! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! 

No money in the house.. Ach komt wel, al wil ik niet de zomer rond gaan struinen met dikke truien en lange broeken
zoals vorig jaar hihi..
haah zweepje kwijt, drie keer de route op een neer gewandeld, denk dat die door iemand is opgepakt, ach helaas. Gelukkig heb ik niet de nieuwe gepakt haha.
Twee vogels (had twee valkparkieten van _+ 3 jaar + een grasparkiet _+ 10 jaar) zijn overleden, de grasparkiet en het mannetje van de valkparkieten. Er is waarschijnlijk een virus geweest in het buitenhok, ik heb dus gelijk alles geschrobd en de vogel naar binnen verplaats in een ander hok, ik ga morgen ook nieuw voer kopen en nieuwe speeltjes/stokken etc.. Echt joh, ik baal zo ontzettend, voorlopig word de buitenvoliere dus niet meer gebruikt. Eerst helemaal ontsmetten, denk eigenlijk dat er voorlopig geen nieuwe vogels komen.. Echt verdommen, k*t gedoe af en toe.. baal echt ontzettend! Ik merk bij deze vogel nog niks, maar als ik ook maar een beetje vermagering merk ben ik gelijk bij de VA, vertrouw het even niet

..
! Sterkte ! 

En we hebben ons helemaal gek gelachen
Ging op een gegeven moment echt heeelemaal nergens meer over 
Maar die waren er nou helemaal niet
Die vliegen zaten gewoon in zn hoofd, die bedacht ie zelf 
Net Bassie, hij bekijkt ze aan de binnenkant van z'n ogen
Ze vliegen zooo z'n ene oor in en z'n andere weer uit achter z'n oogjes langs
Daarom zien wij ze niet"
En de rest van de weg bassie en adriaan zitten zingen

Rijden we heel relaxed in het zonnetje aan een lange teugel.. Loopt ie opeens het pad naar één oft andere boerderij op omdat ie dacht dat dat misschien weleens leuk zou zijn ofzo

Ze is echt ENORM, maar een hele gelukkige zwangere.
Och, en wat word ik h*erig van die man zeg!
Maar ja..
Ik hoop op een mooi en gezond veulentje, maar uit praktische overwegingen liever een merrie. Mooie hengst mag ook hoor, maar dan laat ik 'm wel lang hengst. 
morgen gaan shoppen voor nieuwe 
Lekkere slanke pootjes heb je.

Maar een merrie is gewoon makkelijker en ik heb ook meer met merries.. Maar goed, een stoere hengst is ook prima.
In het kader van het voortzetten van de lijn is een merrie natuurlijk ook praktischer.
Vond z'n eerste veulens ook niks tegenvallen. 
Ben zo benieuwd naar de veulentjes straks
Wij deden ook altijd zingen odnerweg en rare paardenverhalen verzinnen 
)