Anoniem schreef:Niets op aan te merken, mooi lijstje!
Bedoel je die van mij ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mandy358 schreef:O: volkoren knackebrod met appelstroop, schaaltje magere yoghurt met appel erdoor
T: vkbb belegt met 2 cherrytomaatjes
L: 2 vkbb, een met 2 cherrytomaatjes, een met appelstroop, stuk komkommer
T: schaaltje magere yoghurt met 3 walnoten erdoor, 6 kersen 6 druiven
A: vega burger, aardappel, doperwten
T: zelfgemaakt ijsje van 1/3 banaan en magere yoghurt
D: water (misschien thee)
B: 21 km fietsen, 45 minuten tennisles
Gast7391, ik vind jou lijstjes altijd super!
MarJon schreef:Oeh dressagelady; pastasaladeDat eten wij hier thuis echt nooit, vind ik zo jammer haha. Wij eten diepvries pizza vanavond
![]()
Heb vandaag m'n eerste toetsdag gehad en was om half 1 thuis dus kon mooi thuis lunchen!
O: Spaans broodje met komijnekaas & kipfilet, 1 plakje bb met pindakaas & banaan. (Yuk!)
B: 50 minuten fietsen.
T: sinaasappel en eierkoek.
B: 50 minuten fietsen.
L: bakje yoghurt met appel en een beetje siroop, 2 plakjes ontbijtkoek.
T: 4 blokjes extra pure chocolade (oeps)
A: diepvries pizza.
B: 15 minuten gewandeld voor zover dat ging.
T: frambozen ijsje.
D: water & slimpie.
ChantalSmook schreef:Mag ik iets vragen? Ik heb via voedingscentrum gekeken naar wat ik gegeten heb vandaag en het aantal kcal. Ik heb 1351 kcal op als ik het zo optel. Klinkt echt heel weinig. Heb ik het goed geteld denken jullie? Voor mijn gevoel echt niet weinig gegeten juist. Om netjes op gewicht te blijven moet je dus ong. 2000 kcal eten? En als je af wil vallen? wat zou je dan moeten eten/qua bewegen zodat het gezond blijft en niet alles in vet opslaat omdat je weer te weinig eet?
O: 50 gr. Havermout(188kcal) /melk(88kcal)+sesamcracker (39kcal)met stroop(35kcal)
B: 60 minuten gefietst
T: 2 manderijntjes(50kcal)
L: 4 BB (332kcal) met rookvlees(30kcal) /kipfilet(48kcal) + bakje met komkommer(4kcal)/tomaat(14kcal)
T: 1 appel(81kcal)
B:40 minuten gefietst
A: Paprika(4kcal)/tomaat(14kcal)/ui(4kcal)/komkommer(4kcal)/tonijn(152kcal) /50 gr. ongekookte Pasta(100kcal) en wat sla dressing(80kcal)
B: 40 minuten fietsen en spinning les(lager tempo)
T: Magere yogurt(84kcal)
KarinvdM schreef:O: havermout, speltvlokken, chia, hennepzaad en lijnzaad met Griekse yoghurt, magere yoghurt en amandelmelk en rood DV-fruit
T: plakjes gala-appel met kaneel uit de oven en een zelfgemaakt slimpiewaterijsje
L: stamppotje van oud-hollandsegroenten uit de DV (past niet bij het weer maar ik moet vanavond jureren, dit was lekker makkelijk en ook makkelijk op te warmen door manlief vanavond) met een paar stukjes rookworst. Beetje bevroren kwark op een stokje na.
T: witte druiven en ananas
A: twee speltboterhammen met kruidenkaas, kropsla, 30+kaas, paprika en komkommer
D: groene thee, water, slimpie en tijdens het jureren een cola-light
T: misschien nog wat fruit als ik weer thuis ben.
ChantalSmook schreef:Welke site gebruiken jullie om calorieeen te tellen? Ik had gister al wat geprobeerd maar miste heel veel dingen. Welke site is goed? Ben wel benieuwd wat ik bv vandaag gegeten heb.
Pfoe mijn benen zijn echt moe. Iets teveel gefietst vandaag
Chernique schreef:O: Schaaltje vanilleyoghurt + 6 el cruesli
T: Handje amandelen
L: 3 bth + boter + kipfilet/komkommer, speculoos en aardbeienjam (geen zuivel want was op werk)
T: Handje amandelen
T: Appel + kaneel
A: 1 opscheplepel gebakken aardappeltjes, kipfilet bedekt met cornflakes, veeeeeeeeel snijboontjes, halve tomaat, 1/4 komkommer
Toetje: +- 150 g aardbeienkwark
T: Evergreen
B: 1 uur fietsen, 9 uur hard werken in de Kruidvat zonder airco......... Het was echt benauwd en ik werd helemaal sloom en niet lekker van het werken