O: 3 crackers met hagelslag. M: 3 broodjes, 2 met kipfile en mosterd en 1 met kaas en 1 glas volle melk. T: klein zakje paprika chips tijdens de film en een colaatje. A: 2 kleine broodjes met kruidenboter, 1 kipspies met een klein beetje pindasaus, een paar patatjes en sla met tomaatjes en lichte olie dressing en 1colaatje. B: half uurtje paard gereden.
Verder de hele dag water gedronken zoals altijd.
Oliver
Geplaatst: 03-04-15 10:22
Klinkt lekker Skinnylove.
Ik heb al sinds zondag last van mn maag telkens als ik iets eet. Waardoor ik er nu eigenlijk ook tegen op zie om te eten, omdat ik daarna misselijk word. Beetje gek, want verder voel ik me prima, behalve na het eten dus. Heb vanavond een etentje, hopelijk gaat dat wel.
O: 300 Griekse yoghurt, el whey, 5gr cacaonibs, 4 gedroogde pruimen T: - L: Salade met Hüttenkäse, kikkererwten, tomaat, paprika, komkommer T: 2 Rijstwafel, 3 plakjes kipfilet, appel B Krachttraining. 40min + cardio 20 min A: Sushi onbeperkt + Wijntje (als het smaakt)
Skinnylove
Geplaatst: 03-04-15 11:09
Ja ik zeker de moeite waar om een keer te maken Oliver Balen van je maag.. hopelijk gaat het snel beter.
Wat gek Oliver, zeker omdat je je verder gewoon goed voelt. Gebeurt het ook als je alleen iets kleins eet?
O: havermout met rijstmelk, cacao, honing, lijnzaad; appel T: eiwitshake L: meergranentriangel (ene helft pesto/kaas/komkommer/paprika, andere helft pindakaas/komkommer), roggecracker met appelstroop T: sinaasappel A: 1 roggecracker (trek tijdens het koken ), 2 borden kerrie-linzensoep met bloemkool, zoete aardappel en tempeh T: waarschijnlijk 1 wijntje en wat hapjes
B: 15 km fietsen, ruim een uur krachttraining, 2 paarden rijden (waarvan 1 rustig aan)
Vandaag een beetje een balansdagje, gister patat gegeten en de rest van de week weinig bewogen, dus nu is het voor mijn gevoel weer een beetje in evenwicht.
123321
Geplaatst: 03-04-15 20:19
O- 300 g griekse yoghurt, 25 gr jam, 200 ml halfvolle melk L- krentenbol met halvarine, beschuit met 2 plakjes kipfilet, 200 ml halfvolle melk, klein glaasje sinaasappelsap T- 2 witte chocolade eitjes D- 60 gr rijst(ongekookt), 150 gr kipfilet, 200 gr thaise wokgroente T- paar plakjes kipfilet, milka oreo B- upperbody KT
Area51
Geplaatst: 03-04-15 20:25
Vrije dag vandaag
O: meergranen Bh met smeerkaas samb al T:rijsttafel: L: broodje kalkoen van de Délifrance t: warme wafel met nutella en aardbeien A: salade met couscous en stukjes perzik. 2 sneetje stokbrood en een vega braadworst
B: van en naar station fietsen, 4 km hardgelopen, hele dag verder Door Amsterdam gewandeld: winkeldagje stalklusjes
Heerlijk dagje en die wafel was echt briljant lekker
Oliver, probeer eens een aantal dagen proteïne-arm te eten
Mijny
Geplaatst: 03-04-15 21:35
O: twee sneetjes Limburgs roggebrood met honing, banaan en chia zaad T: minneola en een handje amandelen L: 1/2 mini rijstevlaai, 1/4 mini aardbeienvlaai en 1/4 mini kersenvlaai A: pizza quatro stagioni en een stukje pizza Hawaï T: bakje optimel Griekse yoghurt met kers
D: een chardonnay, water, twee koppen zwarte koffie en thee B: 50 minuten op slakkentempo hardlopen (7,5 kilometer) en heel veel door de stad gelopen
O: 2 boterhammen Jam, 1 boterham Appelstroop T: 1 Banaan, 150 gram Yoghurt met Vruchten 0% vet L: 2 boterhammen Kipfilet, 1 boterham Jam T: 1 Appel, 150 gram Yoghurt met Vruchten 0% vet D: Onbeperkt Pannekoeken gegeten.... Ja veel kcal maar ik vond dat dat weleens kon!! Was heerlijk.. Nu propvol haha T: Niks want hoef echt niks meer nu
B: 6.30-17.00uur kei hard gewerkt was erg druk
D: Thee en Water
Morgen weer lekker een rondje hardlopen en weer verder waar ik was! Je mag jezelf weleens lekker verwennen toch :-D
O: Half bakje speltmuesli met ongezoete soja yoghurt T: Troebele appelsap L: Vier spelt boterhammen met tomaatjes, kiemen, vegan kaas en hummus. T: Grooote cappuccino met amandelmelk A: Boekweit/linzenprutje met geroosterde wortel en knolselderij met rozemarijn, regenboog tomaatjes, walnoten, hennepzaad en raapsteeltjes T: Stukje zuurdesembrood in de pindasaus gedipt (werk in Indisch restaurant ) en later nog een kleine amandelmelk cappuccino.
