Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
playboysches schreef:Ik kom hier ook maar even binnenvallen..![]()
Ik ben bezig om mijn balkon om te toveren in een soort kleine moestuin.
Afgelopen weekend de eerste bakken gevuld met zaadjes: Basilicum, bieslook, peterselie en rucola.
Verder nog een frambozenplantje gekocht en ik heb nog een cherrytomaten plantje (weet alleen niet of die het nog gaat doen)
Komend weekend ga ik nog een aantal grote bakken halen zodat ik nog meer lekkers kan gaan verbouwen op mijn balkon.
Ik ben een beginner en vroeg mij af wat ik zoal allemaal kan planten in potten. Ik heb natuurlijk al veel gelezen op internet, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Wat is makkelijk om te verbouwen en duurt niet abnormaal lang?
Ik zat zelf te denken aan:
- verschillende soorten sla
- kleine komkommers
- lente ui
- paksoi
- peultjes of erwten
- radijsjes
- kleine wortels
- ook zou ik graag kleine fruitboompjes op mijn balkon zetten.
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.
masja schreef:liljebo schreef:Oh wat leuk gedaan mash. Heel leuk idee.Hoe heb je die letters aangebracht?
Plaatje gejat van internet. Ik denk dat zij stempels gebruiken. Ik gebruik een edding, en die loopt in de nerf uit![]()
![]()
Denk dat ik ook maar kleine stempeltjes ga scoren.
Cindeeh schreef:Citaat:[ Afbeelding ]
Vorig jaar deed ik dit, alleen deed ik het met potlood. Nou, na een week of wat was t niet te lezen.
Citaat:met stempels en dan lak erover heen?
playboysches schreef:Ik kom hier ook maar even binnenvallen..![]()
Ik ben bezig om mijn balkon om te toveren in een soort kleine moestuin.
Afgelopen weekend de eerste bakken gevuld met zaadjes: Basilicum, bieslook, peterselie en rucola.
Verder nog een frambozenplantje gekocht en ik heb nog een cherrytomaten plantje (weet alleen niet of die het nog gaat doen)
Komend weekend ga ik nog een aantal grote bakken halen zodat ik nog meer lekkers kan gaan verbouwen op mijn balkon.
Ik ben een beginner en vroeg mij af wat ik zoal allemaal kan planten in potten. Ik heb natuurlijk al veel gelezen op internet, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Wat is makkelijk om te verbouwen en duurt niet abnormaal lang?
Ik zat zelf te denken aan:
- verschillende soorten sla
- kleine komkommers
- lente ui
- paksoi
- peultjes of erwten
- radijsjes
- kleine wortels
- ook zou ik graag kleine fruitboompjes op mijn balkon zetten.
Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.