anneliesdj schreef:Waar haal ik dan noppenfolie vandaan?
Bouwmarkt, boekwinkels..?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ranna schreef:Lieke2, heb je de stekken allemaal zelf in de tuin gestopt
Dan kun je je lol wel op. Weet niet hoeveel ik in het pakje had gestopt maar toch heel wat![]()
Als ik rond oktober door Oss rijdt en zo'n bordje zie staanweet ik dat jij daar woont en kom ik even aanwippen
ranna schreef:Zidore, ik heb al menig stek verstuurd en gaat altijd goed.
Heb nog een lading stekken van de gele framboos. Tegen verzendkosten stuur ik je een paar op. Wat heet een 'paar', zoveel je wilt![]()
Volgende week ga ik er echt een stuk of wat uithalen en wegdoen maar met een bloedend hart want ik vind het zo zonde. Aan de andere kant wil ik ook niet de hele tuin onder de gele framboos hebben dus ik moet wel wat.
anneliesdj schreef:Kom je mij wat brengen?
Na de verhuizing zit ik een beetje zonder kleinfruit, ik heb nu alleen 2 appelbomen en 2 kersen (hangen al groene bolletjes van een cm in!), iets wat vermoedelijk een aalbes is en een boom wat wellicht een pruim is.
Maar kleinfruit heb ik dus nu niet meer en juist daar heb ik altijd zoveel plezier van gehad, hoewel ik wel erg blij ben met het 'grotere' fruit want ook dat was een wens maar had ik nooit de ruimte voor.
Dus wie voor mij nog iets over heeft aan kleinfruit; ik hoor het graag!
ranna schreef:lieke2 schreef:maar er zitten toch heeel veeeeel pitjes in de braam en framboos?? kleine dan wel
Nou dan moet ik de volgende keer eens heeeuuul goed kijkenwant die heb ik nog nooit gevonden