Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:25

IMAY1990 schreef:
Ik heb gister een pakket bij de Jumbo gehaald. Op zich een mooi pakket, maar voor mij maar half bruikbaar omdat ik allergisch ben voor kaas...

[ [url=m/Xp2UAc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig pakketje voor de kaasliefhebber. Zonde voor jou.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 14:45

Zonde als je geen kaas lust inderdaad.

Ik ga morgenochtend een Jumbo pakketje ophalen bij een naastliggende dorp dat sinds deze week mee doet.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:25

...en weer een uitstekend pakket! Deze keer van bakkerij Neplenbroek, voor wie weleens in Utrecht komt. Geen zoetigheid, alleen brood, maar mijn hele auto ruikt alweer geweldig +:)+

Afbeelding

Even de vriezer van vriendje volstouwen met die hele broden. De losse broodjes krijgen we vandaag en morgen wel op. Hoor net dat hij een en ander heeft meegenomen van introkamp (hij is docent), o.a. kaas. Goeie combi. :Y)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 17:53

Morgen eindelijk weer een voor boerenbeef/hooge stoep.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 18:00

Mijn bakkersbon van vandaag helaas geannuleerd hopen dat ik van het weekend nog wat kan scoren :o

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:36

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:58

Dikke mazzel gehad.
Bijna een kilo rosbief en 2 karbonades.
Bizar. Iemand had gister bij hen ook rosbief en was daar niet blij mee. Kan me dat zooooo niet voorstellen...
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:59

Avelienvd schreef:
Dikke mazzel gehad.
Bijna een kilo rosbief en 2 karbonades.
Bizar. Iemand had gister bij hen ook rosbief en was daar niet blij mee. Kan me dat zooooo niet voorstellen...
[ [url=m/DbMniO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ggGz7y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh heerlijk! Hier zou ik ook ontzettend blij van worden!

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:18

Ik heb hier ook voor het eerst een keer iets opgehaald bij de jumbo. Op zich prima maaltijd, alleen houden wij niet van zulke hamburgers.. probleem is alleen dat wij het hele weekend niet thuis eten :+
Ach hamburgers in de vriezer en worteltjes en krieltjes durf ik maandag nog wel te eten.

Wel een leuk concept vind ik!!

Afbeelding

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:26

Waarom doe je dan mee als je niet thuis eet? Dat lijkt me niet heel slim gepland :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:37

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:50

Citaat:
Ook hele broden van de vorige dag zijn tot 12.00 uur te koop en een zak met vier broodjes is ook aan het einde van de dag te koop voor 25 cent

]

Andere producten zou ik niet weten maar vind dit wel heel mooi nieuws.
Met to good to go heb ik wat mindere ervaringen
2x bij de bakker een bon gekocht, maar tijdens de ophaaltijd lag de hele vitrine vol met allebei producten maar de to good to go zakken lagen achter al allemaal klaar. #)
Kwam op mij niet over alsof ik kreeg wat er over was, maar dat ze er met de productie rekening mee houden en dit aan de kant houden.
Helaas kun je geen recensie invullen op de app maar ergens snap ik dat natuurlijk ook. (Mensen die gaan klagen over hun pakket).

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:18

Fitzroy schreef:
Waarom doe je dan mee als je niet thuis eet? Dat lijkt me niet heel slim gepland :+

Idd niet over nagedacht ik wilde het een keer proberen en had vanmiddag tijd om wat op te halen. :o Ik zag ook van alles met kaas enzo voorbij komen hier, dus had niet direct aan een avondmaaltijd gedacht :+ maar goed, was de eerste keer dus zal er de volgende keer rekening mee houden ;)

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 08:18

Bij ons doet Bakker Bart niet meer mee. :(

Nu moet ik wel zeggen dat die de bonnen heel vaak annuleerde.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:18

J00P schreef:
Citaat:
Ook hele broden van de vorige dag zijn tot 12.00 uur te koop en een zak met vier broodjes is ook aan het einde van de dag te koop voor 25 cent

]

Andere producten zou ik niet weten maar vind dit wel heel mooi nieuws.
Met to good to go heb ik wat mindere ervaringen
2x bij de bakker een bon gekocht, maar tijdens de ophaaltijd lag de hele vitrine vol met allebei producten maar de to good to go zakken lagen achter al allemaal klaar. #)
Kwam op mij niet over alsof ik kreeg wat er over was, maar dat ze er met de productie rekening mee houden en dit aan de kant houden.
Helaas kun je geen recensie invullen op de app maar ergens snap ik dat natuurlijk ook. (Mensen die gaan klagen over hun pakket).

