[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:27

Tammietjeeh schreef:
Maar ik denk dat dat niet slim is of wel?

Tennis en hardlopen zijn juist zó bezwarend voor je gewrichten! Ga lekker zwemmen, daar is het ook nog eens prima weer voor Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:29

Ik weeg officieel weer 56 kilo en hoe ik me erbij voel goed. Alleen nu moet ik weer gezond leren eten en mijn lichaam weer leren wat verzadigigng is.

Ik ben dus in totaal in 2 maanden tijd 7 kilo aangekomen

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:33

Chubby schreef:
Tammietjeeh schreef:
Maar ik denk dat dat niet slim is of wel?

Tennis en hardlopen zijn juist zó bezwarend voor je gewrichten! Ga lekker zwemmen, daar is het ook nog eens prima weer voor Knipoog

Ja, ik denk dat ik te graag weer wil Bloos .

Hmm, binnen of buiten zwemmen :p . Ik prefeer nog binnen, eerlijkgezegd!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:41

tamietje, je bent niet de enige die nog binnen wil zwemmen buiten vindt ik veel te koud.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:43

Ik dacht dat dat aan mij lag; gisteren was het 27 gr, maar ik vond het niet zo bijster warm Bloos Ben ook verwend natuurlijk met een week afrikaanse temperaturen. Maar moet er niet aan denken nu aan het strand te liggen ofzo Haha!

Maar jullie ook niet dus Haha!

Ukje, netjes hoor, 7 kg in 2 maanden! Keep up the good work!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:49

@chubby: succes en 3weken lukt wel zeker om er iets af re krijgen? Haha! en leuk dat er z'n topic's zijn. ben wel
beetje jaloers. dit is eigleijk het enige waar ik in kan blijven. LICHT OOK AAN DE LIEVE MEIDEN Lovers
@ukje: wat is antidieetdag?
@flevo (paulien): komop meid je moet meeten! Haha! je kan het hoor. warom je schamen? iedereen is echt mooi hoor! en jij zeker
ook. en wat ukje zijn, iedereen doet aan afvallen Lachen en jij doet ook echt je best hoor!
@myra: in canada? Bloos! hoe is het daar
@ukkiee: dat is ook niet echt slim, een jongen via internet ag ja ik moet niet veel zeggen! Nagelbijten / Gniffelen *houd haar mond nu
maar

@ukje: toch even reageren! SUPER MEID ZIEJE WEL DAT JE HET KAN Haha! en je dagen zal je ook wel goed kunnen vullen binenkort meid! Knipoog

iedereen (of toch bijna) is best goed bezig toch! proficiat. voor wie het minder gaat hier een grote steun appel Haha! *gooit een mandje het topic binnen*

begin april ong 60kg
WW: 58,1kg nog 100 gram en ik heb mijn afval gewicht van 2kg gehaald!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 09:54

lana, gister was het internationale antidieetdag het is ook niet zo heel erg bekent het is dat ik het op valtaf zag staan. Wil nog wel grof controle houden ookal weet ik hoeveel kcal een product bevat. Maar deze dag houdt in dat je even niet met lijnen bezig bent enz.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:00

Kan ook moeilijk zonder die topics hoor, die meiden zijn echt virtuele vriendinnen geworden en een aantal ook echt irl.. Maar het vergt wel veel onderhoud, 3 hk topics Haha!

lana_te schreef:
@ukkiee: dat is ook niet echt slim, een jongen via internet ag ja ik moet niet veel zeggen! Nagelbijten / Gniffelen *houd haar mond nu
maar

Ik woon samen met mijn lief, we kennen elkaar via Relatieplanet (alhoewel we elkaar al vaag kenden van stappen en omdat hij verkering heeft gehad met een kennisje van me) Haha! Mijn vorige lief kende ik via Iwannadate Haha! Maar met dat soort dingen moet je niet te jong beginnen, sommige dates zijn helemaal niet leuk of gezellig en sommige mannen/ jongens zijn niet te vertrouwen. Daar moet je wel tegenop kunnen..

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:04

@chub: dat is net zo bij mij! Haha! er zit een jongen op mijn school met juist dezelfde voor en achternaam als mijn vriend. mijn vriendin wou hem toevoegen maar duwde het e-mail adres verkeerd in en kwam bij mijn huidige vriend terecht. ze werd verliefd over msn en praate erover enzo. dus ik vroeg ookz ijn e-mail adres. hij bleek samen te zijn met een meisje uit het beroep in onze school Nagelbijten / Gniffelen maar dat ging niet goed dus dat ging gedaan. dan spraken we eens af (terwijl hij dus wel te vertrouwen was he want dat meisje die ik ook kende was ermee geweest Knipoog ) en nu zijn we dus in juni een jaartje samen Lachen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:10

Annetje, misschien moet je toch eens dat hele strakke regime loslaten omdat het duidelijk niet werkt voor je. Haha!
Je bent een beetje recalcitrant tegenover jezelf.. als je wat relaxter met eten omgaat heb je waarschijnlijk ook minder van die vreetbuien.

