[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:41

:wave: Ben ik alweer :P

Haha wat tof dat je het veulen voelde sok!! :D

Ik woon op Texel Narrator, dus in principe natuur genoeg om te sporten :))
Maar helaas ook véél toeristen en weinig rust in de zomer :7 :))
Maar merk wel dat als ik me aan vaste tijden hou in de sportschool dat ik het veel makkelijker inplan en ook gewoon ga :)
Als thuis zit en moet gaan fietsen of lopen denk ik van nahhh vanavond, en dan 's avonds zit ik op de bank en heb ik geen zin meer weetjewel :))
Maar voor van de zomer is het op zich wel lekker natuurlijk :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:47

Het is dan ook niet niks, daarom zal een goeie chirurg het afraden als het niet rokjesextreem is.

Van de 16 mensen die ik ken die het gehad hebben, is 15 er zonder problemen uitgekomen. blaren, ontstekkingen, bloedingen.
En een makkelijke dokter moet je 9 van de 10 het niet voor het mooie doen := Dat zijn de resultaten die je op google vind onder abdominoplastie, buikwandplastie. Van die combi word je echt niet blij van moet zeggen als mijn navel niet aan het wegrotten was :+ en je geen huid moest opheffen om ergens te geraken ik het zou laten. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik de gb zo geromantiseerd heb plus impulsieve beslissing dat ik me sowieso niet meer snel ga opereren.

Maar wat ik me afvroeg jij hebt vorige keer gezegd dat je een persoon bent die altijd op en neer ga blijven gaan? Of heb ik dat verkeerd verstaan?

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:57

Ah zoo.:) Texel is idd veel natuur. Nu is het ook wel beetje zomer om te sporten?, maar kan me voorstellen dat je sneller naar sportschool gaat, dan jezelf dwingen om een rondje te fietsen oid en het er niet van komt. ;)

Ik ga ook even googlen op abdominoplastie/buikwandplastie. Weet ik meteen wat er speelt.

Nog een vraagje. Jonge kaas, waar is dat mee vergelijkbaar met de kazen bij caloriechecker op www.voedingscentrum.nl ?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:01

Abdominoplastie is los tot overschot van vel wegnemen en de buikspieren aantrekken. Of extreem zwaarlijvige de grote band weg nemen zodat ze meer beweegelijkheid hebben om af te vallen.
Maar tegenwoordig gebruiken ze dat ook om de vetjes weg te nemen zodat je niet hoeft te dieten. Zodat je van 48 in een week naar 42 kan. Maar dat vind je meer onder de naam tummy tuck maar het is hetzelfde principe

Maar bij belsje en ik is het de huid gelukkig maar :D

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:07

Als ik het niet laat doen, volges dokter is dat vnl psychologisch. Met veloverschot heb ik een omtrek van pak 88 (op 73kg ofzo voor zover ik me dat nog herinner) cm ofzo als ik 95 kilo ben is die 94 cm. Waardoor ik weinig "resultaat" zie als ik geen kleren aanheb :D en me er ook niet voor kan blijven inzetten als het niet meer zo makkelijk is. Nu ben ik door ziek worden en combinatie van stoppen met extreme sporten (dat was toch dik tien uur in de week), emotionele dip (als je gaat van hersentumoren over reuma naar iets zonder naam - de definitieve diagnose trouwens - maar ze willen je wel alvast een rolstoel cadeau doen ...) waardoor chocola e.d. toch echt wel ... nu ja volges haar zou ik met een normale taille op zo'n moment ook van die dingen kunnen afblijven. Nu is immers zowel "ok" als "veel te dik" lelijk en eigenlijk nog steeds dik ookal weeg ik maar 70 kg.

Door mijn medische toestand is de kans immers vrij groot dat ik binnen twee jaar weer in hetzelfde straatje zit en ineens niet meer mag sporten e.d. en ze wil vnl inperken dat ik dan makkelijk in zo'n valkuil kan vallen, wanneer ik dan weer enkel nog mag stilzitten en liggen kan ik me sneller vastpinnen en zal het eerder emotioneel in mijn voordeel spelen.

Daarnaast vind ze het dus ook voor mijn eigen gezondheid beter, ik heb bvb nu ook geen navel meer lekker smelly vooral nu het wat warmer wordt :( ...