O: Havermout, rijstmelk, blauwe bessen, lijnzaad, zonnebloempitten en kokos T: Smoothie L: 2 plakjes duivenkater en gewokte spinazie B: Uurtje sporten T: Eiwitreep A: Fondue dus veel vleesjes en stokbrood T: Rosébiertje en bakje met chips
Ayla
Geplaatst: 04-04-15 13:57
Gister: O: 50 gr havermout uit de magnetron aangelengd met ongezoete sojamelk + 1 flinke eetlepel speculoos T: 1 banaan + 1 klein chococakeje L (laat): 1 boterham met kaas, 1 met komijnenkaas, 1 met worst + 1 kapje met eiersalade A: gebakken aardappelen met wat mayo, koude bietensalade met appel en zilveruitjes + 'n schnitzel T: bakje cheese onion chips
S'ochtends/s'middags gewerkt (3 uur voornamelijk lopen en wat zitten), daarna een buitenrit gemaakt van 2 uur (mennen), ongeveer 5km gefietst en 2x gevoerd.
O- 400 gr griekse yoghurt, el jam L- stuk paasstol met halvarine, 1 beschuit met 2 plakjes kipfilet, 200 ml halfvolle melk T- 20 gr milka oreo, 2 witte paaseitjes, 200 ml halfvolle melk D- pie met vulling van stoofvlees, iets van salade T- paar plakjes kipfilet, schaaltje cheese onion chips B- lowerbody KT
O: muesli, melk, lijnzaad& chiazaadjes L:- ontbijt was pas laat T:3 dadel-kokos balletjes D: ik denk wraps met zalm, sla en roomkaas T: of chips of popcorn
B buitenrit van ruim een uur op een stuiterpony;). 45 min wandelen.
Niet zo blij met wat ik gisteren heb gegeten, maar daar kan ik nu niks meer aan doen dus vandaag (ondanks dat het Pasen is) weer een beetje goed proberen te eten
Dus gisteren:
O: twee sneetjes roggebrood met pindakaas met stukjes pinda, banaan, chia zaad en kaneel T: Quacker Cruesli Triple Chocolate met halfvolle melk L: twee Kaiserbrötchen, eentje met 20+ kaas en de ander met hagelslag T: veel te veel chocolade paaseitjes A: rijst met een saus met gehakt, stukjes stokbrood, broccoli, paprika en courgette T: gezouten pinda's
D: twee glazen rode wijn, een glas droge witte wijn, water, een glas cola, een glas spa fruit en een kop zwarte koffie
Ik werk dit hele weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) in de horeca dus beetje lastig met gezond eten plannen altijd.
Gisteren: O: Smoothie van twee bananen en bevroren aardbeien met ongezoete soja yoghurt en chiazaadjes. T: Smoothie van hierboven doe ik altijd wel even mee L: Vier speltboterhammen met hummus en tomaatjes T: Cappuccino met amandelmelk A: Twee pasteitjes met hummus, tomaatjes, walnoten en rauwkost. T: Bolletje vers aardbeien sorbet ijs T: Laaat thuis nog twee beschuitjes met vegan kaas gegeten, honger!
Vandaag: O: Speltmuesli met noten, ongezoete sojayoghurt, een banaan en chiazaadjes T: Cappuccino met amandelmelk L: Vier speltboterhammen met avocado/tomaat/hummus T: Mandarijntje A: Waarschijnlijk een patatje, alles is dicht en vergeten boodschappen te doen T: Appel met kaneel
O/L- smoothie van kwark/yoghurt/banaan/aardbeien, plak paasstol met roomboter T- 3 witte paaseitjes, stuk komkommer, paar tomaatjes D- tapas B- niets, sportschool is dicht ivm pasen
O: 2 meergranen beschuiten, 1 met sandwichspread, 1 met pindakaas L: appelgebak T: zelfgemaakte bounty (ong. ter groote van zo'n mini bounty) A: kipfilet, broccoli en een salade T: mandarijn