Too good to go

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 13:26

Gewoon een tasje is prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 15:19

xU_Blinghx schreef:
Vanavond een pakket bij ekoplaza ophalen. Ik ben zeer benieuwd. Iemand hier al vaker geweest?
Weet iemand wat voor bak/container je het beste mee kan nemen?

Als je bovenin bij de zoekfunctie ekoplaza intikt en je zet het op zoeken in huidig topic krijg je een aantal verschillende resultaten en meningen.
Maar zoals met alles kan het per dag, per winkel, per medewerker ontzettend verschillen wat er in het pakket komt. Ik zou een tasje meenemen, aangezien het een supermarkt is.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 15:47

Anoniem schreef:
xU_Blinghx schreef:
Vanavond een pakket bij ekoplaza ophalen. Ik ben zeer benieuwd. Iemand hier al vaker geweest?
Weet iemand wat voor bak/container je het beste mee kan nemen?

Als je bovenin bij de zoekfunctie ekoplaza intikt en je zet het op zoeken in huidig topic krijg je een aantal verschillende resultaten en meningen.
Maar zoals met alles kan het per dag, per winkel, per medewerker ontzettend verschillen wat er in het pakket komt. Ik zou een tasje meenemen, aangezien het een supermarkt is.

Oeps ik zie nu dat ik mijn vraag verkeerd stelde, bedoelde meer in de richting van of ik eigen tas en bakken mee moest nemen. en dan wat voor bakken :)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 16:50

Afbeelding

Ik heb vandaag 2 tassen met groente en fruit bij de supermarkt opgehaald (2 bonnen). Naast deze berg ook nog zo'n 2,5 kilo aan appels, peren mandarijnen.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 17:11

xU_Blinghx schreef:
Oeps ik zie nu dat ik mijn vraag verkeerd stelde, bedoelde meer in de richting van of ik eigen tas en bakken mee moest nemen. en dan wat voor bakken :)

Gewoon een tas, doosje of boodschappenkrat, wat jij wil... :D
Je weet nooit de hoeveelheid.... dat is overal weer anders!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:25

Beetje teleurgestelf in de Ekoplaza
3 items maar:

Afbeelding

2 Rundervinken (gelijk in de diepvries)
Pak kikkererwtenpasta (zometeen maar gelijk koken en invriezen)
Bakje salade.

Verder wel netjes behandeld. Maar als ik zag wat er allemaal nog in de schappen lag met %korting om verspilling tegen te gaan erg weinig gekregen.

Boedha_1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:44

xU_Blinghx schreef:
Beetje teleurgestelf in de Ekoplaza
3 items maar:

[ [url=m/GraJFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

2 Rundervinken (gelijk in de diepvries)
Pak kikkererwtenpasta (zometeen maar gelijk koken en invriezen)
Bakje salade.

Verder wel netjes behandeld. Maar als ik zag wat er allemaal nog in de schappen lag met %korting om verspilling tegen te gaan erg weinig gekregen.

Jammer... volgens mij heb ik al eens eerder voorbij zien komen dat het wat tegen viel.

Hier is bakkerij ‘t stoepje nieuw toegevoegd, vrijdag maar even uitproberen :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 21:59

Ja de ekoplaza ga ik niet meer heen. Is er iemand hier al eens naar een Vomar geweest? Ik ga morgen!

Boedha_1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 07:47

Geryon schreef:
Ja de ekoplaza ga ik niet meer heen. Is er iemand hier al eens naar een Vomar geweest? Ik ga morgen!

Ben benieuwd naar de Vomar! Hier doet hij nog niet mee helaas. Wij gaan vanavond voor het eerst sushi halen bij Zinnia, spannend! Misschien dat we daarachteraan nog de spar plakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 08:39

Ik vind het toch een beetje gek dat Ekoplaza zo negatief bejegend wordt.

Gaat het er nu echt om dat je heel veel producten krijgt voor weinig geld? Is dat alleen goed genoeg.
Volgens mij las ik nog ergens dat er nog veel meer in de schappen lag dat afgeprijsd was en het dan helemaal weinig wat degene kreeg.

Ekoplaza heeft biologische producten en die zijn nu eenmaal duurder. Maar omdat ze minder stuks geven vinden mensen het minder goed...

Sinds kort een bakker in het naburige dorp welke meedoet. Ik ga het vandaag eens proberen. Wel een beetje gek gezien het feit mijn ouders zelf een bakkerszaak hebben haha.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:04

Als er op de app staat dat het een waarde heeft van €8,99 en dat blijkt niet zo te zijn dan is dat wel jammer. Dat was hier het geval bij de ekoplaza. Vooral als er in de winkel echt veel ligt dat afgeprijsd is vanwege de datum (ik denk zeker 50% van de groente/fruit/maaltijden). Hier was het personeel ook niet echt vriendelijk en kreeg ik nogal de indruk dat ik hen tot last was. Voor mij een reden om de ekoplaza over te slaan.

