Zakken chips.. maar daar weet ik altijd vanaf te blijven. Ik zal niet uit mezelf chips pakken. Alleen pringles, daar eet ik zo in 10 minuten een bus van leeg.
Chocolaaa.. schaaltje in de kast.. die kast gaat op een dag 100 keer open, chocolaatje er uit en weer dicht...

En dan snoepjes, ik had een zak gekregen 1e kerstdag.. helft 1e kerstdag gegeten, andere helft 2e kerstdag

En koekjes.. dat is nog wel het aller ergste denk ik.
Gisteravond had ik nog zo'n lekkere grote koek met bosvruchten spul er in ofzo, ik weet niet hoe ze heten. Maar het zijn een soort roomboterkoeken ofzo, stond er op in elk geval. Wij hebben altijd zoveel koek in huis

Mijn ma kan toch eten wat ze wil, komt niet aan. Mijn pa zit de hele dag door de vreten, komt wel aan, maar die sport veel ofzo (nog slecht, maar dat is zijn excuus). En ja, broertje.. eet de hele dag door, hele prullenbak op zijn kamer zit vol met verpakkingen van koekjes, snoepjes, zakken chips.
Dusja, als iedereen om je heen de hele dag allemaal lekkere dingen eet, heb je niet zoiets van.. laat ik eens een lekker stuk komkommer nemen?