Zullen we er een paar opsturen

Ja was ook best trots op mezelf, eindelijk weer een nette dag na een halve week genant doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:LJ ik heb een rijstkoker! Dus dat is handy....Geef me een paar recepten met kip/vlees? En welke kruiden doe je bij die ketcap/ketjap/sojasaus?
Wraps zijn hier letterlijk onbetaalbaar!!! 7 euro ofzo voor een pak, niet meer normaal gewoon! Ik kan wel een hartige pannenkoek bakken ofzo... tips voor mengseltje erin?
LittleAnn schreef:Goed zo siz, ik ook vanaf morgen!!! Damn ik doe al weken genantIk kan gewoon geen goed evenwicht vinden met het tussen de middag eten (dus vantevoren koken en invriezen) en koken met alleen 2 pitjes en het ontbreken van alle kant en klare sausjes waar ik van hou...Dan is het dus makkelijk om even naar de mac/subway/kentucky/pizzahut te gaan.....Godzijdank is het even rustig wat betreft traktaties!
LittleAnn schreef:ThanxIk bedoelde meer van welke kruiden doe je er bij verder? Of laat je het zo?
Maud_82 schreef:Even een vraagje tussendoor.
In het Sonja Bakkerboek staat dat je na 8 uur 's avonds beter niks meer kunt eten; nu kunnen wij altijd pas vanaf 7 uur 's avonds avondeten en ga ik daarna naar m'n pony toe. Meestal ben ik dan pas tegen 22 uur weer thuis. Volgens Sonja mag je niet direct na je diner je toetje eten, maar ook niet na 8 uur; wat kan ik dan nu het beste doen ?
LittleAnn schreef:Dan is het dus makkelijk om even naar de mac/subway/kentucky/pizzahut te gaan.....