Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 18:48

Fitzroy schreef:
Welke bakker was dat? Schreuder of Schuiteman?

Schreuder Uddel

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 19:26

siskeh schreef:
Mag ik jullie mening?
Ik heb 2 bonnen gekocht, totaal 10 euro, dus waarde zou 30 euro moeten zijn.
daarvoor: 4 broden, 2 stokbroden, 2 zakken bolletjes (met elk 9 bolletjes/croissantjes) en 2 kaasstengels (waarvan er 1 spontaan is verdwenen :Y) ) Mijn gevoel zegt: dit haalt de 30 euro niet..
Ik heb al vaker bij deze bakker pakket gehaald, dit is eerste keer 2 bonnen, normaal haalt het "netjes" die 15 euro die het moet zijn. Wat zouden jullie doen?

[ [url=m/tqyjQG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als dit van een warme bakker is:
4 broden x 3€ = €12
2 stokbroden x 2€ = €4
2 kaasstengels x 1,25€ = €2,50
18 bolletjes / croissantjes x €0,80 = €14,40

Totaal €32,90 en dan heb ik echt aan de onderkant gerekend, heel veel broden gaan ruim over de €3.
Ik denk dat je het wel haalt :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:27

Nou, de helft van de aardbeien kon ik ook weggooien. De komkommer en de mandarijnen gaan ook de composthoop op. Maken jullie melding bij de winkel of rechtstreeks bij TGTG? Ze doen nl nog maar net mee en hebben misschien het concept niet begrepen. Rotte voedingswaren kun je imo echt niet meer verkopen, zelfs niet via TGTG -O-

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:46

Hallo! Ik heb de app gedownload, maar kan iemand me alsjeblieft uitleggen hoe en wanneer ik nu iets moet kopen? :+ Bij de winkels waarvan ik iets wil staat nu 'morgen 17:30-18:00' betekent dat dat ik morgen om die tijd iets kan kopen?

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:49

Ja, dat is de tijd dat je het kan afhalen. Als het nog beschikbaar is staat er vaak bij hoeveel bonnen er nog zijn. Daarna komt het betaal stukje ;)

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:49

Fitzroy schreef:
Nou, de helft van de aardbeien kon ik ook weggooien. De komkommer en de mandarijnen gaan ook de composthoop op. Maken jullie melding bij de winkel of rechtstreeks bij TGTG? Ze doen nl nog maar net mee en hebben misschien het concept niet begrepen. Rotte voedingswaren kun je imo echt niet meer verkopen, zelfs niet via TGTG -O-

Dit had ik bij plus Harlingen ook...
Ik koop geen bonnen meer van plus sindsdien en heb er bij tgtg een melding van gemaakt. Kreeg netjes mijn geld terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:55

LienC schreef:
Ja, dat is de tijd dat je het kan afhalen. Als het nog beschikbaar is staat er vaak bij hoeveel bonnen er nog zijn. Daarna komt het betaal stukje ;)

Oké, maar wanneer komen er dan nieuwe bonnen beschikbaar en is dat voor dezelfde dag ophalen of kan dat ook de volgende dag?

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:17

De nieuwe bonnen komen een dag voor het ophalen online. Stel dat je ergens op woensdag tussen 5 en 6 iets kan halen, dan zie je dat bang dinsdag om 6.15. Wanneer een bon nog niet verkocht is, kan je die dus kopen tot het ophaalmoment maar vaak zijn ze snel weg!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:18

naomiiiii schreef:
LienC schreef:

Oké, maar wanneer komen er dan nieuwe bonnen beschikbaar en is dat voor dezelfde dag ophalen of kan dat ook de volgende dag?

Dat is per winkel verschillend. Het is wel dezelfde dag ophalen (meestal). Wil nog wel eens voorkomen dat je een ontbijtje de volgende ochtend op kan halen. Boodschappaketten is wel dezelfde dag

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:29

Autumnn schreef:
naomiiiii schreef:

Dat is per winkel verschillend. Het is wel dezelfde dag ophalen (meestal). Wil nog wel eens voorkomen dat je een ontbijtje de volgende ochtend op kan halen. Boodschappaketten is wel dezelfde dag

Nee hoor, das niet waar. Bonnen komen meestal online een kwartier na de laatste ophaaltijd. Hier in de omgeving is eigenlijk alles binnen een uur weg, dus het meeste is morgen ophalen. Gewoon goed kijken of er morgen bij staat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:31

