Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fargo schreef:Red_Savage schreef:Nee ik moet nog steeds naar de winkel, en heel veel sambal halen. Haha, nee echt ik wil het gaan proberen
Normaal eet k gelukkig ook veeeeeeel minder, dit was echt een dikke vette uitschieter. Het scheelt dat ik veel heb bewogen die dag, dan voel ik me al iets minder schuldig
Je doet net of je achtelijk veel gegeten hebt, misschien voelt dat voor jou ook wel zo, maar als je nog eens naar het lijstje kijkt dan valt dat echt wel mee. En een keer een dagje ietsje zondigen is helemaal niet zo erg. Alleen je lunch was iets uitgebreider dan je misschien van plan was, maar dan nog..
En inderdaad als je KH arm eet moet je niet ook nog te vetarm eten denk ik want dan wordt het allemaal te weinig en dan krijg je waar jij nu last van hebt dat je lichaam in spaarstand gaat. Daar wil je immers juist van af
fargo schreef:RS: je moet natuurlijk wel iets te verbranden houden, en geen KH en geen Vet, dan blijft de motor niet op lopen denk ik
Chubby schreef:fargo schreef:RS: je moet natuurlijk wel iets te verbranden houden, en geen KH en geen Vet, dan blijft de motor niet op lopen denk ik
Het is de bedoeling dat je lichaamsvet gaat verbranden he. Je spijsvertering blijft gaan door de eiwitten die je wel eet. Die eiwitten zijn bouwstenen van je lichaam, waardoor je spieren en organen goed intact blijven, dus ook minder kans op een slappe huid bijvoorbeeld!
phormicola schreef:Savage, wat ik heb gedaan om m'n vertering even een boost te geven was dit:
elke dag at ik een normaal ontbijt en als lunch en avondeten had ik dit (het is vrij smerig, maar je went eraan):
Blikje tonijn
groenvoer
beetje gebakken champignonnetjes
handje diepvries sperziebonen
wat tomatenpuree
wat couscous/rijst
Heel veel cayennepeper en kerriepoeder/sambal
beetje azijn.
eventueel nog wat griekse yoghurt erdoorheen
Zeer pittig eten (dus dat de vlammen uit je bek slaan) is heel erg goed voor een snelle spijsvertering. Ik deed dit 2 weken en sindsdien is m'n vertering supersnel, terwijl ie daarvoor zo langzaam was als dikke stront in de winter. Dit was twee jaar geleden en m'n spijvertering is dus gewoon snel gebleven, wat ik ook deed.
phormicola schreef:Het gaat natuurlijk niet aleen om je slanke lijntje, maar ook of je lichaam nog functioneerdDaar zijn vetten essentieel voor.