Shiirley schreef:Aaaaaaaa!! Ben ook nog dvan die ijsje vergeten er bij te zetten die knetter in je mond!
Zijn die smurfen choco's nog ergens te koop?
Die knetter chocolade sigaretten bedoel je? Bij de C1000 geloof ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luf_horses schreef:Oh wij hadden vroeger thuis van die chocolaatjes van Disney. Het waren rechthoekige melkchocolade dingetjes en dan met een disney figuur(Mickey, Minnie, Donald, Daisy geloof ik) erop van witte chocolade. Haha beetje vage beschrijving maargoed het komt uit mijn herinneringen als vierjarige![]()
Oh en je kocht er dan een aantal in een blauwe zak, en dan allemaal per stuk verpakt in het rood geloof ik???
Sjors493 schreef:ja wat?
MelanieB schreef:Vroegah had je bij snoepwinkels van die disneyachtig figuren (tweety, roadrunner ed die figuren) van die soort winegums jelly achtig, of iig, was vrij groot, glibberig leek het, was erg lekkerleek net drillpudding snoep, maar dan was het niet glad. Lastig uit te leggen... heb ze ook nooit meer kunnen vinden haha.
Ansie schreef:luf_horses schreef:Oh wij hadden vroeger thuis van die chocolaatjes van Disney. Het waren rechthoekige melkchocolade dingetjes en dan met een disney figuur(Mickey, Minnie, Donald, Daisy geloof ik) erop van witte chocolade. Haha beetje vage beschrijving maargoed het komt uit mijn herinneringen als vierjarige![]()
Oh en je kocht er dan een aantal in een blauwe zak, en dan allemaal per stuk verpakt in het rood geloof ik???
jaaaaa ik ken ze nog, die waren lekkeeerrrrr