Een deel van me staat dus echt te springen voor die operatie omdat het psychologisch zeker veel zal uitmaken daar ben ik van overtuigd, omdat ik van die glanzende stukjes af ben, ... enz maar toch het knaagt! Voor hetzelfde word ik niet terug zieker en moet ik nooit meer helemaal stoppen met sporten ... is er binnen vijf jaar een revolutionaire behandeling zonder messen e.d. nodig ... Allé ja ik ben een woessie, doodsbang van naalden ik geef het toe :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:09

Maar welke omtrek heb je het over?

Ik ben ook doodsbang voor naalden, binnen een maand terug bloed geven bij de doktervreselijk. Gelukkig is hij knap :')

De navel fucidine op smeren is het binnen twee dagen over
Laatst bijgewerkt door lesilla op 14-04-09 11:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:10

Ik denk idd dat het voor jou wel goed is dan die operatie :j Maar zou het pas doen wanneer JIJ er aan toe bent :) Dat moment gaat echt wel komen :j Als je er (nog) niet achter staat zou ik gewoon even wachten :)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:12

Katja mijn taille buik, die zou om gezond te zijn omder de <79 moeten zijn dacht ik dat ze vanmorgen zei, maar daar kan ik dus nooit van ze leven raken.

Een ander voordeel volges mevrouw dokter is trouwens het feit dat ik dan maar tot 75 moet afvallen en niet tot 70 zoals ik eigenlijk wil. Wat natuurlijk ook leuk meegenomen zou zijn. Dan krijg je toch een héééle grote beloning ineens extra :D.

*jaloers op lekkere dokter* Ik heb een vrouw of een ouwe berumpelde 50+er :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:16

Ja bij mij staat er ook op 80 en lager voor gezond maar dat neem ik met veel zout hoor.

Dan zou ik met dit ook ongezond zijn

Afbeelding

Men taille staat er nu niet op maar je kan verzinnen dat het niet boller gaat. En ik zou dan 58 moeten wegen om er onder te gaan en dat is naar te licht toe

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:25

Ja maar jij hebt dus ook een "vellaagje" dat maakt het niet ongezond, maar dat zorgt wel dat je x cm meer zal meten dan iemand die y kg zwaarder is en aangespannen is :D

Met teveel aan vel mag je dus niet op die cm's voor gezond/ongezond afgaan heeft ze me nu gezegd, maar dat heeft wel een indicatie aan hoeveel daar "in de weg zit". Draag jij trouwens corrigerende dingen? Zo ja wat en vanwaar? Want ik heb een paar van die omabody's maar da's eigenlijk niet zo mooi ...

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:39

Ik leef ook nog ;)..
Ben de laatste tijd niet meer zo veel op bokt te vinden, eigenlijk alleen nog maar voor jullie :)..

ben ook best druk met werken en eigen paardje enzo :)..
Dus ik zal de aankomende tijd minder actief zijn, maar ik ga jullie niet verlaten :n..

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:53

Mag ik me hier ook melden? Sinds ik niet meer rij (heb een tweejarige) ben ik 8 kilo aangekomen. Vanaf vandaag moeten die kilo's er weer af. Het liefst in drie weken, dan begint namelijk mijn vakantie en moet ik in bikini passen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:57

Nou, dan zal ik je vast uit je droom helpen: Acht kilo in drie weken is niet te doen. In ieder geval niet op een verantwoorde manier waarbij de kilo's er ook af blijven!

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:58

Ik weet het.. daarom ga ik vanaf vanavond 4 keer per week sporten en niet meer snoepen. Ik zie wel hoeveel er uiteindelijk af gaat.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:06

Petulan schreef:
Nou, dan zal ik je vast uit je droom helpen: Acht kilo in drie weken is niet te doen. In ieder geval niet op een verantwoorde manier waarbij de kilo's er ook af blijven!

Met een proteinedieet kan dat zeker wel als ge geen problemen met stofwisseling en hormonen hebt, alleen moet je dan na je drie weken nog vijf weken dieten zonder dat je ook maar een grammetje afvalt en dat is voor veel mensen er teveel aan ...

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:09

Ah zooo! nu snap ik iig wat het inhoud. :) Wel interessant om te lezen.

@ Calvinm: Ook met 4x per week sporten en niet snoepen red je het niet, denkdat je er wel een paar maandjes over doet.

Welke sport ga je eigenlijk doen? :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:11

whiii men ouders hebben van de bank hun jaarlijks cadeautje gekregen en ik mag het gebruiken.

kbc biedt u een overnachting voor twee personen met heerlijk ontbijtbuffet aan in brussels luxehotel

of een spa dagje

Denk dat ik het hotel ga nemen, badpak is niet mijn vriend.