@Ukje: super meid!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:13

Doei!
WW= 72,5, 2 weken geleden was dat 73,5.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:22

Ik vindt zelf dat het praten met die mevrouw waarik volgende week voor het laatst naat toe ga er heel erg aan bijgedragen heeft. Ik weet nu waarom ik het deedt puur om mezelf te straffen aangezien ik een gruwelijke hekel aan mezelf heb en mezelf nu stukje bij beetje aardiger en leuker begin te vinden. En ik weet nu ook wat de hoofdoorzaak er van is geweest ( het trauma wat ik aan die 6 pest jaren heb overgehouden). En nu is het weer zaak dat ik dingen zoals normale kaas en lekkere dingen weer ga durven eten.

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:30

Klinkt alsof je heel erg op de goede weg bent Uk! Ja

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:38

Annetje schreef:
Pfff... mijn WW is hetzelfde als toen ik 2 weken geleden weer serieus wilde beginnen met afvallen = 66 kg.
Tja als ik van die dagen blijf hebben als gisteren, gaat er natuurlijk ook niets af. Geen vreetdagen meer dus! *zwaait streng met vingertje*

Planning:
o: brinta
t: appel
l:4x boterham stroop
t: broodje met sla
d: griekse salade
t: pakje sultana

Beweging: uurtje fietsen, wandelen met Visent en/of VIralda

Zou het niet helpen als je mss wat meer tussendoortjes inplant? Dan ben je eigenlijk constant aan het eten en krijg je mss minder last van die vreetbuien? Is maar een suggestie natuurlijk, bij mij werkt het iig.

Vandaag (tot nu toe):
O: Allbran met sojamelk
T: Handje druiven, glaasje multivruchtensap

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:44

o- krentenbol met boter, kop thee, glas drinkjoghurt
t- knopper
l- kidneybonen, rostirondjes en blindevink
t- joghurt
t- appelmix salade
d- 2 broodjes pindakaas light en boter, 2 crackers met beemster light old.
t- appelmoes

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:48

Ik ken ook veel mensen via het internet hoor. Ja Je moet gewoon op een openbare plek afspreken. Lachen
Ik heb gister besloten weer streng te gaan doen met niet snoepen en het is gelukt. Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:52

Met mijn ex sprak ik af op de kermis, dat was zo'n geslaagde date! Helemaal verlegen, maar toch liepen we voor we het wisten hand in hand Bloos Ik had een vriendin ingelicht, die stond stand by: als ik de telefoon 1x zou laten overgaan of een lege sms zou sturen, moest ze me komen redden met een smoes Haha! Uiteindelijk hebben hij en ik samen een sms aan haar gestuurd dat het veel te gezellig was Haha! Dat was op zaterdag, op zondag hebben we gebeld en op maandag was hij weer bij me. En dat terwijl hij een uur bij me vandaan woonde Lovers

Binnen 6 weken trok hij bij me in.. Later zijn we verhuisd naar zijn woonplaats, maar helaas liep het mis vlak nadat ons huis werd opgeleverd Verdrietig

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 10:55

Omdat ik m'n huidige lief al een beetje kende van stappen en omdat hij wat had gehad met iemand van de manege, zaten we binnen no time te bellen met elkaar. Op een vrijdagavond belde hij op: ik kom nu van Etten-Leur en moet zo kiezen of ik naar Breda rijdt (zijn woonplaats) of naar Roosendaal (mijn woonplaats) kom, zeg jij het maar wat moet ik kiezen?

Ik helemaal paniek, was bezig met een sinterklaassurprise en huis en ikzelf waren kloffie en puinhoop Haha! Toch laten komen, samen de surprise afgemaakt en de volgende morgen moest hij zich zonder slaap melden bij zijn kappersafspraak Haha!