De bakkers hier en verderop zijn juist heel vriendelijk en bedanken ons voor het gebruiken van de app. Vorige keer was het qua waarde ook minder dan de vorige keren (toen was het ook echt heel veel), maar het is zeker minimaal de waarde die op de app staat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:08

Ik lees al even stilletjes mee, maar ik mav vanmiddag ook mijjn eerste magic box gaan ophalen! *\o/*

Hoe pakken jullie dat meestal aan in de winkel? Loop je naar de eerste beste medewerker? Zeg je dan ook echt "magic box"? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:12

Ik loop naar de kassa en zeg dat ik kom voor Good to go.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 09:41

vec schreef:
Ik loop naar de kassa en zeg dat ik kom voor Good to go.

:j zo doe ik het ook.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:35

Net bij het Novotel Suites in Den Haag geweest voor onbijtbuffet! Aanrader!! Ik mocht van alles pakken en meenemen. Ik voelde me zelfs een beetje awkward met de hoeveelheid die ik mee mocht nemen en ze bleef maar vragen of ik echt niet meer wilde hebben.
Dus zeker een aanrader. Ik ben weggelopen met 2 gekookte eitjes, bacon, 2 croissants, 2 bruine pistolets, 4 mini chocolade broodjes en mocht ook een flesje vullen met Jus d'orange. Ooh en een bakje yoghurt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:15

Oeh, klinkt goed! Ik vind dat bij ontbijtbuffets altijd idd zo zonde, helemaal als ze vlak voor het einde nog dingen gaan lopen aanvullen zodat het er 'niet leeg' uitziet :n

Ik ga vanavond naar de Food Store in Den Haag. Iemand daar al eens geweest?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:39

Gister bij Nienkes cupcakes geweest! Kreeg voor €3,50 4 heerlijke cup cakes.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:25

Voor vanavond 2 vouchers gescoord...
Boodschappen zijn op dus de Spar :+ en voor mij een nieuw adres;De Volkslust eens testen, volgens mij is niemand van hier daar geweest.

Ik ben gisteren vreemd gegaan in een andere stad :D monkey coffee in den bosch € 4,50 9 stuks!
Vriendelijke jongen en ze smaken heerlijk!!!

Afbeelding

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:29

Heb zelf bij een benzinepomp gewerkt. Hier deden we ook aan 2good2go. Dagelijks worden er namelijk veel producten weggegooid. Broodjes en sapjes. Soms was het zoveel dat het echt zonde was. (Deze broodjes werden elke nachtdienst bij ons gesmeerd) je kan je wel voorstellen dat als je er 20/30 weg moet gooien dat zonde is. Was er zelf dus positief over en de klanten ook! Dagelijks werden er ongeveer 5 tasjes verkocht. Met als inhoud broodjes een sapje en andere producten uit de winkel (snoep,chips etc)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:29

Ziet er lekker uit!!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:35

vec schreef:
Ziet er lekker uit!!

Mijn glazuur springt eraf dat wel :') maar heerlijke vullingen ook, banaan met nutella,
bosbessen met cheesecake cremevulling en een aantal met diverse soorten pudding gevuld :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:36

Wat een leuke pakketten komen er langs zeg, vooral van de heerlijke bakkers en de Spar zo te zien! Ik vind die van Ekoplaza ook wat "karig", zeker als je dingen eigenlijk al meer dan de helft weg kan gooien. Kijk, natuurlijk verwacht je niet iets wat je nog een week goed kunt houden (even overdreven), maar om nou al meteen de helft weg te moeten gooien vind ik ook weer zo wat...

Heb nu voor het eerst een pakket besteld bij het Stoepje, ik ben erg benieuwd!

*edit wat een heerlijke donuts zo te zien <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:36

Lekker!! Waar was je geweest?

Ik ben benieuwd straks bij de bakker.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:38

vec schreef:
Lekker!! Waar was je geweest?

Ik ben benieuwd straks bij de bakker.

Monkey coffee in Den Bosch, ik was toch uit eten daar rond die tijd.

Ekoplaza was hier in Eindhoven wel goed hoor, best veel en de kwaliteit was goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:39

Ik vond Ekoplaza aan de Kruisstraat in ehv ook erg goed.

Monkey Coffee zit hier in Tilburg ook. Zal er volgende week eens naar kijken.