Vind/vond je het afkicken ook erg lastig?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KarinvdM schreef:O: pré-ontbijt: 2 vk-crackers met kruidenkaas, sla, komkommer, tomaat en paprika. De ene met rookvlees en de ander met kalkoenfilet.
B: 10,5 km hardlopen
O: Havermout en speltvlokken met chia, banaan, aardbeien, honing en cacao met sojamelk en griekse yoghurt
B: 45 min paardrijden
L: kropsla met tomaat, komkommer en tomaat met een lekkere dressing en wat kalkoenfilet, schaaltje witte druiven
T: 4 dropjes, handje gedroogd fruit, stukje bros melk&wit, bakje gesneden cantaloupemeloen en nog wat stukjes galia
A: veel asperges, in ham met tomaat en geraspte en Italiaanse kaas uit de oven, beetje kwark na.
[ Afbeelding ]
D: water, slimpie, blikje SF-energydrink en groene thee
B: stallen en wei uitmesten, boodschappen, huishouden
SaZ schreef:Ben je er werkelijk in maar drie dagen vanaf? En hoe zit het met fruit en dergelijke? Ik heb ook wel eens iemand gehoord die echt twee weken elke vorm van zoetigheid uit haar dieet moest bannen om helemaal van de smaak 'zoet' af te komen, zeg maar.
Maar goed, ik hoor zo veel verschillende dingen over wat een goede manier is om het afkicken aan te pakken, dat ik niet echt weet hoe ik nou moet beginnen eraan
mandy358 schreef:Mag ik na 4 dagen verschrikkelijk te hebben gegeten dus geen lijstje weer meeposten?(verschrikkelijk omdat ze erg ongezond waren, broer geslaagt dus allerlei taart, bbq, vadardag, een dag ziek dus bijna niets en dat is ook niet goed) Zijn er trouwens meer mensen die herkennen dat als je eenmaal een slechter dagje hebt het ook heel slecht word? Ik kan niet alleen 2 koekjes eten.
NeverGiveUp schreef:O; havermout met honing, chiazaad, kaneel, pompoenpitjes, walnoten, aardbeien, banaan. Kop thee.
L; Twee pompoenpitcrackers met kaas, kipfilet, tomaat, augurk en alfalfa. Bruin broodje met sla, tomaat en zalm. Kop thee.
A; Turks brood met kruidenkaas, schouderham, tomaat, gedroogde tomaat, augurk en alfalfa. Twee rijstwafels met hagelsalg, kop groentensoep.
Toetje magere yoghurt met blauwe bessen en kokosnootsnippers.
nicoletjee schreef:zo mijn lijstje heb van 6 tot 6 gewerkt dus niet veel beweging gehad maar ja morgen maar extra bewegen.
Ben echt ontevreden met mijn lijstje te veel gegeten en te weinig bewogen:(
o: 1 boterham met kaas
l: 4 boterhammen 3 met worst en 1 met kaas( tosti)
a: kipsnitzel, aardappels en sperziebonen
drinken: veel water en limonade siroop en 1 glas crystal clear
beweging: 2 uur fietsen, wezen voetballen met de kinderen. Veel ste weinig