Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kuikens kan ik eigenlijk verbazingwekkend goed hebben om aan te zien, veertjes overal en later de pootjes opruimen als ze niet genoeg honger had 
sterkte!

De rest van de avond krijgt ie dan ook mooi geen kus meer, muhaha

Joolien schreef:LiesbethDW schreef:Denk niet dat het typisch Belgisch is, maar wij hebben wel een aantal tv/sterrenchefs die vaak met dat soort producten koken, en dat maakt het natuurlijk wel bekender.
In de sterrenkeukens wordt het vaker klaargemaakt dan je denkt, daar is het echt delicaat voedsel.
Joolien schreef:Inmiddels heb ik het aardig onder de knie haha. Doe idd tomaten eerst pliceren, dan 30 sec in kokend water, daarna pellen en snijden en de binnenkant eruit, dan een half uur op een beetje olijfolie met knoflookteentjes en wat chilipoeder laten pruttelen. Later prakken met een grote spatel en dan op smaak maken met een beetje suiker, rode wijnazijn, zout en kruiden. En dan nog een beetje tomatenpuree om het wat in te dikken. Heerlijk
HUH! Ik probeerde te reageren op een bericht van Forumster, is ie ineens weg!![]()
![]()
Miracle_ schreef:Joolien schreef:Inmiddels heb ik het aardig onder de knie haha. Doe idd tomaten eerst pliceren, dan 30 sec in kokend water, daarna pellen en snijden en de binnenkant eruit, dan een half uur op een beetje olijfolie met knoflookteentjes en wat chilipoeder laten pruttelen. Later prakken met een grote spatel en dan op smaak maken met een beetje suiker, rode wijnazijn, zout en kruiden. En dan nog een beetje tomatenpuree om het wat in te dikken. Heerlijk
HUH! Ik probeerde te reageren op een bericht van Forumster, is ie ineens weg!![]()
![]()
Ohh dat klinkt wel goed zeg! Die ga ik onthouden
Tenminste ik op mn amateurtempo