Jullie gaan veelste snel 
iedereen veel plezier met shoppen
Jammer genoeg kan ik dat voorlopig niet
No money in the house.. Ach komt wel, al wil ik niet de zomer rond gaan struinen met dikke truien en lange broeken
zoals vorig jaar hihi..
Boehoeh wééér een zweepje kwijt haha, ik lekker in galop voel ik opeens dat me handen aardig leeg zijn
haah zweepje kwijt, drie keer de route op een neer gewandeld, denk dat die door iemand is opgepakt, ach helaas. Gelukkig heb ik niet de nieuwe gepakt haha.
Heb eigenlijk ook wel erg slecht nieuws
Twee vogels (had twee valkparkieten van _+ 3 jaar + een grasparkiet _+ 10 jaar) zijn overleden, de grasparkiet en het mannetje van de valkparkieten. Er is waarschijnlijk een virus geweest in het buitenhok, ik heb dus gelijk alles geschrobd en de vogel naar binnen verplaats in een ander hok, ik ga morgen ook nieuw voer kopen en nieuwe speeltjes/stokken etc.. Echt joh, ik baal zo ontzettend, voorlopig word de buitenvoliere dus niet meer gebruikt. Eerst helemaal ontsmetten, denk eigenlijk dat er voorlopig geen nieuwe vogels komen.. Echt verdommen, k*t gedoe af en toe.. baal echt ontzettend! Ik merk bij deze vogel nog niks, maar als ik ook maar een beetje vermagering merk ben ik gelijk bij de VA, vertrouw het even niet
Heb eigenlijk helemaal geen honger, morgen maar ff wat naar binnen werken.
Nu ga ik leren voor engels en dan slapen..