Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Is die pindapasta niet gewoon een soort pindakaas? Het is gewoon 100% pinda's toch? Ik heb er namelijk 2 van gekocht omdat ik mijn mandje aan moest vullen zodat de verzendkosten gratis waren, maar mijn oude was nog niet op. Nou hoop ik wel dat het echt naar de andere 'pindakaas' smaakt.
Die meridian had ik eerst ook, die is ook lekker. Alleen de pindapasta is goedkoper in verhouding en zag er verder ook niets speciaals aan![]()
Phor doe maar, ik ben heel benieuwd naar een foto! En inderdaad een heel weeshuis moet wel lukken. Als er iemand in omg. Eindhoven nog courgette wil![]()
Bhri wat was het tzaziki geheim?
Oef. Ik plof! Als voorgerecht 3 stokbroodjes met kruidenboter uit de oven en inktvis ringen. Als hoofdgerecht gyros, suziki en souvlaki (Schrijf je dat zo) met wat frietjes, een bolletje rijst en rauwkost. Ik zat zo vol maar vriendinnen hadden zin in een desert Toch maar mee overstag gegaan, ik zag namelijk dat ze ook griekse yoghurt met honing hadden. Het was eigenlijk wat veel maar wel heel lekker. Stink nu ook lekker naar de knoflook. Wat zal ik lekker ruiken morgenvroeg
Helderder schreef:Gisteren
O: Magere kwark + 4 el muesli + aardbeien
T: 2 rijstwafels + filet americain
L: Zoete aardappel + kipfilet + courgette + paprika+ beetje Yofresh
Magere yoghurt + whey
T: Banaan
A: Couscous + blokjes 20+ kaas + een eitje + paprika + tomaat
Yoghurt + watermeloen
T: Eiwitreep
B: 2x 20 km racefietsen, 9 uur werken met veel lopen/tillen
Is dat wat in combinatie met m'n beweging of te weinig? (Doel is vet% naar beneden).
phormicola schreef:Dat zou zeker helpen maar wil na een krachttraining sowieso een bakje kwark met whey nemen voor de spiertjes en dan gaat het snel met het aantal eiwitten. Volgende week maar eens even nadenken bij het voorbereiden van eten van de week hoe ik het anders aan kan pakken gedurende de rest van de dag. Vandaag heb ik natuurlijk ook gamba's waarin weer veel eiwitten zitten en de pannenkoeken (die had ik lekker veel gebakken voor deze week). Daar zit al 15 gram eiwit in dus dat zou ik door iets anders kunnen vervangen wat al wat scheelt. Vind ze alleen zo makkelijk en lekkerMinder whey nemen?