Ik heb weer een aantal aanvragen geaccepteerd, kletsen maar! Het is inderdaad een idee dat Tanja de recepten naar mij mailt, maar dat is aan haar. Ze is dan echt de controle een beetje kwijt.
Brainless, wat zou je gemist moeten hebben? Edit: haha, ja, je hebt het hele besloten forum gemist!
Zeg kunnen we op het besloten forum een voorstel rondje ergens maken? Vindt ik wel leuk
Lolleke
Geplaatst: 12-09-13 18:53
Vragenlijst komt, gewoon foto's sturen kan al. Maar inderdaad, vragenlijsten wilde ze mee bezig maar het gaat allemaal even niet. Je kan altijd een kort verhaaltje typen over hoe je het hebt ervaren.
Er zijn nu trouwens 3 fora, testrecepten, eigen recepten & wie ben ik.
Is er nog behoefte aan een HK achtig iets? Of een los topic waarin raak gekletst mag worden zoals hier?
Wat Lollekek zegt, vragenlijst komt eraan, als ik die binnen heb komt die natuurlijk ook op het forum! Tanja zit even niet goed in haar vel, geef het even de tijd!
Voorstellen kan in het Wie Ben Ik, daarom had ik die aangemaakt!
Niene87
Geplaatst: 12-09-13 18:55
Dankje heb ik dan denk ik overheen gelezen! edit: het heeft ook geen haast natuurlijk! Maar wilde gelijk de recepten van vandaag afhandelen en kon het niet vinden.. dus vandaar de vraag.. Alles op z'n tijd en kan heel goed begrijpen dat alles even te veel is!
Laatst bijgewerkt door Niene87 op 12-09-13 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt
ponyparadijs
Geplaatst: 12-09-13 18:56
Ik heb alleen een forum deel met test recepten
Lolleke
Geplaatst: 12-09-13 18:56
Voorstelrondje aangemaakt ter aftrap. Maar uiteraard ook leuk om een eigen topic aan te maken over jezelf.
Kan het zijn dat je in een groep moet om dat te zien?
GrumpyCat
Geplaatst: 12-09-13 19:01
Lolleke schreef:
Ik ga er nu mee aan de slag! Klopt iets nog niet met permissies
Ik werk er aan, maar moet tussendoor een wat anders doen
Bij mij zijn in iedergeval nu de kopjes 'Wie ben ik' en 'Eigen recepten' verschenen
Lolleke
Geplaatst: 12-09-13 19:01
Wil net zeggen, moet nu gelukt zijn!
Edit: vandaar de vraag, is er nog behoefte aan een HK achtig iets? ik heb geen idee van hoe actief het gaat worden daar
Edit: 2 heb de recepten toegevoegd in de topics ter referentie. Verder laat ik het even zo, mocht er nou iets zijn laat het dan even weten per PB dan zie ik het en kan ik wat aanpassen (vragen voor fora, topics etc.)
Laatst bijgewerkt door Lolleke op 12-09-13 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb het gevonden. En mezelf voor gesteld hahaha. HK iets weet niet of dat wat wordt. Kunnen we voor het koetjes kalfjes geklets niet hier een HK maken?
HK is prima, maar dan is het handig denk ik om ons buiten de recepten om daar te begeven. Misschien even afwachten of dat echt nodig is? Al is dit ook allemaal HK gezever, maak er wel een aan.
Maar dan TS in gedachten houden bij wat je post.
_Tara_
Geplaatst: 12-09-13 19:14
Ik heb vandaag ook 1 van de recepten gemaakt, heerlijk! Echt heel erg lekker En ik heb me gemeld op 't forum. Leuk!
TS, sterkte met 't verlies van je hond
ponyparadijs
Geplaatst: 12-09-13 19:14
We moeten ons in het HK inderdaad niet over recepten uiten. Kijk je kan wel zeggen dat je het 2de recept gaat maken vanavond en dat het lekker was. Maar uitgebreide verslagen moeten in het forum
Voor iedereen die zich aanmeld, kleinvosje heeft de lijsten. Helaas zijn er ook wat aanmeldingen van mensen die niet op beider lijsten staan. En had ik gisteren ook al PB´s van niet-tesktkoks.
Om die veiligheid even te waarborgen accepteert kleinvosje de accounts en niet ik.
Brainless
Geplaatst: 12-09-13 19:16
Joh deze recepten in een mooie aftrap. Kunnen we een beetje wennen en straks als ze weer aan de beterende hand is gaan we vol goede moed starten.
Ik ben er weer hoor, had springles en het liep een beetje uit. Ben nu wel gesloopt, als jullie het goed vinden kijk ik morgen naar de nieuwe aanmeldingen!
Mri
Geplaatst: 13-09-13 07:30
Tanja, heel veel sterkte! ik heb mij aangemeld op het andere forum