Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

__Leonie schreef:O: havermout met magere yoghurt, chia en kaneel. 2 kiwi's
T: banaan
L: 2 sneeën speltbrood met twee gebakken eieren en een tomaat
T: appel
A: paddestoelen risotto van veel kastanjechampignons, veel champignons, witte wijn, bouillon, rijst, parmezaanse kaas en veel rucola.
B: uur met de hond wandelen
Hopelijk blijft mijn lijstje zo, maar moet even kijken of mijn lunch zo genoeg is.

)
..

Plien91 schreef:O: Smoothie van banaan, peer, kiwi, yoghurt en havermout
T: -
L: 2 meergranenboterhammen geitenkaas/appelstroop
T: 2 crackers met tonijn en een beetje mayo; wat deeg gesnoept tijdens het bakken
A: uit eten: Carpaccio van Gronings weiderund, stokbroodjes met olijfolie en gerookt zeezout, kastanjechampignons uit de oven in yoghurt met knoflook en een dakje van filodeeg, daarbij een halve gepofte aardappel, hangop met ananas en cognac toe; paar glazen droge witte wijn erbij. Heerlijk gegeten!
B: 30min Total body workout van Nike

)
jeetje dat lijkt me echt enorm aanpassen na zo'n operatie. Vooral dat je echt op moet letten met wanneer je eet, wat je eet, niet teveel eet, en dan ook nog eens niet tegelijk mag drinken. Petje af hoor!
). Nu mn havermout achter mn kiezen maar nog niet helemaal een verzadigd gevoel. Vind het lastig hoor, qua gewicht kom ik zelfs langzaam een beetje aan (niet wereldschokkend) sinds ik niet meer mag sporten. Maar ik qua 'hongergevoel' zou ik elke dag nog wel 2500 kcal weg kunnen stouwen terwijl ik er echt maar rond de 1600-1800 verbrand op dagen dat ik niet werk
Vandaag maar even kijken, qua planning zit ik nu op 1700 kcal met in principe een goede verhouding vetten en eiwitten.
)
)
Ik heb bijna niet geslapen omdat ik nu geen pijnstilling mag nemen, maar ga zo maar eens voor het eerst in een week weer even sporten.
Van de buitenkant is het iig niet te zien.
.
. Waar ga jij heen?