Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Myra schreef:Ahja, Ariel! Verder werkt mijn hoofd prima hoor.
Hoop ik.
Misschien dat ik dan een baantje heb in de Apple Store tijdens de zomervakantie, dus ik weet nog niet zeker of ik mee zou kunnen. Zou wel gaaf zijn.
Lieke schreef:Jeetje, wat gaan jullie hard!
Tha _Niekje, ik mis groente en fruit in je dag, verder is roomijs heel erg slecht voor de lijn (zitten meer calo's in dan je denkt).
Kun je geen zakje wortels meenemen of een appel?
Myra schreef:Maar hoe duur is een treinkaartje retour nou naar A'dam? Niet meer dan 10 lijkt me, dat zou ik er wel voor over hebben.
AniekR schreef:Myra schreef:Maar hoe duur is een treinkaartje retour nou naar A'dam? Niet meer dan 10 lijkt me, dat zou ik er wel voor over hebben.
Retourtje Groningen - Amsterdam is 40 euro, vind ik toch redelijk prijzig
Flevogirly schreef:@Myra: *kijk bij jouw is het wel makkelijken bij Lieke ook en Natasja en Ukje -omdat ze bij me in de klas zit vergeet ik het niet snel-. De rest moet ik nog inkomen
*
Maar misschien sudoku-en ofzo ?? Ga ik nu ook doenanders val ik ook nooit in slaap. En een boek luisteren.
Myra schreef:ik moet ook zo in bed, blijf al de hele week tot 3 uur wakker, val maar niet in slaap. Iemand tips?
*wacht, ik ga zo maar eens douchen en warme thee drinken.
Myra schreef:Groningen is dan wel heel duur naar A'dam.
Wind schreef:AniekR schreef:Retourtje Groningen - Amsterdam is 40 euro, vind ik toch redelijk prijzig
Met korting 24 euro.
Myra schreef:Groningen is dan wel heel duur naar A'dam.
Myra schreef:Swingend in bed dus Ukkiee?
Ik ga zo maar even douchen dan.
AniekR schreef:Wind schreef:Met korting 24 euro.
Ik heb geen korting...
Myra schreef:Moet gewoon gratis (of bijna gratis) worden.
Ga nu echt douchen, doei meiden.