Dagmar80 schreef:Dat paarse kweekbakje wilde ik ook! (hou van paars :p) Zag er één bij de Action. licht beschadigd, de rest was zeker uitverkocht, niet meer gezien... Jammer, nou ja, ik heb ook een groene van de Action van vorig jaar.
Ik heb ook konijnen, 4 stuks, ik heb vorig jaar snijbiet voor ze gezaaid. Mogen ze hebben en vinden ze ook lekker! Ik had de rainbow mix, ziet er nog leuk uit ook! Verder staan ze in de zomer zo vaak op het gras dat ze dan niet zoveel groen uit de winkel krijgen.
Inderdaad alles bij de Action vandaan! Goed in de gaten houden, ze komen vast wel weer. Of even bij een andere vestiging kijken.
Snijbiet? Wat is da

Bij mij zitten ze in de zomer in de ren, dit om te voorkomen dat dochterlief (of ik) met blote pootjes in de konijnenkeutels ga staan. Onze tuin is immers maar 11x30m, dus dat ligt vrij snel vol. Helemaal als de kippekes ook nog rondrennen. In de winter lopen ze bij mij wel vaak buiten. Niet te veel dagen achter elkaar, want dan zijn ze aan de 'vrijheid gewend' en gaan ze in plaats van eten heel veel en diep graven. En nu ligt er in de ren wel gaas, maar niet in de rest van de tuin