Dus als er 17:30-18:00 staat moet ik om 18:15 kijken? Of doe ik nu blond. :+

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:32

Ja, dan komen de bonnen voor de volgende dag online

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 22:23

Hier een bon voor morgenavond bij spar city. Ben heel benieuwd! Hoop op wat lekkere aparte luxe yoghurtjes en luxe broodjes. :9

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 05:50

Sinds afgelopen weekend de app geinstalleerd.
Helaas is bijna alles op meer dan 15km afstand van mijn werk,
en is ons huis ook nog juist de andere kant op.
Wat zou betekenen minimaal 15km heenrijden en dan 25km naar huis rijden.
Wie weet komt er van de week iets dichterbij voorbij.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 06:58

Hier schelen de tijden dat de bonnen online komen nogal. Een aantal zaken hebben iedere dag dezelfde ophaaltijd, en dan is het vaak idd een kwartier na aflopen van die tijd. Maar bij sommige zaken wisselen de ophaaltijden dagelijks, en de tijd dat de bonnen online komen ook. Zo is er ook een bakker waar je's ochtends op kan halen, die komen 's middags na hun sluitingstijd volgens mij online. Waarschijnlijk als ze weten wat ze over hebben?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:02

Zag ik gisteren nog 3 bonnen beschikbaar voor de Makro vandaag, heb ik vandaag geen tijd.
Zul je altijd zien he :')

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:26

Als er staat niets meer te redden vanaf dan komt er vandaag niets online toch?

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:23

liespower94 schreef:
siskeh schreef:
Mag ik jullie mening?
Ik heb 2 bonnen gekocht, totaal 10 euro, dus waarde zou 30 euro moeten zijn.
daarvoor: 4 broden, 2 stokbroden, 2 zakken bolletjes (met elk 9 bolletjes/croissantjes) en 2 kaasstengels (waarvan er 1 spontaan is verdwenen :Y) ) Mijn gevoel zegt: dit haalt de 30 euro niet..
Ik heb al vaker bij deze bakker pakket gehaald, dit is eerste keer 2 bonnen, normaal haalt het "netjes" die 15 euro die het moet zijn. Wat zouden jullie doen?

[ [url=m/tqyjQG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als dit van een warme bakker is:
4 broden x 3€ = €12
2 stokbroden x 2€ = €4
2 kaasstengels x 1,25€ = €2,50
18 bolletjes / croissantjes x €0,80 = €14,40

Totaal €32,90 en dan heb ik echt aan de onderkant gerekend, heel veel broden gaan ruim over de €3.
Ik denk dat je het wel haalt :)

Thanks! Ik had proberen te vergelijken met Bakker Bart, maar die is qua broodjes etc misschien niet te vergelijken..
Wel zo dat ik vorige keren gewoon mazzel heb gehad met enorm grote pakketten. (heb dit ook wel eens voor 1 bon gekregen)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:28

Zoiets had ik laatst ook bij die vrij exclusieve bakker in Den Haag. Ik ben op de site gaan kijken en kwam toen wel aardig aan het bedrag dat het oorspronkelijk had moeten kosten. Er zat alleen al een reteduur pak koekjes bij :D Idd niet te vergelijken met bijvoorbeeld Bakker Bart.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:54

2x pakket bij de jumbo in Eelde. Erg blij mee! Deels de vriezer in, deels direct voor de avond maaltijd. Afbeelding
Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 19:21

Weer een bakkerij Toos&Jet pakketje uit Groningen!
Dit is mijn tweede en wederom ben ik blij ! :D

In het zakje zit een soort super choco broodje!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 20:06

Ik weer een pakketje bij de Deli2Go gehaald. Helemaal blij mee :D
Afbeelding

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 22:35

Mijn buit:
Afbeelding
- kippenpoten (ligt nu in vriezer)
- aardappelschijfjes
- pizza slice tonijn ( ga ik zo eten :9 )
- rosbief
- granaatappelpitjes
- ananas
- Gelderse kookworst
- twee bekers yoghurt met aardbeien
- yoghurt met muesli
- sla
- watermeloen
- nasi bami groenten.

Opzich prima pakket. Maar wel allemaal tot vandaag en ik kon het vanaf 21:15 pas ophalen. Dus al gegeten. Hoop dus dat ik alles optijd op krijg. Granaatappelpitjes zijn al op. Pizza slice zo even in de oven. Morgen een beker yoghurt mee naar het werk en de rosbief. Werk in de supermarkt dus koop er dan wel een hard broodje bij.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 23:22

Weer een lekker pakketje bij de Jumbo gehaald :Y)
Afbeelding

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 08:30

Iemand hier die vanavond nog een bon wil voor Bakker Bart in Tilburg. Ik ga straks mijn bon terug zetten.