Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCamino schreef:Gisteren een lasagna gemaakt van tortilla wraps.
[ [url=m/X77wv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb je nodig: tortilla wraps, 500gr gehakt, een ui, een paprika, teentje knofllok, tomatenblokjes pakje, blikje mais, creme fraiche, jalapono pepers, cheddar plakjes en gerapte kaas.
Maak een gehaktprutje van de ( in deze volgorde in de pan) gefruite ui, knoflook, gehakt, paprika, mais, tomatenblokjes ( en ik had nog 2 tomaten liggen) wat jalapenos,
[ [url=m/sDw2FF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan bouw je de lasagna zo op in een ingevette schaal:
tortilla wraps ( 4 halve met de rechte kant naar de rand van de schaal, de randjes knip ik weg met laagje creme fraiche
[ [url=m/T6l8DU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar gehaktprutje op
[ [url=m/9CZKLR.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 plakjes cheddar met wat jalapenos ( deze hoef je niet elke laag toe te voegen, dan wordt ie te overheersend naar mijn smaak maar het kan natuurlijk wel)
[ [url=m/99N2dC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eindigen met een laagje wraps met creme fraiche, daar gerapte kaas op en jalapenos
[ [url=m/ePSgAG.jpg]Afbeelding[/url] ]
half uurtje oven:
[ [url=m/jY6q1E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo werd hij:
[ [url=m/HkM6AW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5N7qhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
truus1957 schreef:ElCamino schreef:Gisteren een lasagna gemaakt van tortilla wraps.
[ [url=m/X77wv9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb je nodig: tortilla wraps, 500gr gehakt, een ui, een paprika, teentje knofllok, tomatenblokjes pakje, blikje mais, creme fraiche, jalapono pepers, cheddar plakjes en gerapte kaas.
Maak een gehaktprutje van de ( in deze volgorde in de pan) gefruite ui, knoflook, gehakt, paprika, mais, tomatenblokjes ( en ik had nog 2 tomaten liggen) wat jalapenos,
[ [url=m/sDw2FF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan bouw je de lasagna zo op in een ingevette schaal:
tortilla wraps ( 4 halve met de rechte kant naar de rand van de schaal, de randjes knip ik weg met laagje creme fraiche
[ [url=m/T6l8DU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar gehaktprutje op
[ [url=m/9CZKLR.jpg]Afbeelding[/url] ]
4 plakjes cheddar met wat jalapenos ( deze hoef je niet elke laag toe te voegen, dan wordt ie te overheersend naar mijn smaak maar het kan natuurlijk wel)
[ [url=m/99N2dC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eindigen met een laagje wraps met creme fraiche, daar gerapte kaas op en jalapenos
[ [url=m/ePSgAG.jpg]Afbeelding[/url] ]
half uurtje oven:
[ [url=m/jY6q1E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo werd hij:
[ [url=m/HkM6AW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5N7qhK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuk recept, wil ik zeker eens proberen. Weet iemand misschien hoe je zo’n recept simpel opslaat? Maak nu screenshots, maar dat is niet erg overzichtelijk