Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mememe schreef:Uuhm ik moest 5 eieren, suiker , en vanillesuiker in een kom mengen en 10 minuten kloppen. En de kom moest in een bak met heet water staan. Dat had ik dus gedaan maar gedurende 10 minuten heb ik geen veranderingen gezien, dus uiteindelijk een kwartier staan kloppen en toen de mixer maar gepakt. Ook dit hielp niet het wilde niet dik worden. waarschijnlijk dus teveel ei en te weinig suiker, terwijl ik goed geklopt en precies lang genoeg alles had gedaan.
Ik had losse ingredienten en een recept van internet, omdat ik de mix niet meer kon bestellen voor vandaag..
Maar dat is misschien wel handiger voor een volgende keer..
milou123 schreef:mememe schreef:Uuhm ik moest 5 eieren, suiker , en vanillesuiker in een kom mengen en 10 minuten kloppen. En de kom moest in een bak met heet water staan. Dat had ik dus gedaan maar gedurende 10 minuten heb ik geen veranderingen gezien, dus uiteindelijk een kwartier staan kloppen en toen de mixer maar gepakt. Ook dit hielp niet het wilde niet dik worden. waarschijnlijk dus teveel ei en te weinig suiker, terwijl ik goed geklopt en precies lang genoeg alles had gedaan.
Ik had losse ingredienten en een recept van internet, omdat ik de mix niet meer kon bestellen voor vandaag..
Maar dat is misschien wel handiger voor een volgende keer..
Dat recept gebruik ik altijd.Mislukt nooit!!
Maar ik pak wel direct de mixer, klop nooit want daarmee krijg ik echt niet hetzelfde voor elkaar.
Zou het dus gewoon nog een keer doen, maar dan direct mixen.
(En erna de bloem en maizena er doorheen spatelen. )
dancertje schreef:Even een vraag he heeft een van jullie al eens een gluten vrije taart gebakken?
ik heb wel een receptje gevonden voor de taart
http://communities.zeelandnet.nl/data/g ... page=45039
maar weet een van jullie of ze wel gewoon fondant mogen?
moet er nog contact over hebben met desbetreffende klant maar dacht misschien hebben jullie wat tips voor mij.
de gewone biscuit mix van Fun Cakes die mag volgens mij niet he?
Rinske schreef:Leuk! Die rozen zijn mooi, lijken wel op pioenrozen.
Ik vind alleen een bekleed onderbord altijd wat netter staan, maar dat is persoonlijke smaak.
woldhoeve schreef:Wij hebben ons vandaag in laten schrijven bij Kvk. We kregen het best druk met de workshops dus hebben nu besloten legaal te gaanVanaf januari gaat het in