[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:11

ja af en toe moet je je even uitleven Tong uitsteken

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:12

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:13

Ben met mijn betoog bezig bleh

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:19

mooie foto's Sanne Haha!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 23:06

dank je!

planning voor morgen:
O: kommetje optimel-yoghurt met cruesli, 2 cracottes kipfilet
T: moet nog even wat bedenken/halen
L: 2 bb smeerleverworst, 1 bb kipfilet
T: 1 bb kipfilet, ?
A: ?
T: druiven

EDIT:

bew: fitnessen of pilates..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 00:00

ik ga slapen... morgen weer 5u op.. bah! heb maar besloten met de trein/bus te gaan ipv scooter... want is toch nog wel verradelijk glad, zeker op fietspaden.. en ze voorspellen ijzel tegen de avond..

Weltrusten!

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 00:35

Pesten kan zeker pijn doen...
Omdat het deze week niet lekker ging in de klas heb ik dit weekend met vriendlief gepraat en heel wat traantjes gelaten. Moest me over de schaamte heen zetten want je zegt niet snel 'Ik word gepest'.
Het is al 3jaar zo dat ze doen tegen me, negeren tot flinke kwetsende dingen zetten tot duwen op de trap.
Het is zelfs zo erg dat ik niet weet of ik me nog kan inhouden, ik weer me snel fysiek af en zal dan ook gemakkelijk een rake klap kunnen geven. Dat is natuurlijk niet de oplossing, maar heb aangegeven dat ik niet weet of ik me nog lang zal kunnen inhouden...

Tot vorig jaar kon ik het nog aan, want dan was mijn vriendin nog op school. Ze werd ook gepest en we hebben rust bij elkaar gevonden. We praatten over alles en stonden de afgelopen 4jaar elke pauze samen.
Ze is nu afgestudeerd op de middelbare en zit op de universiteit en heeft de tijd van haar leven... ik trek me hier aan op en hoop dat ik het volgend jaar ook zal meemaken(zit 1jaar lager als zij).
Ik mis ze, haar afscheid doet zo'n pijn dat ik huil als ik in de eetzaal kom omdat we er altijd kaartten.
Ik denk nog elke dag aan haar en het voelt zo goed dat ze onze 'kaarttraditie' verder zet, zo zijn we nog steeds 'samen' en bij elkaar in onze gedachten.

Ik heb wel een 'vriendinnengroep' maar het is niet het van het. Voor de kerstvakantie is men zelfs mij vergeten om een kaartje te schrijven terwijl ze dat bij iedereen wél deed. Je kan niet begrijpen hoeveel pijn dat doet, dan denk je eens iemand gevonden te hebben, flikken ze dit...
Ik ben slechthorend of zeg maar gerust doof want veel zal het niet schelen.

Zijn er leerkrachten afwezig? Dan moeten we vaak buiten staan en gewoon met elkaar praten. Maar heb er niets aan, hoor amper wat ze zeggen en als ik vraag om herhaling lachen ze me uit of zeggen ze 'laat maar'. Het is de hél voor me, kan het niet anders beschrijven.

Ik wil gewoon niet meer alleen zitten in de les, of dat ze me negeren of een mep geven als ik ze iets wil vragen(met een mep bedoel ik op mijn arm slaan) OF weer eens niet als laatste overblijven bij gym of groepswerken en wéér niet te horen krijgen 'Ja maar we zijn al met zoveel en dat is het max!!'. Of dat ze me gewoon erbij nemen uit medelijden.

Waarom doen ze zo? Ik ben een gewone meid die een jaar ouder is als hun en samenwoon, maar spreek me aan en ik doe lekker mee. Wat doe ik mis? Ik weet het niet, ben de wanhoop nabij.
Ik moet nog 6maanden...nog 6maanden in die hel...weet niet of dat nog lukt

Omdat ik me zo verrot voel is er met mijn moeder en vriend besloten dat we 20januari er iets van gaan zeggen(ik heb dan een evaluatie over mijn begeleiding(krijg begeleiding omdat ik slechthorend ben)) omdat het écht niet meer kan. Mijn moeder wilt niet dat ik als mijn meter zou eindigen: door een glazen raam gegooid worden.

