Als 'vleesvervanger' misschien wel wat minder geschikt. Goed gemarineerde tempeh is ook echt nomnom.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De vleesvervangers worden gewoon te droog vind ik. 8nnemiek schreef:Bbq vind ik ook heel lastig. Wij bbq’en daarom bijna nooit meerDe vleesvervangers worden gewoon te droog vind ik.
Dit jaar wil ik toch weer eens een poging doen, en dan tofu bacon en sofine visburgers proberen. Die worden niet snel droog.
Wordt tijd dat ze met een lekkere zalmvervanger op de markt komen!
Verder maak ik meestal gepofte aardappel, maïs en gevulde champignons, maar om daar de bbq voor aan te maken vind ik niet zo veel toevoegen omdat die net zo lekker zijn uit de oven.

. En dan was dit zeker geen bedrijf die slecht bekend staat of zo.
.
Ik snap niet hoe die 2% zo essentieel is. Kan me zelfs voorstellen dat dat alleen is voor de glanzende laag erop? Jammer hoor, daar kun je ook andere dingen voor gebruikenSharani schreef:Moet even wat van me afschrijven. Vanmorgen toen ik met de kinderen meefietste naar school weer zulke zielige melkkoeien gezien. Ze waren op weg naar hun weiland maar een aantal liep zo beroerd... ze konden de rest niet bijhouden en je zag de ellende echt in hun ogen. En dan was dit zeker geen bedrijf die slecht bekend staat of zo.
Ik begrijp echt niet dat mensen zoiets zien en daarna rustig melk of kaas kopen, ik was er echt maar van.
echt ongelofelijk lief. Maarja, vrij snel daarna komt dan wel het besef dat tegen de tijd dat ik aangekomen was op mijn bestemming het kalfje al bij de moeder weg was. Echt, dan breekt je hart toch... Ik kan heel goed begrijpen dat er steeds meer moeders zijn die stoppen met zuivel wanneer ze borstvoeding (hebben ge)geven
nou kan ik gewoon lekker alles bij mijn favo winkel halen. Hij is wel 10 cent duurder dan bij de Jumbo zag ik.Magrathea schreef:liespower94 schreef:Ik heb het even gevraagd en dit was de reactie van Hema:
[ [url=m/tpVMsq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doet me hieraan denken![]()
[ Afbeelding ]
#everytime
Het is geen recept van mij maar wel heel lekker! Het originele recept kan ik niet terugvinden dus dan maar even mijn vrije interpretatie:
in de gewenste hoeveelheid. Kook het in ruim water tot je er met enige moeite in kunt prikken met een vork (ze hoeven niet compleet zacht te zijn maar de buitenkant mag wel), dit duurt ongeveer 20 minuten (waarvan ca 10 minuten kokend).
)
Die zet ik dan samen met het restant marinade in de koelkast voor als ik van de week nog eens trek heb.
Sonja_vR schreef:DAt klinkt vaag genoeg om te willen proberen :p