Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Altijd leuk om zoiets te herhalenIs toch grappig!! Of nou ja.. niet zo handig voor als je op jezelf gaat he
Gelukkig kan ik van alles kokenheerlijk! Volgend weekend komt een vriendin eten en ik weet nu al wat ik ga maken: als voorafje bladerdeeg met gekruid gehakt, een spinazieflapje en als hoofdgerecht een lekkere lasagne met veel groenten
happyjoyce schreef:Ik heb vanavond ook gekookt, mijn ouders waren nog op verjaardag en anders zouden we wel erg laat eten.
Gisteren heb ik ook al gekookt trouwensIk vind het wel leuk
Tha_Niekje schreef:happyjoyce schreef:Ik heb vanavond ook gekookt, mijn ouders waren nog op verjaardag en anders zouden we wel erg laat eten.
Gisteren heb ik ook al gekookt trouwensIk vind het wel leuk
In dat soort situaties eet ik dus pannekoeken, macaroni met kaas of witlofsla![]()
(of brood
)
Tha_Niekje schreef:Vraag me ook niet hoe ik al 3 zomers thuis heb doorgebracht terwijl ouders 6 week op vakantie waren![]()
Ik kan trouwens wel bakken!!Was een keer aan het oppassen bij mensen waar ik destijds op stal reed, en later dus nog een half jaar bij in huis heb gewoond. Kinderen kwamen toen naar me toe; "Aniek, mamma is morgen jarig, zou je met ons een taart willen bakken." Dus ingrediënten op gehaald en al zeg ik het zelf; een bijna perfecte appelkruimel-taart gebakken... Maar koken??
![]()