Many schreef:Het lijkt me wel lastig om echt bijvoorbeeld op brood te smeren, omdat het in vaste vorm behoorlijk hard is (in ieder geval niet smeerbaar). Er zijn trouwens volgens mij wel mensen die er gewoon iedere dag een lepeltje van eten, dus niet verwerkt in een gerecht oid, maar gewoon 'zo'.
je kan het luchtig kloppen met de mixer, en dat dan buiten de koeling bewaren.( niet teveel tegelijk maken)
uit het 2e boek van amber gemaakt. Hij ziet er lekker uit, nu nog even wachten totdat hij is afgekoeld.
die ga ik op mn lijstje zetten!
Maar dat is 150 gr natuurlijk 
Eet wekelijks toch 2x bonen schotel, ik week zelf bonen doe er soepgroente of paprika/tomaat/ui/champignon bij, knoflook en kruiden en vlees in brokjes of reepjes of gehakt vorm. En dat laat ik bij elkaar in 1 grote pan gaar worden. Heerlijk.
), maar tegenwoordig word het steeds moeilijker. Ze donderen tegenwoordig zoveel zooi in ons voeding waardoor ik meer allergieën heb ontwikkeld. Veel diëten zijn niet haalbaar voor mij. Tot ik dit topic zag
Denk dat ik nu iets heb gevonden wat wel haalbaar is, ook om meer energie uit mijn voeding te kunnen halen. Pijn vreet energie, en daar loop ik helaas dagelijks mee.
Veeeel te lekker gegeten met de paas, en dat merk ik nu wel. Ik ga morgen gewoon weer op de gezonde tour, een dagje extra veel vezels eten en groene thee en water drinken helpt bij mij altijd.