Ze raadde ook aan om met mijn vertrouwensleerkracht te gaan praten, het is een lieverd. Maar hoe graag ik ook wil, kan de stap gewoon niet zetten. Kan niet op haar af gaan en zeggen 'heb je even tijd om te praten?'... Dat laatste gaat nog, maar om dan te zeggen dat ik gepest word, ik schaam me rot!
Ik zal huilen, instorten en weet dat het mag van haar maar toch...die stap.
Wat moet ik doen? Weet zeker dat ik bij haar terechtkan maar toch...

Sorry dames, moest even van mijn hart. Hopelijk is het geen té lange tekst.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:33

Goedemorgen Doei!

De weegschaal bleef van morgen steken op 72, dat betekend dus -2 helemaal niet slecht al zeg ik het zelf Haha!
Mijn dagje voor vandaag:
o: 2 cracottes met halvajam, water met vitamientjes
t: kiwi
t: eierkoek
l: 2 bb met kaas/grilworst en komkommer, 1 opkikker
t: 1 beker melk, met een koekje
a: spruitjes, aardappels en een slavinkje denk ik. Maar vriendlief is nog steeds vrij, dus ik weet het niet zeker.

Armaris, jeetje wat een verhaal zeg
Ik kan me zo goed voorstellen dat je je hierdoor zo poedersuiker kunt voelen. Wat moet het een hel zijn voor jou op school zeg Sterkte meis.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:47

ik zag allemaal leuke foto's langskomen!
sizz, dat je niet misselijk bent van een hele reep choco! nou ja, je kon het hebben hoor meid! hoe komt het dat je koffers zo laat zijn aangekomen? en is bij jullie standaard de supermarkt open op zondag?
uk, ik heb wel nog geschaatst. 18 km. had na de studie gillende hoofdpijn, dus moest er even uit. 1,5 uur geschaatst. dat verleer je echt niet!
armaris, echt hulp inschakelen. daar zijn de vertrouwenspersonen voor. vorig jaar op het VMBO was ik er ook 1 van en er hebben zoveel mensen bij mij zitten huilen. daar wordt je voor getraind als je vertrouwenspersoon wordt.

gisteren gegeten:
o: 2 liga's
t: vanilleyoghurt met cruesli
l: -
t: broodje hotdog (op het ijs)
a: 2 koppen verse groentensoep, stokbroodjes

vandaag:
o: bakje vanilleyoghurt
t: mandarijn, appel
l: 4 krackers light jam
t: mandarijn, appel
a: aardappelen, kippenpootje, broccoli

gillende koppijn is er nog steeds. lijkt wel of iemand probeert met een bijl mijn hersenen te doorklieven

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 09:49

Morgen, ben ook weer present.
Mijn man en ik hebben gister een appeltaart gemaakt. Gistermiddag een stukje geproefd. Mjammie. Gisteravond toch maar nee gezegd voor nog een stukje. Best trots op mezelf

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:05

SaNNeS88 schreef:
Vandaag:
O: 2 cracottes smeerleveworst Vingers aflikken
T: krentenbol met halvarine
L: 2 bb smeerleverworst, 1 bb kipfilet
T: 1 bb kipfilet, ?
A: ?
T: druiven

bew: fitnessen of pilates..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:08

Oh ik echt honger. Ga denk ik maar eens aan mijn kiwi beginnen. Ben er gewoon een beetje rillirig van Haha! Haha!
Ik heb vandaag verder niet echt beweging ofzo. Morgen ga ik weer lekker naar de sportschool. Ik wil deze week echt nog even heel erg streng zijn opmezelf. Zodat ik volgende week rond de magische 70 zit. Dat is meestal een hele moeilijke grens waar ik haast niet over kom

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:24

goed gedaan margriet! knap dat je de verleiding van verse appeltaart kan weerstaan, dat kan ik dus echt niet!

ik wil vanmiddag ook naar de sportschool om voor eind januari een intake te boeken. zij garanderen -10 kg in 10 weken door sport en dieetadvies... ben benieuwd!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:26

Ik zou ook wel naar de sportschool willen maa dan moet ik eerst weer kunnen lopen. Wel ga ik donderdag naar de fysio en vanaf volgende week 2x per week. op die manier heb ik dan toch weer wat meer beweging.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:31

precies margriet, jouw tijd komt nog wel!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:34

-10 in 10 weken? Kan je dat advies ook hier neer zetten? Tong uitsteken

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:41

Armaris, wat vervelend dat je zo gepest wordt. Je moet toch echt met iemand op school hierover praten meid!!

