Helemaal niet snoepen lukt mij ook niet. Toch kan ik m e zelf aardig on de hand houden. Mede omdat ik ook niet veel kan bewegen. Wij gaan binnenkort trouwens fietsen kopen. Kan ik ook wat meer bewegen
wil er iemand iets doen voor mij ik zit op school en mijn paper die ik aan het schrijven staat in docks en kan hier niet openen. Wil iemand als ik hem stuur het even omzetten?
@ Sakkia, klopt, die zijn door mijn album verwijderd. Zal straks even mijn profiel een update geven.
lesilla
Geplaatst: 15-04-09 10:00
sokje87 schreef:
Mooie broek Katia! Lekkere slanke pootjes heb je.
Altijd al gehad zelfs toen ik een dikkertje was stiekem trots op zeker nu.
Vroeger spande het aan mijn taille en sloberde het aan mijn benen, maar de "kleine maatjes" zitten nu lekker strak aan mijn benen en kan ik die sexy dingen showen
magriet
Geplaatst: 15-04-09 10:05
CalvinM schreef:
Auw! Kan het met je bovenbeen wel weer goed komen? Rot voor je zeg!
Dmv fysio kan ik een heel eind komen alleen gaat het allemmaal erg lang duren. kleine stukjes doe ik al zonder krukken dus het gaat de goede kant op
Fijn dat ik niet de enige ben! Dan blijf ik af en toe lekker snoepen
narrator
Geplaatst: 15-04-09 10:20
Goedemorgen.
Heb niet heel veel tijd, wel bij gelezen maar reactie's doe ik later. Heb vandaag mondeling tentamen, morgen schriftelijk, en overmorgen een grote praktijkperformance/tentamen. vandaarr.
Mijn gsm ging net super hard in de bib, hahaha iedereen vies zien
Calvin zeker doen, heb lang mijn leven opzij gezet door mijn gewicht, maar leven is echt meer dan dieten. één keer een snoepje is echt niet erg als het een pak word wel natuurlijk
Jij bent heel veel afgevallen toch katiavl? Vind het heel erg knap van je! Bij mij ontbreekt het nog wel eens aan de discipline om te gaan sporten. En wanneer ik 1 snoepje aanraak.. gaat ook gegarandeerd de zak leeg
Oh ja nou ja zo ben ik ooit ook een keer begonnen Narrotor, maar je moet natuurlijk ook een keer verder gaan, want ander breid je conditie ook niet verderuit Maar misschien ga ik vanavond oko wel skeeleren. Moet ik echt nog even bekijken
ItsMe2
Geplaatst: 15-04-09 12:39
Zo ik kom ook weer even langs..
Leuke foto's patricia en paulien .
Ik ga vanmiddag weer even paardrijden, vriendin met meer lef gaat er eerst even op .. Ik ga alleen maar stappen ..
Ik kan aan steeds meer broeken merken dat ik afval..
@ katia: je hebt echt gelijk, als je gewoon netjes eet, en verder je er niet te veel op focust, dan van je idd beter af ..
Even een snelle zwaai Vanmorgen gewerkt, toen even bij collega langsgeweest om die fijne vakantie te wensen. Kreeg ik een zo goed als nieuwe epileerapparaat en ladyshave in tasje met boekjes en alles er op en er aan Zij had het gekocht, geprobeerd, en vond het niks Kreeg het zo in m'n handen gedrukt! Echt superlief
Nu even snel eten, over 5 minuten weer weg, werken 2 uurtjes. Rijbroek gaat mee in de auto, kan ik me op stal omkleden, want ga rijden met stalgenootje.. Maar ik ben om 3 uur pas klaar met werken en zij moet om half 5 weer beginne, dus ze zorgt dat mijn paard alvast klaarstaat dan
Spannend hoor sok! Bijna veulentje Als het ff lukt kom ik op babybezoek
Helleuuuww! Oeps, veel te lang niet geweest. Maar ook wel echt veel te druk geweest met van alles! Mijn daggie: O: 2 evergreen + banaan L: 2 vb met linera smeerworst T: lepel pindakaas+appel A: krieltjes + sla met garnalen T:?
Madeira_
Geplaatst: 15-04-09 15:18
Dankjulliewel voor reacties op mijn foto's hihi. Ik vind zelf dat ik een hele rare houding heb. Zou is vragen aan mijn instructrice wat ik moet veranderen, vind dat mijn benen te ver naar voren steken, maar beugels langer doen is niet zo'n oplossing (door mijn knieproblemen).
Katia, ben super trots op je! Eva, wanneer jouw veulentje komt, komt waarschijndelijk ook die van mijn nichts paard Echt spannend allemaal!
Meiden, af en toe snoepen kan echt wel! Ik heb eigenlijk elke week of 1x in de 2 weken dat ik gewoon een dagje eet waar ik zin in heb. En nee, dat is niet jezelf volproppen uiteraard. Kan ik overgens ook niet meer haha. Maar dan eet ik ook wel is wat chips ofzo.
Dagje: O: 2 beschuitjes (volkoren) met smeerkaas en 1 met rookvlees T: niets L: 1 bolletje met smeerkaas, 2 mandarijntjes had ik mee maar maar 2 stukjes ofzo gegeten want ze waren echt droog! Jakkes! T: 1 fruitreep A: we eten vanavond ovenfriet!! Joeppie T: yoghurt en/of fruit