Mensen nog wat te zeggen over wat ik vandaag gegeten heb? Ben toch nog steeds aan het zoeken wat ik nog allemaal kan eten op zo'n dag fotograferen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AniekR schreef:ladyjoy schreef:In het Vondelpark?
Kan het ook iets dichterbij?![]()
ukje schreef:flevo, het gaat toch niet om hoe je er uit ziet het gaat toch om je persoonlijkheid en iedereen nouja bijna iedereen is in dit topic bezig met afvallen en dat jij nou iets zwaarder bent dan de andere maakt jouw er echt niet minder om.
Flevogirly schreef:Oeps iemand was me voor![]()
Maar ik kom wel denk ik, alleen A'dam ligt niet echt in de buurt voor mij.. Maar als we in de zomervakantie afspreken, mag mijn geleidehond dan ook mee?
ukje schreef:Flevogirly schreef:Oeps iemand was me voor![]()
Maar ik kom wel denk ik, alleen A'dam ligt niet echt in de buurt voor mij.. Maar als we in de zomervakantie afspreken, mag mijn geleidehond dan ook mee?
tuurlijk, en ik vindt wel dat het na 24 juni moet
ukje schreef:ik begrijp je wel flevo ben zelf ook heel veel gepest dat is uiteindelijk ook de oorzaak van mij eetstoornis geweest.
Flevogirly schreef:Mee eens, want voor die tijd examens enzo is het toch te druk om dit soort leuke dingentjes te doen.
Hmm, misschien moet er anders 2 meetings, 1tje in elk geval ergens in juli... (ow dan ga ik ponykampnu al zin in
)
Wind schreef:AniekR schreef:Kan het ook iets dichterbij?![]()
Doen wij toch een aparte meeting.
ladyjoy schreef:Flevogirly schreef:Mee eens, want voor die tijd examens enzo is het toch te druk om dit soort leuke dingentjes te doen.
Hmm, misschien moet er anders 2 meetings, 1tje in elk geval ergens in juli... (ow dan ga ik ponykampnu al zin in
)
Wel vóór 11 juli dan!!
Myra schreef:Mariël, heet die roodharige zeemermin ook niet zo?
*uberslank, ontzettend smalle taille, jaloers.
Myra schreef:Mariël, heet die roodharige zeemermin ook niet zo?
Myra schreef:Dat pesten op school vind ik vaak zo flauw. Die rotkinderen hebben niet eens door hoe pijnlijk paar woorden kunnen zijn.
Ik was in groep 8 in Canada nogal een dikkerd, zal nooit meer vergeten dat ze bij mijn afscheidsfeestje ergens in een bos waren en ik ze niet kon vinden. Vond ik ze, waren ze 'Spin the Bottle, dat kus spelletje' aan het doen.
"There comes Myra, I don't want to have hér in the game" werd er door een jochie met afgunst geroepen. Au.
Ukkiee schreef:Myra schreef:Mariël, heet die roodharige zeemermin ook niet zo?
Nee, dat is Ariel de kleine zeemeermin
Met meeten ga ik trouwens niet mee, hoor. Lijkt me wel leuk, maar dat zit er gewoon niet in.