Ontbijt : ciabattabroodje met gekookt eitje * warme chocolademelk (standaard ontbijt in de trein haha! ) tussendoor : - Lunch : grote vlaaipunt (rijstevlaai met slagroom en chocoladesnippers) * glaasje sisi (koffie/lunch bij opa) tussendoor : twee bruine puntjes met rauwe ham en een beetje peper * water tussendoor : croissantje en een of ander mini gebakje (heel klein bolleke bavarois) * flesje aanmaaklimonade Avondeten : zelfgemaakte frietjes en een kaassoufflé
Beweging : weinig, we hebben bij elkaar 4 uur gereisd (Den Haag - Eindhoven en dan de bus) en we zijn 4 uur in Veldhoven geweest.
Leuk Patricia! Fijne deken is dat he! Ik heb 'em voor Jónas, de ongevoerde versie. Ik zal morgen wat foto's uploaden van gisteren, heb er nu geen zin in, ze staan nog op mijn camera.
Heb na de verjaardag van mijn nichtje (werd 6) bij de Mac gegeten, nu spijt van die quarter pounder, ben onwijs misselijk. De rest van de avond dus aan de thee.
jemig... ben je niet misselijk nu? Ik vind die choco ook zoo lekker, maar halverwege die reep wordt ik toch wel misselijk :p vind het altijd erg zwaar vallen die chocolade