Gisteren een stoommaaltijd met Scampi's, Tomaatjes, Perzibonen, Peultjes & Limoensaus Vandaag: tagliatelli met Kip & Rode Pesto.
Dat klinkt erg lekker Cyrilletje, helaas mag ik wegens de zwangerschap geen gerookte zalm.Ik weet nog niet wat we gaan eten vanavond..
Pipi schreef:Vandaag gaat de bbq aan Helaas,regen dus geen bbq.Werd dus maar brood met een prutje van gebakken tomaat en ei.Morgen gaat de bbq in de herkansing
Pipi schreef:Pipi schreef:Vandaag gaat de bbq aan Helaas,regen dus geen bbq.Werd dus maar brood met een prutje van gebakken tomaat en ei.Morgen gaat de bbq in de herkansing echt? Hier is het nog supermooi weer (zit in het zuiden tegen de Belgische grens uit).Hopelijk morgen meer geluk voor jullie!
Kytha schreef:echt? Hier is het nog supermooi weer (zit in het zuiden tegen de Belgische grens uit).Hopelijk morgen meer geluk voor jullie! Niet met bakken uit de lucht hoor Maar wel genoeg om nat te worden.Ik heb m'n hoop idd op morgen gevestigd
Pannenkoeken. Nu maar hopen dat het gaat lukken want ik ga ze zelf maken en de vorige keer zijn ze allemaal mislukt, hahaAls ze mislukken eten we patat!
Steph86 schreef:Bbq gaat vanaaf aan!Hier gaat de bbq ook aan, over een uurtje even de blokjes aanmaken.. Heb vanmiddag al de boodschapjes gedaan. Gisteren hebben we trouwens gepaneerd wit visje gegeten, maar ik vond het niet zo lekker....de kat was er wel heel blij mee.
Wij hebben net besloten om de stad in te gaan - op terras en een daghapje te eten > en die is sate van varkenshaas met frites! JAMMIE