Fitzroy schreef:Welke bakker was dat? Schreuder of Schuiteman?
Schreuder Uddel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
siskeh schreef:Mag ik jullie mening?
Ik heb 2 bonnen gekocht, totaal 10 euro, dus waarde zou 30 euro moeten zijn.
daarvoor: 4 broden, 2 stokbroden, 2 zakken bolletjes (met elk 9 bolletjes/croissantjes) en 2 kaasstengels (waarvan er 1 spontaan is verdwenen) Mijn gevoel zegt: dit haalt de 30 euro niet..
Ik heb al vaker bij deze bakker pakket gehaald, dit is eerste keer 2 bonnen, normaal haalt het "netjes" die 15 euro die het moet zijn. Wat zouden jullie doen?
[ [url=m/tqyjQG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fitzroy schreef:Nou, de helft van de aardbeien kon ik ook weggooien. De komkommer en de mandarijnen gaan ook de composthoop op. Maken jullie melding bij de winkel of rechtstreeks bij TGTG? Ze doen nl nog maar net mee en hebben misschien het concept niet begrepen. Rotte voedingswaren kun je imo echt niet meer verkopen, zelfs niet via TGTG
naomiiiii schreef:LienC schreef:Ja, dat is de tijd dat je het kan afhalen. Als het nog beschikbaar is staat er vaak bij hoeveel bonnen er nog zijn. Daarna komt het betaal stukje
Oké, maar wanneer komen er dan nieuwe bonnen beschikbaar en is dat voor dezelfde dag ophalen of kan dat ook de volgende dag?
Autumnn schreef:naomiiiii schreef:
Oké, maar wanneer komen er dan nieuwe bonnen beschikbaar en is dat voor dezelfde dag ophalen of kan dat ook de volgende dag?
Dat is per winkel verschillend. Het is wel dezelfde dag ophalen (meestal). Wil nog wel eens voorkomen dat je een ontbijtje de volgende ochtend op kan halen. Boodschappaketten is wel dezelfde dag
liespower94 schreef:siskeh schreef:Mag ik jullie mening?
Ik heb 2 bonnen gekocht, totaal 10 euro, dus waarde zou 30 euro moeten zijn.
daarvoor: 4 broden, 2 stokbroden, 2 zakken bolletjes (met elk 9 bolletjes/croissantjes) en 2 kaasstengels (waarvan er 1 spontaan is verdwenen) Mijn gevoel zegt: dit haalt de 30 euro niet..
Ik heb al vaker bij deze bakker pakket gehaald, dit is eerste keer 2 bonnen, normaal haalt het "netjes" die 15 euro die het moet zijn. Wat zouden jullie doen?
[ [url=m/tqyjQG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als dit van een warme bakker is:
4 broden x 3€ = €12
2 stokbroden x 2€ = €4
2 kaasstengels x 1,25€ = €2,50
18 bolletjes / croissantjes x €0,80 = €14,40
Totaal €32,90 en dan heb ik echt aan de onderkant gerekend, heel veel broden gaan ruim over de €3.
Ik denk dat je het wel haalt