Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dat word lastig dan haha
Wel es laten vrijspringen maar ging keihard op zn snufferd
Die denderde er gewoon doorheen
En ik kan ook niet springen
Had toen wel dressuurles, maar hebben toen 2 keer voor de afwisseling een beetje gesprongen. Begonnen met balkjes draven, toen een kruisje op een emmer ofzo, echt heel laag. En als ie dan 'sprong' (hij tilde zn voorbenen wat hoger op en hupte er dan overheen
) dan gingen we hem heeell hard belonen. Toen begon ie het toch wel leuk te vinden, dus konden uiteindelijk huppeltjes van 30/40 cm doen
Is voor mij genoeg
En dan vind Tryggur het ook grappig
Gewoon heel rustig opbouwen
Met Jónas wil ik niet meer springen, hij heeft versleten sprongewrichten. We springen in het bos wel over takken en bomen.
Bij springen is dat veel duidelijker: balk eraf, weigering, te langzaam of eraf vallen kost je punten. Zo klaar als een klontje en meer actie!
En van middag ga ik een poging wagen op het ijs te staan het is voor mij 6 jaar geleden dat ik op die dingen heb gestaan en toen kon ik er ook al niks van. 
haha
Dikke ruzie.. Mn pa zwaar kwaad op mij terwijl hij zélf dom bezig is geweest
Maar ik krijg alles weer over me heen
Gelukkig staat m'n moeder wel achter me nu (gebeurd ook niet vaak
) en praat die met mn pa.. Maar ik voel me ondertussen weer zwaar bagger terwijl ik imo niks slechts heb gedaan
En ik wéét dat ik er niet aan moet toegeven omdat 't 't niet waard is en ik me dan nóg rotter voel, maar het is zoooo moeilijk
En een half uur hard gelopen
Waar ik trots op ben ^^ En nu heb ik buikpijn van de ongesteldheid
Bedankt voor jullie steun! Is op zulke momenten echt heel fijn om het ff kwijt te kunnen ipv in mn eentje met een zak chips oid weg te kruipen

En een knuf voor de buikpijn
Dankje
Geeft toch een beter gevoel dan dat ik heb nadat ik er wel aan het toegegeven
Dat idee maar in m'n hoofd houden als ik weer het gevoel heb dat ik wil gaan snoepen
staat alleen jam in de koelkast haha... 
dus wordt lastig haha
Maar snel boodschappen doen dan
En heb je ook meteen even wat afleiding
) en heb nu lekker de andere helft genomen
Dat mag van mezelf als tussendoortje 

We gaan ervoor 8 feb.!