Ik kom gok ik bij een andere bakker, maar mijn pakket staat/ligt ook al klaar, welk elke keer wisselend ook qua hoeveelheid, dat de vitrine vol lag is misschien niet gek, producten mogen een bepaalde tijd er in liggen, zo kreeg ik vorige keer gebak mee, want dat lag al 48 uur in de vitrine, en dan mag het niet meer.
Dus als ze alles netjes met een nieuwe voorraad hebben dat nog maar 24 uur(of minder) ligt lijkt het mij prima mogelijk.
Ik heb geen idee hoe het vullen bij de bakker gaat, hoe lang iets mag liggen etc.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:27

Ik had die ervaring ook bij de BB. Vitrine en achterwand lag nog vól brood, maar de zakjes voor TGTG lagen al klaar. Het was zaterdagavond en op zondag zijn ze niet open, dus wat er uiteindelijk met dat brood is gegaan in de vijf minuten dat ze nog open zijn geweest?...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:17

Berdien schreef:
Ik had die ervaring ook bij de BB. Vitrine en achterwand lag nog vól brood, maar de zakjes voor TGTG lagen al klaar. Het was zaterdagavond en op zondag zijn ze niet open, dus wat er uiteindelijk met dat brood is gegaan in de vijf minuten dat ze nog open zijn geweest?...

Hier bij de bakker neem het personeel ook veel mee naar huis. (Zelf gezien vorige week.Misschien ook om uit te delen of voor de eendjes...je weet het niet)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:57

listiglistje schreef:
Berdien schreef:

Hier bij de bakker neem het personeel ook veel mee naar huis. (Zelf gezien vorige week.Misschien ook om uit te delen of voor de eendjes...je weet het niet)

Bij mijn ouders gaat alles wat over is naar het leger des heils. Zij verdelen het daar. We vriezen het in en 1x pw komen ze het ophalen.

En het personeel kan het prima mee naar huis nemen en invriezen oid.

Vind het zo gek dat mensen vinden dat een bedrijf het maar mee moet geven als het bijna sluitingstijd is...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:02

Toevallig de afgelopen weken twee keer een bakkerspakket gehad. Daar lag idd net voor sluitingstijd vooral nog veel zoetigheid in de vitrines, maar juist producten met veel suiker kunnen vaak echt nog wel een dagje mee.

En idd, misschien hebben ze nog wel meer afnemers, goede doelen bijvoorbeeld.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:03

siskeh schreef:
Ik kom gok ik bij een andere bakker, maar mijn pakket staat/ligt ook al klaar, welk elke keer wisselend ook qua hoeveelheid, dat de vitrine vol lag is misschien niet gek, producten mogen een bepaalde tijd er in liggen, zo kreeg ik vorige keer gebak mee, want dat lag al 48 uur in de vitrine, en dan mag het niet meer.
Dus als ze alles netjes met een nieuwe voorraad hebben dat nog maar 24 uur(of minder) ligt lijkt het mij prima mogelijk.
Ik heb geen idee hoe het vullen bij de bakker gaat, hoe lang iets mag liggen etc.

In principe biedt een bakker dagverse producten aan. Wat niet wil zeghen dat het een dag na het bakken niet nog super lekker is.
Sommige bakkers/winkels kiezen ervoor om brood welke op maandag gebakken is op dinsdag te verkopen voor bijvoorbeeld een euro.
En ik ben bang dat er zelfs bedrijven zijn die het gewoon als vers verkopen een dag later...

Gebak mag je 2 dagen verkopen. Maar dat verschilt ook erg per winkel en hoe de temperatuur is. Ook al staat het in een koelvitrine op hele warme dagen moet je niet willen producten met slagroom langer dan een dag te koop aan te bieden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:04

Karin schreef:
Toevallig de afgelopen weken twee keer een bakkerspakket gehad. Daar lag idd net voor sluitingstijd vooral nog veel zoetigheid in de vitrines, maar juist producten met veel suiker kunnen vaak echt nog wel een dagje mee.

En idd, misschien hebben ze nog wel meer afnemers, goede doelen bijvoorbeeld.

En die zijn er dolgelukkig mee! Je hebt als bakkerswinkel altijd wel wat broden over op een dag. Nee verkopen wil je namelijk niet.
Zo hebben ze bij het leger des heils bij ons iedere week tussen de 10 en 25 broden

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:49

Vroeger toen ik nog niet op mezelf woonde, haalde ik wel eens brood bij de bakker. Als het brood op was, vroeg de bakker of je bevroren brood wilde hebben een haalde dan brood uit de diepvries. Misschien was dit ook wil brood wat andere keren over was.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:12

Ik heb eindelijk een bon bij coffee Corazon gescoord. Gaat altijd heel snel hier. Ben heel benieuwd wat ik ga krijgen :)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:33

ik ga hier morgenmiddag weer een pakket bij een bakker halen.
Ben benieuwd :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 19:51

Ik zou ook graag een pakket bij de bakker halen alleen mijn vriezer is superklein en ik eet niet zoveel brood dat ik dat allemaal in mn eentje op kan :P