Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KarinvdM schreef:AH heeft het hier, maar het is meer een streekprodukt, bij jullie is dat er vast niet.
__Leonie schreef:Vandaag nu al verschrikkelijke honger. Dus eigenlijk gewoon ontbijt en lunch soort van achter elkaar op gegeten.
En ik zou nog steeds meer kunnen eten. Ook eerst een banaan voor het douchen genomen en daarna pas mijn ontbijt.
Vandaag dus maar weer wat meer gezonds proberen te eten en natuurlijk chippies (want het is weer vrijdag)
Even thuis kijken wat er aan fruit en tussendoortjes zijn.
T: banaan
O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en appel
L: 2 kleine vk zelfgebakken brood sneetjes, 1x kaas en 1x appelstroop
T: 2 kleine peren
T: vk snee met pindakaas, 2 kiwis
A: gekookte aardappels met bloemkool en schnitzel
T: naturel chips
B: 20 min wandelen
Vervelend Bhris! Inderdaad even melden is denk ik wel goed.
Beterschap in ieder geval
Eliine schreef:O (8.30): 75 gr havermout, 100 gr banaan, 10 gr chia zaad, 10 gr zemelen, 15 gr lijnzaad, 150 ml sojamelk ongezoet + water
T: -
L(12.15) : dubbele speltboterham met 20 gr 48+ met klein beetje salade, kreeg niet meer op
T(15.00) : 250 gr biologische tomatengroentesoep, rest van de salade, 1 vezelrijk cracker met 10 gr pindakaas. Hier heb ik ruim een halfuur over gedaan om het weg te krijgen
T2 (16.30) : 100 gr appel, 10 gr whey poeder, 100 gr soja-yoghurt, 20 gr muesli
A: (19.00) : 100 gr zilvervliesrijst, 150 gr sperziebonen, 150 gr quorn in een beetje satesaus + 45 gr gebakken ei
T: 100 gr dubbelvla + 20 gr muesli
D: water, thee (met honing)
B: 16 km fietsen, 4 uur werken
kcal zonder laatste T: 1750 tegenover 2000 verbrande kcal. Nou dit gebeurt me niet vaak dat ik minder eet dan ik verbrandMaar misschien krijg ik bij het avondeten nog iets meer weg. Heb nu de hoeveelheden neergezet die ik van mezelf minimaal op moet proberen te eten.
Eiwit: 97 gr - Koolh: 240 gr - Vet: 60 gr - Vezels: 44 gr
Horse_xx schreef:Liz , welkom! Hoe ziet je lijstje er nu uit?
imd schreef:Vandaag:
O: havermoutpap met walnoten
T: cappuccino
L: 2 speltboterhammen met roomboter en pindakaas
T: cappuccino, volkorenontbijtkoek en twee blokjes pure chocola
A:twee stukken van n quiche met sperziebonen, gehakt en tomaat en roomyoghurt toe
T: zelfgemaakte kaasstengels, had bladerdeeg over
B: 20 minuten fietsen
phormicola schreef:O: 3/4c quinoavlokken, beetje haverzemelen, banaan, kaneel, whey, drupje honing en stevia
T: kaas-uibol met geitenkaas, handje studentenhaver, 4 gedroogde perziken
L: 1vb met roomboter en grillworst, 1 pitabroodje met tzatziki, 1 bloedsinaasappel
B: met vrienden en manlief naar de markt/stad
T: 3 bonbons, 250gr worteltjes met tzatziki, 1vb met biopindakaas
A: pomme duchesse, frituurhapjes, sausjes/mayo, glas perensap
T:crackers, geiten- en schapenkaas, gedroogde worst, olijven
Geen controle over het avondeten, maar dat kan best een keerAfgezien van de bonbonnetjes weer weinig suiker en ik ben er erg tevreden over
imd schreef:O: 2 speltboterhammen, 1 met roomboter en pindakaas, 1 met kaas
T: cappuccino
L: cruesli, yoghurt met een beetje frambozenjam
T: kiwi
A: waarschijnlijk mc, moet onderweg eten
T: wijn
B: 20 minuten fietsen en flink dansen in de kroeg
Wordt niet zo'n beste dag ben ik bangVanavond een feestje met aansluitend gezellig op stap, dus qua beweging wel lekker veel dansen, hoop dat dat nog wat scheelt