Ik draag correctieondergoed van alle soorten maar het is nooit mooi of sexy. Momenteel draag ik een goedkopere variant met de hema broek onder. Omdat ik nog geen goede heb gevonden. Degene van 90 euro zijn goed maar heb ik het niet voor over zolang ik nog daal.
Maar ga die zeker halen voor mijn 8 maanden stabiele periode voor ik een operatie mag. Dan is het zijn geld waard :j
Gewoon naar inno gaan en voor de goedkope gb en hema

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:19

Mensen ik wordt een beetje niet goed van die miepen die hier binnenkomen vallen en in een paar weken op een imo onverantwoordde manier zoveel mogelijk willen afvallen omdat het zonnetje begint te schijnen en ze opeens in bikini willen passen :roll:
In dit topic zitten mensen die op een GEZONDE (!!!) manier willen afvallen en elkaar daarin steunen.. En nou al die dieettopics die de grond uit schieten.. Afvallen moet je doen om zélf lekkerder in je vel te gaan zitten en niét omdat het zonnetje nu toevallig weer begin te schijnen :roll: Tuurlijk is het mooi meegenomen als je strak in je vel het strand op kan, maar dan moet je al maanden vantevoren beginnen!

Zo, moest die frustratie even kwijt :o Zit er al een poosje mee dat ik op die types niet reageer, maar moést het nu even kwijt :o

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:26

Ik begrijp dat dit een besloten clubje is wendy15? Overigens kun je dat dan gewoon melden en hoef je me niet gelijk een miep te noemen. Ik vraag toch netjes of ik me hier mag melden? Geen reden om gelijk te gaan bitchen. Ik wil afvallen en ik zoek steun. Als ik ongezond wilde afvallen dan stopte ik wel met eten of ging ik over op shakes. Maar ik blijf gewoon eten, stop alleen met snoepen en ga meer sporten.

@narrator: twee keer per week rij ik mijn oude pony bij en twee keer per week ga ik naar bodyjam of Zumba. Vanavond zumba voor het eerst om te proberen of ik het leuk vind.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:28

Nee, absoluut niet besloten. Maar je doelen zijn niet reeël, of op een gezonde manier te behalen. Daarom reageren wij zo fel, omdat we hier druk zijn met verantwoord afvallen en niet met crashen om vervolgens iniminie in de bikini te kunnen..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:32

Het is geen besloten clubje hoor, iedereen is welkom! Maar wél mensen die op een GEZONDE manier willen afvallen en geen mensen die willen crashdiëten :)
Zoals ik al zei is dit niét specifiek naar jou, maar naar aanleiding van alle crashtopics die de grond uit schieten en mensen die hier komen binnenvallen en alleen maar zo snel mogelijk willen afvallen en daarbij niet aan hun gezondheid denken :)
En nu wilde ik het gewoon even kwijt, toevallig dat het net is dat jij komt binnenvallen :))
Als je op een gezonde en verantwoorde manier wilt afvallen ben je zeker welkom :j

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:33

Er staat toch ook het liefst? Dat het niet reeel is oke, daarom staat er ook het liefst. Er staat niet MOET. En wat is er niet gezond aan sporten, gewoon eten en niet meer snoepen?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:36

Natuurlijk is dat gezond, maar daarom zeg ik ook, het is een stapeltje frustraties wat er nu even uitkwam en heb ook gezegd dat het niet persoonlijk op jou gericht is verder ;)
Met sporten en gezond eten ben je heel erg op de goeie weg :j En is ook de beste manier, maar op die manier ga je dus niet zóveel in zo korte tijd afvallen :) Max 1 kilo per week, maar vaak nog minder :) En hou er ook rekening mee dat als je fanatiek gaat sporten dat het juist kan zijn dat je gaat aankomen omdat je spieren aanmaakt. Dan wordt je wel zwaarder in gewicht, maar slanker in omvang :)

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:39

Het feit dat je een doelstelling voor ogen neemt waar niet naar te streven is. Ofwel: een doelstelling die op een ongezonde manier te bereiken is.
We zeggen daarbij niet dat sporten en gewoon eten en niet snoepen ongezond is. ;)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:39

En ik wil niet horen dat shakes per definitie ongezond zijn *mopper*

:P