Ben toch wel blij dat ik dit weekend nog niet mee kon, is niets voor mij met dit weer. Hoewel Kveld er niet zoveel om geeft. Hij sprong vrijdag in Appèlbergen wel erg enthousiast over een boompje heen, dus we zijn aan het oefenen.
Oh ja, mijn dag ook nog ff: O (9.30): yoghurt met muesli L: (12.00): vb aardbeien, vb gekookt ei, vb kaas, perzik T: meloen T: 2 crackers smeerkaas D: AGV
Hihi daar is mijn vrolijke knollie! Ik zie nooit wat ze doet tijdens het rijden (voel het natuurlijk wel beetje aan haar spieren onder me) maar altijd als ik foto's terug zie zie ik die lieve oortjes zo naar voren
Mijn dagje. O: 2 rijstewafels, 1x met boter + ham 1x smeerkaas T: niets, had 10 uur ontbeten en ging 12 uur weer lunchen. L: Tosti (2 bruine boterhammen, 1 kant met boter, ham, magere 30+ kaas) + glas melk T: indische cake (alleen dan een variant erop) D: we eten bloemkool, aardappels en vlees T: banaan en/of yoghurt
Paard heet trouwens Chopin ... Maar ik vind dat geen mooie naam! Dadelijk wat spulletjes halen om hem morgen te douchen kan hij ineens wat afkoelen de arme drol.
Menu ziet er goed uit denk ik alleen een rijstwafel met smeerkaas? Is dat lekker? Ik vond rijstwafels altijd brrrrrrrrrr maar met smeerkaas lijkt het helemaal raar