Haha ja precies Irme Tong uitsteken doen we allemaal mee met je angelique Knipoog

Ik wil slapen! Ben nu tot 15u vrij.. maar zit wel hier bij dat gezin thuis.. want ben dus met de trein/bus gegaan ipv met de scooter.. durfde het nog niet aan en voorspellen ook nog eens ijzel vanavond.. maar het is geen doen om weer een uur heen en uur terug te reizen tussendoor (als t meezit)..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:43

Hahhaahhaa idd.

Toch maar even een warme choco genomen. En ik weet waardoor ik af en toe niet helemaal lekker wordt.
Ik krijg veel te weinig suiker binnen Ik moet dus echt af en toe zorgen dat mijn suiker op peil komt. Nou heb ik vrij snel last van een lage suiker. Dus hier moet ik wel even wat op gaan verzinnen.

-10 in 10 weken dat is wel lekker snel idd Ja Ik denk ook wel dat het opzich haalbaar moet zijn, maar ik denk eerder dat het een crashdieet is dan dat je nou echt heel gezond bezig bent. Wat nu als die 10 weken zijn afgelopen. Begeleiden ze je dan ook verder om te zorgen dat die 10 er niet meer binnen 5 weken aanzit?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:45

Hallo allemaal! Doei!

Ik ga vanmiddag even bijlezen, moet me nu eerst echt even concentreren op mijn schoolwerk, sorry.

Ontbijt : meergranen boterham met kipfilet en een peer * glas optimel en thee
tussendoor : ..
Lunch : twee meergranen boterhammen met kipfilet en komkommer * thee

Meer dan dit weet ik nog niet. Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:53

Imre schreef:
-10 in 10 weken? Kan je dat advies ook hier neer zetten? Tong uitsteken

dat doe ik tegen die tijd!
ze begeleiden je nadien ook nog eens 10 weken om het gewicht eraf te houden.
heb wel veel vertrouwen in hen, zij zijn sportschool nmr 1 binnen nederland (al meerdere jaren achter elkaar) en doen dit soort dingen niet zomaar. ben bekend!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:56

Hoihoi! Haha! Ik kom een beetje erg laat dit topic binnenvallen, maar ook ik meld me aan. Haha! Als dat nog 'kan'. Huilen van het lachen Vast wel toch? Haha!
Dit topic is veel actiever dan een ander 'afval' topic waarin ik normaal post. Lachen

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 10:58

Noi Marlouz, stel je eens iets uitgebreider voor en je bent welkom
leeftijd, lengtem gewicht en hoeveel wil je afvallen en verder wat je maar kwijt wilt

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:02

Welkom Marloez! Lachen vertel eens iets over jezelf

Is er hier iemand toevallig goed in belastingrecht?
want heb volgende week examen maar ja.. die leraar kan gewoon niet uitleggen (hebben maar 1 leraar die dat geeft op school dus naar een ander gaan kan niet helaas).

Trouwens... gisteren op stal kwam ik uit de binnenlongeerbak gelopen en m'n knol deed weer eens druk maar kan 'm met houden (gaat dat gewoon zijwaarts over het pad heen)... vond een stalgenoot maar dat ik een hengstenketting moest kopen.. Clown (ja hoor wie 't zegt.. hun hebben een haflinger.. en worden nogal eens meegesleurd door die knol naar wat ik gehoord hebt.. Nagelbijten / Gniffelen )

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:03

Naar welke sportschool ga je dan straks Angelique? Lachen
Ik ga waarschijnlijk weer waterpoloën, maar eerst maar eens kijken of het team een beetje gezellig is!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 11:05

Komtie hoor.. Haha!

Ik heet officieel: Marloes, dus niet heel moeilijk te onthouden, ben 19 jaar, 1.76 lang en weeg 61 kilo. Niet te zwaar dus. Mijn doel is dus ook niet drastisch af te vallen (een paar kilo zou niet verkeerd zijn, bij 58 kilo voel ik me het prettigst) maar ik wil dus vooral wat strakker worden. Meer bewegen dus, en minder snoepen. Haha!
Verder studeer ik momenteel in Groningen op de kunstacademie waar ik het erg druk mee heb en ben ik in het bezit van een pony die al een half jaar uit de running is vanwege een peesblessure. Maar ook dat gaat (weliswaar langzaam) de goede kant op! Lachen