Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke_

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 16:59

FF twee balansdagen. Die heb ik meestal op Zondag en Maandag. De rest van de week zit ik rond de 1500 kcal. Toen de link over gezond afvallen hier bekend werdt heb ik mij een tijdje keurig gehouden aan 1650 kcal per dag. Ik groeide toen direct. Dus heb ik toen ook hier vermeld dat ik 2 dagen per week een dag zou inlassen met minder kcal. Dit ook omdat ik op deze dagen heel weinig beweeg.

De eerste 3 weken viel ik 5 kilo af omdat ik precies op 1000 uit wilde komen. Na het lezen van het verhaal op MW heb ik dat net als jullie dus verhoogd. Ik heb nu op deze manier een goede balans gevonden denk ik. Ik val een halve kilo per week af en voel me KIPFIT!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:00

@ Mocca: HAHA Clown
Doe alsof je gewoon heel sociaal bent en deel het uit Vork

@ Nienke_: ah, vandaar Ja. Is dan nog wel netjes ja. Halve kg per week is ook netjes, als het meer wordt komt het er snel aan (is ook ongezond voor je lichaam om meer dan dat af te vallen denk ik). Lachen
Laatst bijgewerkt door Skogsmulle op 25-03-07 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:01

Oja en ik ga door tot 63.5 kilo dus nog 2 kilo te gaan

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:04

Dan ben je er zo Tong uitsteken

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:04

ik heb de cornettos weer ontdekt haat me zelf daarom maar morgen weer zonder snoepen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:06

Oke Nienke. Bedankt voor de uitleg Knipoog
Maar beweeg jij niet elke dag heel veel? Ik lees altijd dat je het zo druk hebt Lachen

Ik heb vandaag dus helemaaal niks gedaan. Misschien een uurtje huishouden. En verder 4 uur motorsport en 2 uur paardensport gekeken Lachen

Ga zo nog ff stofzuigen en als ik me er toe kan zetten even spinnen (zucht.. vind het echt geen fijn ding, zadel is echt onprettig).

Lekker Mocca! Heb ik wel zin in (GA WEG HORMONEN GA WEGGG Tong uitsteken)

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:19

De meeste dagen beweeg ik wel veel hoor maar op zondag niet echt. Ik sta om 5.00 uur op om met matthijs de koeien te melken. Om half negen zijn we dan weer in huis. Ontbijt/koffie en dan om 11.00 uur lekker slapen tot 15.00 uur. Om 16.00 uur kalfjes voeren en mijn paard en dan hang ik wat rond.
Op dinsdag vreet ik op mijn werk ook niet veel uit. Aankomende dinsdag krijg ik het voor de verandering wel druk haha. Morgen ga ik heerlijk van de zon genieten. Boekje mee in de tuin, tuinstoel uitgeklapt heerlijk. Alleen morgenvroeg wat boodschappen halen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:21

Ooh oke. Ja ik dacht je staat altijd supervroeg op dus tjah dan ben je ook veel langer wakker. Maar je slaapt nog in de middag! Lachen

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:24

siesta! Anders hou ik het savonds niet meer vol. En ik wil savonds ook nog leuke dingen kunnen doen. Ik sta 2 a 3 keer per week vroeg op

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:24

LJ je mag wel een paashaas hoor. *LOL*
Heb even gekeken en de Milka is nog houdbaar tot oktober dus die blijft in de kast liggen (voor als ik op mijn streef zit! Haha! ), maar de zak eitjes is goed t/m maart. Scheve mond Maar goed, morgen in de bus met school naar Bodies, dan neem ik 'm mee en deel ik wel uit. Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:36

Ik heb nog niet eens een paaseitje gehad dit jaar! Lachen

Ik heb vandaag 3 van die kleine donutjes op. Kom als het een beetje klopt rond de 1700 kcal vandaag. En op 2400 verbruikte kcal dus dat is nog oke.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:39

Ik zit nog maar op 580 kcal zonder avondeten en tussendoortje 's avonds Scheve mond. Mijn avondeten bereken wordt een beetje moeilijk...

