interesse heeft in een fles met 8 ongebruikte pods. De fles is 1 keer gebruikt maar voor mij werkt het helaas niet.

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 12:16

Tazzey schreef:
truus1957 schreef:

Dat smaakt naar chocolademelk en egg nog <|-

Die zou ik wel willen proeven :P

Ik krijg vandaag nieuwe pods binnen. Ben benieuwd. Heb de fles al een tijd niet meer gebruikt.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 12:24

Is er iemand die losse pods verkoopt?
Ik zou ze graag eerst willen proberen, voordat ik een zakje met 3 bestel en het is zonde als ik ze niet lekker vind.

Ik ben opzoek naar:
* cassis
* kers
* citroen
* oranje limonade
* ananas
* perzik

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 12:26

Ik heb de cassis wel liggen. Heb je eventueel een smaakje om te ruilen?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 19:39

Mellow schreef:
Als er nog iemand interesse heeft in een fles met 8 ongebruikte pods. De fles is 1 keer gebruikt maar voor mij werkt het helaas niet.

Welke kleur en welke geuren pods?