Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nathalie25 schreef:Hey wat leuk ik heb die opleiding ook gedaan waar heb jij de opleiding gevolgd? Ik in leusden.
En ben je nog werkzaam in de bakkerij?
Citaat:Ik had al gelezen dat de kleuren iets veranderd zijn, maar oef, dit valt echt tegen.
De mooie heldergroene kleur die ik gewend bent wordt niet eens meer benaderd en de kleur op het scherm komt ook niet in de buurt van wat ik nu in mijn keuken heb liggen.
Ik vind hem echt lelijk, een grauwe en stoffige kleur.
Erg jammer, want nu moet ik maar zien of ik het voor elkaar krijg toch de juiste kleur groen te mengen.
Reactie DLTS: Inmiddels hebben wij besloten om bij de nieuwe productie de oude kleur weer te laten terugkomen.
MamaMiesje schreef:Oh kijk, wat ik vond:Citaat:Ik had al gelezen dat de kleuren iets veranderd zijn, maar oef, dit valt echt tegen.
De mooie heldergroene kleur die ik gewend bent wordt niet eens meer benaderd en de kleur op het scherm komt ook niet in de buurt van wat ik nu in mijn keuken heb liggen.
Ik vind hem echt lelijk, een grauwe en stoffige kleur.
Erg jammer, want nu moet ik maar zien of ik het voor elkaar krijg toch de juiste kleur groen te mengen.
Reactie DLTS: Inmiddels hebben wij besloten om bij de nieuwe productie de oude kleur weer te laten terugkomen.
Zal ik dan eens contact opnemen met de klantenservice? Of ik een andere kleur kan krijgen?
MamaMiesje schreef:Zal ik dan eens contact opnemen met de klantenservice? Of ik een andere kleur kan krijgen?