Ik heb krachtstroom gelukkig haha. ideaal. Die mixer ziet er goed uit. Ga ik onthouden. Mijn Kenny doet het nu nog prima maar mocht hij het een keer begeven....
Edit:weet je toevallig welke soort verwarming er in zit? Hete lucht of conventioneel.
Oh damn. Mijn oudste had het ook al over minecraft taart Gelukkig duurt het nog heeel lang tot z'n verjaardag.
dancertje
Geplaatst: 11-07-15 07:25
ik heb er ooit ook eentje gemaakt.
Jolien87
Geplaatst: 11-07-15 08:22
Jeetje, jij hebt helemaal kleine vierkantjes gebruikt zeg. Ik heb er ook ooit eentje gemaakt, wat een werk was dat. En dan had ik de zijkanten nog nieteens beplakt met ruitjes.
Jeetje voor een minecraft taart moet je echt wel veel gedult hebben. Respect voor jullie! Ik zou denk ik knettergek worden van al die kleine vakjes
Kinke
Geplaatst: 11-07-15 11:57
Jeetje, die is nog veel meer werk. Ik was er ook helemaal klaar mee op het laatst Ik heb overigens de binnenkant ook geblokt gemaakt, zo jammer dat ik dat niet op de foto kon zetten Er komt binnenkort een uitsteker te koop waarmee je een heleboel blokjes in 1x kun uitsteken, dat scheelt nogal wat tijd.
Ik heb wel een blokjes steker maar dan heb je blokjes van 2x2 cm. Te groot dus. Hoelang hier mee bezig geweest Marina?
Kinke
Geplaatst: 11-07-15 13:02
met alleen de blokjes? uurtje of 4? moest ook eerst nog kleuren
greensleaves
Geplaatst: 12-07-15 09:28
Hoi allemaal, ik ben een beetje aan het rondsnuffelen voor een topic over koekjes decoreren. Volgens mij komt dit nog het dichtst in de buurt. Wat een gave dingen komen er voorbij zeg, die gevallen ruiters . Zijn er onder de taartendecoreersters ook dames die af en toe koekjes decoreren?
Minecraft, twee keer gemaakt en daaar stopt het ook gelijk. Ik begin er niet meer aan. Pokkewerk, nooit precies passend en daarbij ook nooit eer van je werk. Werk je jezelf uit de naad, doe je enorm je best maar heb je na afloop nog een gedrocht van een taart. Want zeg nou eerlijk, Minecraft, daar is geen eer aan te behalen. Groen/bruine vakjes en vierkante poppetjes, daar is niets moois van te maken.
De afgelopen week heb ik mezelf mogen storten op de bruids/afscheidstaart van mijn broer en schoonzus. In december zijn zij even 'tussendoor' getrouwd. Tijd om een feest voor te bereiden was er toen niet, Bob vertrok al snel naar Maleisië. Dat feest hielden we tegoed en hebben we gisteren gevierd. Een verlaat trouwfeest maar tegelijkertijd dus ook een afscheidsfeest... Woensdag vertrekken ze namelijk als gezin naar Maleisië, eindelijk weer compleet. Of wij het leuk vinden? Nou, ik niet!!(de rest hier ook niet hoor) Ik vind er echt geen zak aan dat ze daar heen gaan. Maar hoe ik er over denk is helemaal niet belangrijk, zij willen dit, zij gaan dit avontuur aan en ik/wij hopen dat ze daar een waanzinnige leuke ervaring tegemoet gaan.
De alleronderste laag is een dummy, bekleed met petal ruffles. Oké, je hebt een mooi effect als al die 237858120398409128375 petals erop zitten maar tjongejonge, wat een pokkewerk om die dingen te maken/te plakken. Dat was echt 'n eens maar noooooiiitttt meer!! Gelukkig heeft dochterlief geholpen.
De onderste laag is gemaakt van vanille cake, gevuld met champagne crème, verse aardbeien + coulis van vers fruit. Middelste laag is een pumkin spice cake, gevuld met citroen/vijgen compote en champagnecrème. Bovenste laag is een browniecake, gevuld met praline.
De bloemen zijn niet gemaakt van suiker wink-emoticon Dat zijn echte bloemen, gestoken in een stuk oase.
De taart is op! Tot aan de laatste kruimel, helemaal OPPERDEPOP!!!