Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PeerAppel schreef:Staat die wens tot niet voortplanten in verband met jullie veganisme?
PeerAppel schreef:Doelde er inderdaad een beetje op dat je als vegan/vegetariër vaak meer nadenkt over milieu, overbevolking etc. Dus dacht dat het misschien wel in verband met elkaar zou staan, omdat het hier ook een leefstijl wordt genoemd.
PeerAppel schreef:Staat die wens tot niet voortplanten in verband met jullie veganisme?
Sheran schreef:Juist ook omdat ik niet zou willen dat het kind een aversie krijgt tegen vegetarisme of veganisme omdat er steeds iets niet mag. Wat niet mag wordt interessanter.
Fenrir schreef:Ik reageer later even wat uitgebreider, maar mijn broertje heeft dus altijd al graag vlees willen eten ondanks onze vega opvoeding. Als kind wilde hij dat al.
Persoonlijk ben ik geen fan van dingen verbieden bij anderen. Als het kind een leeftijd heeft waarop hij/zij zelf kan kiezen dan moet dat gewoon kunnen imo. Thuis vega prima, maar je kind verbieden vlees te eten bij een ander vind ik te ver gaan.
RoosG schreef:Mega rare paniek hier: Hele dag aan mijn scriptie gewerkt en enorm veel zin in pizza. Dus zojuist pizza bij new york pizza besteld, de vegan shoarma versie. Nu missen er natuurlijk ingredienten (rode ui bijvoorbeeld) maar ik heb ineens enorm last van wantrouwen en weet niet zeker of de shoarma wel vegan is... Ik wacht even tot mijn vriend thuis is met verder eten want ik weet ineens niet of het smaakt naar echt vlees of dat het echt vlees is. Soort mindfuck