Patries dankjewel, volgende keer dus maar op hoge snelheid in plaats van lage en toch maar eens naar de klopfix kijken, stond op het forum nergens bij dat dat nodig is, maar misschien krijgt het dan sneller de juiste structuur en lukt het dan wel.
Heb vanavond weer de avond in de keuken doorgebracht. Zag vanmiddag bij 'de 100 nieuwste' van de action namelijk candy melts staan voor maar 1,09 per zakje. En ook stokjes voor de cakepops. Dus toen dacht ik, misschien moet ik het dan tóch maar doen. En ben een cakepopmaker gaan halen en candy melts en stokjes.
Vanavond dus lekker aan het proberen geweest, en kwamen redelijke balletjes uit het apparaat, wel even opletten dat het niet scheef dichtgaat. Daarna wilde ik de candy melts au bain marie smelten. Niet handig
Ik ben daar dus echt te lomp voor, met het gevolg dat er tot minstens 2 keer toe water bij mijn candy melts kwam en de tweede keer waren ze niet meer te redden
Toen bedacht ik me dat ik natuurlijk gewoon mijn choco-smelter kon gebruiken, die van zolder gevist, en dat ging veeeeeeeeeel beter gelukkig.
Schoonheidsprijzen krijgen ze nog niet, al was het maar omdat de meeste saai ongedecoreerd zijn gebleven omdat het me te laat werd, maar voor een eerste keer viel het me nog alles mee 
@ Dancertje, wow die kerstballen zijn echt mooi, vooral die met goud. Waar maak jij je krullen mee op je kerstballen is dat dust met rejuvenator spirit?
Edit: bedankt trouwens nog voor het bonbonbloc recept, probeem is alleen dat ik onder mijn beperkte kring liefhebbers er 2 heb zitten die niet van chocomousse/pudding/cake etc houden, dus ik was juist op zoek naar niet choco alternatieven hihi. Maar misschien maak ik hem ooit wel een keer voor onszelf
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 18-12-12 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt