op te pakken is
. En anders wordt het inderdaad nog een keer puzzelen op de taart zelf.Zal wel een heel gepriegel worden om de zwarte lijntjes om de abraham te doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Had lichte bijverschijnselen, opgezette buik, lichte kortademigheid. Maar omdat mijn klachten niet zo zwaar waren hebben we het gelukkig wel kunnen doen. Alleen het was VERSCHRIKKELIJK pijnlijk
. Echt, ik heb gejankt, ik ging bijna van mijn graad, werd enorm misselijk van de pijnstilling en tijdens de punctie kreeg ik ineens enorm bloedverlies, heel de vloer onder
. Ik moet me nu heel rustig houden. Gelukkig zijn er wel 12 eitjes geprikt, dus dat is tof, nu maar hopen dat er wat bevrucht raken! Als alles goed gaat a.s. zaterdag terugplaatsing.
.
. Haha
. Ik heb een mooie mixer die het werk voor me kan doen
. En ik ga mijn moeder ff bellen of ze komt helpen
. Komt goed!
echt heel spannend. 
. 125ml slagroom op 300 gram chocolade. Rinske schreef:Ik zou bij de melkchocolade nog wat slagroom doen, zodat het niet kneiterhard wordt, maar snijdbaar blijft. 125ml slagroom op 300 gram chocolade.
blijdt het dan een beetje modderig dus lekker zacht?
beetje choatisch, hoop dat je er iets aan hebt :p
Charr_x schreef:Ik kan je proberen raad te geven hoe ik de mijne heb gedaan, maar voor mij was het ook de eerste keer!
Biggen had ik inderdaad een dag van te voren gemaakt, biscuit bakken, laten afkoelen, vullen (ik had chocolade botercreme 1:1, veel te zwaar (A) alle begin is moeilijk en afsmeren met botercreme (daarvoor is 1:1 wel goed, want is stevig en hart goed uit, ik had dan ook een duikje gemaakt van die botercreme om de rand, daarna 200gr chocola smelten is 200gr room, beetje af laten koelen, in het dijkje gieten, kittekats plakken (tegen de botercreme) en er een lint rond doen en in de koelkast :p volgende dag was alles mooi hard (chocola nog romig) en kon ook het lint er af.beetje choatisch, hoop dat je er iets aan hebt :p
dat is wel handig
hoe smeren jullie de bovenkant dan af o het stukje fondant/marsepein er op te leggen. of leggen jullie dat er op zonder iets r op te smeren?