Best aparte eerste date toch Knipoog

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:06

Ik ken mijn vriendje ook van het internet. Ja

Ben naar londen gevlogen om hem te ontmoeten. Haha! En inderdaad, aparte date Chubby Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:09

London beebie! Haha! Da's helemaal gaaf!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:16

chub: kermis kan zo romantisch zijn he! Haha! wat jammer dat het dan nog slecht is gelopen zeg! hoe lang ben je
samengeweest? om toch maar eens nieuwsgierig te doen. en je huidige vriend. zo leuk dat hij dat vraagde! Tong uitsteken
is vast een scharmeur kan het?
@sokje: londen? jeetje. wel leuk ook die grote stad.

om ook maar iets te vertellen. mijn vriendje heeft 20km windtegen in de gietende regen gefietst om mij de
eerste keer te ontmoeten Huilen van het lachen arme stakker. heb ik hem maar een dikke warme kus gegeven en een andere trui laten
aantrekken. (hij mocht niet komen hoor vond het zielig maar ja hij luisterde niet)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:49

Goedemorgen Doei!

Mijn eerste WW weer... 73,6 Scheve mond
Laatste om mee te vergelijken zou vorig jaar April oid zijn waar het rond de 65/66 zat... Hoop snel iig weer onder die 70 te duiken.

Mijn planning voor vandaag;
O: 2 vb met pindakaas + beker optimel light drink
T: 2/3 rijstwafels met filet americain (laatste restje moet even op Vingers aflikken)
L: 4 vb met casselerib + beker optimel light drink
30 minuten paardrijden, stallen mesten etc. etc.
T: ik ga proberen niet aan het ijs te gaan op stal, maar weet nog niet wat wel Clown
A: onbekend
T: onbekend

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:54

benangelique schreef:
Je ontbijt is prima, maar de rest..... Waarom geen tussendoortje in de ochtend? waarom alleen maar lunch met een grote appelflap? daar kan toch nog wel wat brood of yoghurt ofzo bij?

Geen tussendoortje in de ochtend, omdat ik die 3 boterhammen als ontbijt er al met moeite inkreeg en vol zat.
Daarbij was die appelflap al om 11.30 en geloof me, daar kan niets bij.
Weet niet of jullie bakkerij Olsthoorn kennen, maar dan daar de appelkanjer van. Dan zit je echt vol Knipoog

Maargoed, heb mijn hele dag gister toch verknald, heb om 14.00 een croissant en puddingbroodje gegeten en 's avonds toastjes en andere troep.
We houden het maar op de anti-dieetdag Schijnheilig

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:58

lana_te schreef:
chub: kermis kan zo romantisch zijn he! Haha! wat jammer dat het dan nog slecht is gelopen zeg! hoe lang ben je
samengeweest? om toch maar eens nieuwsgierig te doen. en je huidige vriend. zo leuk dat hij dat vraagde! Tong uitsteken
is vast een scharmeur kan het?

Met mijn ex ben ik bijna 2 jaar samengeweest.. Maar het is alweer een jaar of 3 uit hoor.. Met mijn huidige lief (mwoa, niet echt een charmeur, gewoon lief) ben ik alweer anderhalf jaar samen..

lana_te schreef:
om ook maar iets te vertellen. mijn vriendje heeft 20km windtegen in de gietende regen gefietst om mij de
eerste keer te ontmoeten Huilen van het lachen arme stakker. heb ik hem maar een dikke warme kus gegeven en een andere trui laten
aantrekken. (hij mocht niet komen hoor vond het zielig maar ja hij luisterde niet)

Lief! maar ook toch wel "zoals het hoort", gewoon iets voor je over hebben dat je zéker weet dat hij je liefde waard is enzo Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:31

was ik weer!

bij de dieetiste op de schaal werd bevestigd wat ik hier ook al had gezien; 3 ons eraf. Stelt natuurlijk niets voor, dus we houden het er maar op dat er gewoon niets af is gegaan afgelopen maand. Gelukkig ook niets bijgekomen!
de zwakte die ik heb ontwikkeld afgelopen maand is 'de verboden vrucht'. wat ik niet mag wil ik juist, met het gevolg dat ik er aan toe geef, niet van geniet en me achteraf rot voel.
Nu mag ik mezelf niets meer verbieden en eten wat ik wil. Wel iedere 2/2.5 uur iets, zodat mijn suikerspiegel meer gelijk blijft en ik als het goed is minder 'hoofdhonger' krijg.

WW= 74.1 (begin maart 79.9)

de dagplanning van vandaag:
o: yoghurt met banaan
t: 2 krackers filet american, 2 glazen water
l: 3 desemboterhammen bruin met komkommer, 2 glazen water
t: meergraneneierkoek met verse aardbeitjes erop, glas water
t: appel, glas water
a: bami met gebakken eitje, schepje satesaus, 2 glazen water
t: 2 mandarijntjes, pot thee