Tammietjeeh schreef:Maar ik denk dat dat niet slim is of wel?
Tennis en hardlopen zijn juist zó bezwarend voor je gewrichten! Ga lekker zwemmen, daar is het ook nog eens prima weer voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tammietjeeh schreef:Maar ik denk dat dat niet slim is of wel?
Chubby schreef:Tammietjeeh schreef:Maar ik denk dat dat niet slim is of wel?
Tennis en hardlopen zijn juist zó bezwarend voor je gewrichten! Ga lekker zwemmen, daar is het ook nog eens prima weer voor
lana_te schreef:@ukkiee: dat is ook niet echt slim, een jongen via internet ag ja ik moet niet veel zeggen!*houd haar mond nu
maar
Annetje schreef:Pfff... mijn WW is hetzelfde als toen ik 2 weken geleden weer serieus wilde beginnen met afvallen = 66 kg.
Tja als ik van die dagen blijf hebben als gisteren, gaat er natuurlijk ook niets af. Geen vreetdagen meer dus! *zwaait streng met vingertje*
Planning:
o: brinta
t: appel
l:4x boterham stroop
t: broodje met sla
d: griekse salade
t: pakje sultana
Beweging: uurtje fietsen, wandelen met Visent en/of VIralda
benangelique schreef:Je ontbijt is prima, maar de rest..... Waarom geen tussendoortje in de ochtend? waarom alleen maar lunch met een grote appelflap? daar kan toch nog wel wat brood of yoghurt ofzo bij?
lana_te schreef:chub: kermis kan zo romantisch zijn he!wat jammer dat het dan nog slecht is gelopen zeg! hoe lang ben je
samengeweest? om toch maar eens nieuwsgierig te doen. en je huidige vriend. zo leuk dat hij dat vraagde!![]()
is vast een scharmeur kan het?
lana_te schreef:om ook maar iets te vertellen. mijn vriendje heeft 20km windtegen in de gietende regen gefietst om mij de
eerste keer te ontmoetenarme stakker. heb ik hem maar een dikke warme kus gegeven en een andere trui laten
aantrekken. (hij mocht niet komen hoor vond het zielig maar ja hij luisterde niet)