Ja idd, maar ach. Het heeft ook wel zijn voordelen. Phoe ben blij dat het achter de rug is zeg. Want een drama was dat. En mijn lieve mams gelijk bezorgt
Daar zijn moeders voor paulien en eigenlijk kunnen we ook maar beter blij zijn dat we zulke moeders hebben want je zal ze de kost moeten geven die aan hun lot worden overgelaten.
zoo dat is idd even schrikken Paulien! gelukkig is het goed gegaan en was je mams er ook meteen!
Sanne dikke knuf
Zoo lekker relaxed middagje hier, nu zo even badderen! heeeel misschien nog stappen vanavond, maar eigenlijk niet zoveel geld voor aangezien ik komende week ook nog 2x uit eten moet, dus even kijken nog
Jeetje Paulien, dat is wel flink schrikken dan! Gelukkig maar dat alle pijn nu weer over is, ik ken dat wel, van die vreselijke buikpijn.. Sonja Bakker lijkt me voor jou inderdaad wel een geschikt dieet, in verband met je maagbandje.
Ik zou dan gewoon lekker thuis blijven bankhangen Ingrid, is toch ook lekker!
Lekker hoor Wendy, boerenkool! Ik vind 'm opgebakken nog lekkerder dan zo whaha.
Ooh nou dat ken ik van mijn geweldige spastische darmen. Die kunnen nog weleens heel erg vervelend doen en dan voelt het vast zoals Paulien zich nu net voelde.
In Walibi nog afgelopen zomer.. Ik had toen al buikgriep en was niet lekker, maarja kaartjes hadden we al dus dan toch maar gaan. Op de terugweg in de trein, mijngod wat heb ik gehuild en gepiept en geschreeuwd.
ja bankhangen trekt me ook wel meer, maar dan ben ik weer zo'n partypooper Niels smste net dat waars nog drankje gingen doen in Brielle, even kijken nog of er beetje leuke mensen meegaan, anders is de keuze helemaal simpel, dan duik ik lekker mn bedje in
Ukje, verstandig besluit Maar zeker wel gezellig dat je blijft kletsen hier
Wendy, balen zeg dat je ouders zich daar zo mee bemoeien.. beetje frisse lucht is goed voor je juist fijn dat je nog even naar je knollie bent geweest
Paulien, leuke foto's Idd onze bak is ook echt helemaal besneeuwd en bevroren! daar kunnen we voorlopig niet in... Wat naar zeg, gelukkig voel je je nu weer wat beter!
Sanne
Ik heb vanmorgen opgepast tot 12u en toen naar huis.. omkleden Naar stal, mesten/voeren en even mn knol en die van stalgenoot laten lopen in de binnen longeerbak. En savonds met stalgenoten pannenkoeken wezen eten Net thuis Brrrrrr wat is het toch koud
Angelique, hoe is het met jou? ook druk? zie je niet heel actief hier?