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:40

Ik heb heerlijke eitjes gehad dit jaar. Met hazelnoot en praline.
Ik ga VIP naar binnen halen Ze staat konstant naar binnen te loeren. Ze ziet me volgens mij zitten achter de pc. Ik voel me erg bekeken.

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:40

happyjoyce schreef:
Ik zit nog maar op 580 kcal zonder avondeten en tussendoortje 's avonds Scheve mond. Mijn avondeten bereken wordt een beetje moeilijk...

Hoezo?

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:41

Paaseitjes heb ik ook nog niet gehad, mijn chocoladeletter heb ik afgelopen week opgegeten omdat ik echt niet lekker in mijn vel zat, slap excuus, ik weet het Haha!

ladyjoy

Wat ga je vanavond eten dan?

Ik heb eigenlijk alleen nog maar (40 gram) muesli gegeten, 2 bruine bolletjes en dat was het. Maar die 3 kleine donuts die schoppen de kcal omhoog Tong uitsteken

Voor de rest heb ik alleen nog maar zilvervliesrijst met gehakt en spinazie staan. Als fruit 2 geperste sinaasappels. En 's avonds evt nog 2 plakjes Indische cake.

happyjoyce

Nienke_ schreef:
happyjoyce schreef:

Hoezo?

Nou we eten Pilaf en heb geen idee wat er allemaal in zit en ook niet qua hoeveelheden Clown

ladyjoy

Nienke_ schreef:
Ik heb heerlijke eitjes gehad dit jaar. Met hazelnoot en praline.
Ik ga VIP naar binnen halen Ze staat konstant naar binnen te loeren. Ze ziet me volgens mij zitten achter de pc. Ik voel me erg bekeken.

Oeee dat zijn de lekkerste!

Eigenlijk moeten we over lekkere, gezonde dingen praten ipv over lekkere, slechte dingen Haha!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:44

Sushi, hmmmm Vork

AniekR

Hallo, ik meld me ook weer Knipoog
Na gisteren een paar slippertje (kipburger van de mac, 3 bsicuitjes en 's nachts nog een broodje kroket), maar wel veel beweging en een nacht stappen (lees maar 6/7 uurtjes slaap), woog ik vanochtend 65,6 kilo. Dus niet slecht Knipoog

En idd dat meisje hier, als je op die leeftijd 3 kilo aan komt, is dat een hele gewone ontwikkeling, als je 16 bent, ben je nog volop aan het ontwikkelen... Denk dan aan borstgroei, ontwikkeling van heupen etc. Ze zou gewoon gezond moeten eten en lekker door ontwikkelen, ipv een dieet waardoor je te weinig binnenkrijgt te volgen om tegen de ondergrens van een nog verantwoord gewicht te gaan zitten...

Nienke_

Ja Weet je dat er in een blikje Bonduelle chili con carne maar 45 kcal per 100 gram zit? Dat viel mij gisteren op. Lekkere salade erbij! En je hebt een super maaltijd. Dan kun je gerust nog wat paaseitjes erbij eten

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:45

Tha_Niekje schreef:
Hallo, ik meld me ook weer Knipoog
En idd dat meisje hier, als je op die leeftijd 3 kilo aan komt, is dat een hele gewone ontwikkeling, als je 16 bent, ben je nog volop aan het ontwikkelen... Denk dan aan borstgroei, ontwikkeling van heupen etc. Ze zou gewoon gezond moeten eten en lekker door ontwikkelen, ipv een dieet waardoor je te weinig binnenkrijgt te volgen om tegen de ondergrens van een nog verantwoord gewicht te gaan zitten...

Ja Aniek maar ik denk dat we haar hier niet weer zien Bloos

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:45

Hahaha nee geloof het ook niet Clown Tong uitsteken

Maar misschien is ze nog zo verstandig dat ze het nog even terugleest Clown Tong uitsteken

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:47

ja wie weet. Ik ga nu VIP in de stal zetten. Ik voel prikkende oogjes in mijn rug en hoor een hinnikend paard

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:49

Vandaag was half/half, overdag heel netjes en veel gesport, maar avondeten (patat/kroketten) is weer slecht.
Morgen wordt beter! Tennissen, uur springles, rondlopen in Beurs v Berlage...2 uur werken, dat komt wel goed! Knipoog